AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #61 Skrevet 15. september 2012 Skulle til å si nei, jeg gjør ikke det. Men når jeg tenker meg om så har jeg faktisk blitt kjent med 3 jenter over nett. Men det var ikke over nettdating sider, var over andre nettsider. Anonym poster: 09946da51d26959d0535acd9f9c933f1 1
Gjest BM2 Skrevet 15. september 2012 #62 Skrevet 15. september 2012 Takker. Det var nok ikke grunnen nei.. Hadde kanskje fungert bedre med mindre oppmerksomhet. Men hovedproblemet var at jeg synes det hele blir veldig påtatt og kleint. Liker ikke å planlegge dates, også måtte sitte der med en vilt fremmed å chittchatte om alt mulig rart. Jeg foretrekker å bli venner med folk først, for deretter å se om det kan være potensiale. Dates føler jeg et enormt press over. er vel det jeg oppfatter som den vesentlige forskjellen mellom datingsider og sider som KG. sistnevnte er en betydelig mye bedre sosial arena.
Gjest BM2 Skrevet 15. september 2012 #63 Skrevet 15. september 2012 Morsomt. Hva er årsaken til at jeg fortsatt er singel, da? Siden utvalget for oss damer er så gigantisk og vi er vinnerne på nettdating? Jeg burde jo være gift for lenge siden. Aner ikke fro å være helt ærlig. Det som ikke kan være en årsak er manglende interesse fra menn. Jeg kan se hvorfor en del menn også vil anse deg som over deres liga. Uansett, om jeg skal tippe, så må det være fordi du ikke har falt for noen.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #64 Skrevet 15. september 2012 Oisann, for noen nedlatende svar det var i denne tråden da! 'Da er man sykt desperat, mangler sosiale antenner, unaturlig' etc... Selv har jeg blandede erfaringer. I den forstand at jeg fikk svært mange meldinger, og der var det virkelig mye rart (og uinteressant), men mange hyggelige menn også. Møtte en mann som var veldig hyggelig, men ble aldri forelsket. Møtte en som var annerledes enn jeg hadde forestilt meg, som jeg rimelig kjapt kunne fastslå at det var uaktuelt å møte igjen. Den siste daten jeg var på, var da jeg møtte han som nå er minn kjæreste. Praten gikk lett fra første møte, og jeg har aldri vært like forelsket som jeg ble (er) i ham. Jeg tror at hva du får ut av det kommer an på hva man forventer. Er du der for å finne en kjæreste, kan man lett 'ta til takke' med den første og beste. Er man der bare for moro skyld kan man gå glipp av mange flotte mennesker. Men er man bare åpen for alt - at det kan dårlig, at du kan få en ny venn, eller kanskje til og med en kjæreste, da har man nok størst sjanse for å få noe ut av det. For meg, som ikke møter noen interessante gjennom jobb, ikke er ute på byen, og driver med en hobby med stor, stor overvekt av kvinner, ga dette meg en mulighet til å møte og snakke med mennesker jeg normalt ikke ville kommet i kontakt med. <br /><br /> Anonym poster: d7197858f57c83cf161e16154aef611a
Gjest fjosa Skrevet 15. september 2012 #65 Skrevet 15. september 2012 Da jeg var singel og med mindre barn var det er grei måte å komme i kontakt med andre på, og fant meg også kjæreste der (etter mange bom-dater). Er singel igjen nå, men kan ikke tenke meg nettdating, mulig fordi jeg ikke er klar for ny ennå. Med større barn er det også lettere å komme seg ut å treffe folk.
Cordelia Skrevet 15. september 2012 #66 Skrevet 15. september 2012 Nei, tror virkelig ikke det er min måte og treffe noen på. Jeg foretrekker å bli kjent med noen både fysisk og psykisk før jeg finner ut om han evt. er interessant.
Snella Skrevet 16. september 2012 #67 Skrevet 16. september 2012 Nei ikke alle single driver med nettdating, men jeg har vært på sukker litt til og fra i snart 3 år (nå sist et halvt års pause). Sukker for min del har vært en arena for å treffe menn, og har truffet mange bra menn hvor kjemien ikke har vært der, hatt noen "nesten forhold" og fått noen nye venner. Det er viktig å være realistisk, mange lyver (alder, høyde etc), er knapt eller ikke kommet ut av forhold eller er kun ute etter sexdate. Timing er jo også et annet aspekt som er viktig, feks da jeg begynte med nettdating trodde jeg at jeg var mer enn klar for forhold, men i etterkant ser jeg at jeg ikke var det. Timing is everything. Har alltid hatt gratisprofil og har ikke sett behov for å bli betalende medlem, tvert i mot - det holder faktisk med meldinger fra totalt uaktuelle menn (som feks: bor for langt unna, for gamle, for unge, bilder i bar overkropp, merkelige putebilder, gifte, uten bilder eller tekst og umatch i svært mye). Svarer jeg med avvisning de blir de sure, svarer jeg ikke blir de også sure.......nDe beste datene er faktisk de som jeg har tatt kontakt med selv. Det er ikke sånn at jeg får svar fra alle de jeg sender melding til heller, hvilket er greit da vet man jo at de ikke er interesserte. Hvis man bruker nettdating som en kontaktarena, uten å bygge opp noen forventinger (gleder å treffes ganske raskt) så er det helt greit. Det gjelder bare å ta det for det det er, og være klar over at det blir helt motsatt enn hvis man treffer noen irl hvor det starter med kjemi og så finner ut av alt det andre. Og ikke la seg såre eller desillusjonere av kynismen som preger mange.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå