Gå til innhold

Driver "alle" single med internettdating?

Fremhevede innlegg

Gjest Høymann
Skrevet

Var så lite respons på datingprofilen min at jeg bare hadde besøk av møll. Så jeg ga opp. Kanskje jeg finner kjærligheten når jeg blir eldre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Nei, jeg gjør ikke.

Har venninner som har vært aktive på slikt, og det virker bare som fryktelig mye jobb rett og slett.

Dessuten er jo ikke "alle" der, den typen jeg tiltrekkes av er kanskje ikke den som er mest på disse nettdating-stedene. Så jeg har mer nok mer hell med å plukke opp noen på fylla.

• Liker 1
Skrevet

Jeg registrerte meg på Møteplassen sist jeg hadde influensa, men ettersom det koster penger å bruke det så ble det med det.

For noen uker siden hadde jeg fått melding fra en strøken 21 år gammel jente, men jeg fikk bare lest 1/10 av meldingen. Om jeg ville lese resten måtte jeg betale for det.

Jeg skal innrømme at jeg var nysgjerrig, men nei takk. Jeg betaler ikke for å snakke med kvinner. En prinsippsak.

Mitt første og sannsynligvis siste møte med nettdating.

:)

Skrevet

Flirting. no skryter av å være gratis.

Er ikke medlem på noe forum selv, er skeptisk, men vurderte det,, det var

da jeg snublet over nevnte side.

Men det ser ut som det kanskje er litt sånn treffes for sex side, selv om det står at det er for forhold og.

Ute ser man jo hvem man prater med, det føles mer riktig for min del hvertfall.

Anonym poster: d485141c4d5933e867e84a49a040bd5f

Gjest Purelove
Skrevet

Drev med det før i en kort periode. Om det var noe for meg? nei... Aldri mer. Og jeg ble ikke kjent med noen interessangte heller. Var en jeg ble kjent med , virket supert når vi chatta, men IRL, uhhh.. Det var som om jeg levde i drømmeverden, og at jeg plutselig våknet da jeg datet han..

Nei fysj, dette har jeg sluttet med.

• Liker 1
Skrevet

Vet det har fungert for noen, men jeg er ikke en av dem.

Skrevet

Jeg kjenner også flere som har møtt sin bedre halvdel der, og det er derfor jeg har bestemt meg for å prøve. Også har jeg kanskje litt inntrykk av at det er de som ikke helt får det til, som roper høyest..

• Liker 1
Skrevet

Var så lite respons på datingprofilen min at jeg bare hadde besøk av møll. Så jeg ga opp. Kanskje jeg finner kjærligheten når jeg blir eldre.

Hva forventer du da? At modeller skal kontakte deg?

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hva forventer du da? At modeller skal kontakte deg?

Jeg tror kanskje han mente at han knapt fikk noen meldinger (møll i postkassa = der har det ikke skjedd noe), så han ville vel bare at noen skulle kontakte han.

Har inntrykk av at menn må jobbe enda mer enn kvinner for å få noe ut av nettdating.

• Liker 1
Gjest Høymann
Skrevet

Jeg tror kanskje han mente at han knapt fikk noen meldinger (møll i postkassa = der har det ikke skjedd noe), så han ville vel bare at noen skulle kontakte han.

Har inntrykk av at menn må jobbe enda mer enn kvinner for å få noe ut av nettdating.

Helt riktig som du sier der.

Har fått mer kontakt på Decate enn på sukker, match, møteplassen tilsammen. Riktig nok ikke dating relatert, men fortsatt mer respons.

Skrevet (endret)

bare de som er på kvinneguiden. minus meg selv såklart. Skjønner ikke helt greia igrunn. Bor dere på helt øde plasser i landet med lite utvalg på kjøttvarer? For meg skriker det desperat på langt vei. Nei, foretrekker virkelig å møte fremtidige partnere i virkeligheten.

Men klapp på skulderen til dere som gidder.

Endret av solch
Skrevet

Nei. Jeg er singel og har til dags dato ikke hatt en profil på en datingside.

Skrevet

Meldte meg inn en gang da et par venninner gjorde det. Var jo gøy i de første 5 minuttene, men det var så kleint. Så altfor kleint, jeg turte jo ikke svare på halvparten av brevene jeg fikk fordi det var så påtatt og direkte teit.

Men det er jo en fin måte for å møte folk på hvis man ikke har sosial-internett-angst (hahah) som jeg har.

Skrevet

Har prøvd det før, og fant ut etter et par uker at dette var ikke helt min stil. Som singel vil jeg heller treffe kvinnen på ordentlig enn å forholde meg til et bilde eller to. Fordelen der er i mine øyne, at man kan lese kroppsspråket til en potensiell partner, og faktisk se om hun liker meg.

Allikevel skal jeg tro at det passer for noen. For min del vil jeg heller bruke tiden min på andre aktiviteter enn nettdating.

Skrevet

Jeg begynner å lure på om det er derfor jeg ikke treffer noen. Sitter alle, menn som kvinner, på internett og surfer profiler? Er dere fortsatt åpen for å møte noen som dere ikke får en statistikk over hvor godt dere passer med?

Anonym poster: 6d07c7ad4c88a9daf1cb93bca8495145

He he, nei. Om du er mann er du idiot om du holder på med nettdating.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært innom slik nettdating, men etter å ha sett på hva som er i området så svant lysten litt til å bli værende. Mangel på kjekke gutter var det ikke, men føler kanskje det er greit å bli litt tiltrukket også.

Så jeg satser på hellere å sjekke opp et mannfolk på byen..!

Skrevet

Fordelen med Internett-dating er at man kan finne ut om man kan passe i sammen når det gjelder personlighet.

Men da må man være konstruktiv og bruke litt tid på det.

Utseendet er selvfølgelig viktig, men er utseendet bra nok så betyr den andres personlighet alt.

Skrevet

har prøvd, for nyskjerrighets-skyld. Men det var ikke min greie.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Har prøvd, møtte flere veldig hyggelige og interessante menn, men ikke et spor av seksuell kjemi å spore med noen av dem. Enkelte ting kan dessverre ikke beregnes gjennom noen svar på nett :gjeiper:

Og da havner man i en klein situasjon, der vedkommende kanskje vil treffes igjen, men man vet jo at det ikke er vennskap fordi man møttes på en datingside. Så må man ta "slå opp-samtalene" oftere enn man ville gjort i det virkelige liv.

Så jeg er ganske sikker på å legge tastaturet på hylla (eller hvordan nå disse uttrykkene funker i digitale tider).

Skrevet

Jeg har holdt på med det i noen måneder nå, ser jeg må ha meldt meg inn i slutten av februar, første daten var i april/mai. Det som er kjipt er at det for min del i hvert fall sjelden er klaff, så det blir et ork å reise for å treffe disse fyrene, og nedtur etterpå. Selv om det alltids har vært hyggelige møter. Har hatt kontakt med en over lengre tid, men vi har bare truffet hverandre et par ganger, og da har ikke kjemien vært som håpet, dessverre. Kommer nok til å prøve nettdating en stund til, for jeg er generelt vanskelig å matche med flere sære sider og interesser, og da dukker det i hvert fall ikke opp noen på byen... Og jeg har vel tro på at det kan funke, eksen min møtte ny dame der nokså raskt (han datet to via nettet, falt for begge, i tillegg til ei han traff på annet vis. Så noen har kanskje lettere for å kaste seg uti det enn andre :) )

Anonym poster: 4a4a16dedc77027f3158fcb18bfef37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...