Gå til innhold

Driver "alle" single med internettdating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å lure på om det er derfor jeg ikke treffer noen. Sitter alle, menn som kvinner, på internett og surfer profiler? Er dere fortsatt åpen for å møte noen som dere ikke får en statistikk over hvor godt dere passer med?

Anonym poster: 6d07c7ad4c88a9daf1cb93bca8495145

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei det gjør jeg faen ikke!!!

Det var til spm. om jeg dater på nett.

Endret av Bernardette
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg driver ikke med nettdating. Det er på bunnen av listen min over måter å treffe menn på.

• Liker 3
Skrevet

Jeg driver ikke med nettdating. Det er på bunnen av listen min over måter å treffe menn på.

Kommer "utesteder en sen fredags-/lørdagskveld" over eller under internettdating på den listen?

Anonym poster: 53743e9c229edebda3de87d1745ce903

• Liker 3
Skrevet

nei. jeg prøvde en gang for mange herrens år siden, det får bli med det.

Gjest Raindrops
Skrevet

Kommer "utesteder en sen fredags-/lørdagskveld" over eller under internettdating på den listen?

Anonym poster: 53743e9c229edebda3de87d1745ce903

Over. Da kan jeg i det minste se personen ansikt til ansikt med en gang.

• Liker 1
Skrevet

Nei, år siden nå. Drev med det i mange år før i tiden sånn av og på, og traff mange kjekke menn, men ikke den spesielle.

Så på det som min beste sjangs til å møte en livspartner,og sannsynligvis er det fremdeles det,da jeg hverken går på byen om helgene,eller at det er noen potensielle på jobben. Men har ikke hatt giddet med nettdating på noen år nå...

Anonym poster: 82427fea3b3319dc224c57190ee085b5

Skrevet

Nope, synes det er enklere å snakke med folk ansikt til ansikt enn å skulle møte noen jeg traff på nett, som jeg ikke engang vet om er personen det er bilde av.

Er ikke en byflyer men snakker med folk i butikken, treningen, eller bare en som er i nærheten tilfeldig om jeg liker personen. Liker øyekontakt så da er nett vanskelig bortsett fra webcam men det har jeg ikke lyst å prøve, liker å se kroppspåket, det sier mye.

Øhøhh ble langt men da vet du hvorfor jeg velger å ikke gjøre det.

Anonym poster: d485141c4d5933e867e84a49a040bd5f

Skrevet

driver ikke på med nettdating jeg heller

-jeg tør ikke

-jeg er mann så har dårlige odds

-jeg trenger lang tid både for å like andre og selv å bli likt.

Anonym poster: 829a8110eacc5cf80df077b213f5aeb2

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, jeg gjør ikke det. Er fryktelig tabu hehe.

Endret av Evilposelos
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Nei, synes det ikke er naturlig å skulle møte en man kun har snakket med over nett. En har kanskje kjemi over tastaturet, men det trenger ikke bety at man har det face-to-face...

Skrevet

Jeg gjør det ikke. Men jeg synes det er vanskelig å treffe noen siden jeg sjelden er ute på byen.

Skrevet

Når jeg var singel brukte jeg internett utelukkende for sex.

Skrevet

Jeg driver ikke med nettdating, har heller aldri prøvd det. Jeg treffer ingen andre steder, så dersom jeg var interessert i et forhold hadde nok nettdating vært det eneste som kanskje kunne ha fungert. Dessverre tror jeg ikke at noen hadde vært interessert ut i fra hva jeg ser er vanlig å skrive på profil/å spørre andre om.

Anonym poster: 0adcc8264812f02cc7dbeaadc5b3d3ea

Skrevet

Jeg driver ikke med nettdating!

Skrevet

Jeg er på sukker. Egentlig liker jeg ikke den måten å møte folk på, men er såpas forbløffet over hvor enkelt det er å oppnå kontakt med menn på nett at jeg vil gi det en sjanse. I virkeligheten er jeg usynlig og treffer ikke menn hverken på trening, gjennom venner eller når jeg er på fest/ute.

• Liker 4
Skrevet

Jeg prøvde. Virkelig. Jeg gjorde meg flid med profilen, skrev lett og ledig om meg selv med plenty av samtalestartere og fant et fint bilde. Ikke en eneste tok kontakt. Ei heller var det mange jeg var interessert i.

Anonym poster: 38ccdc1cfa64a046d935a1f82a367bc3

Skrevet

Nei, det er ikke helt min greie. Ikke at det er noe galt med nettdating altså, men for meg blir det litt for målrettet.

Jeg tror uansett hva jeg vil om de derre matchinggreiene som skal fortelle noe om hvem man passer sammen med.

Skrevet

Nei , prøvde , men fant fort ut at det ikke er noe for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...