TuridS Skrevet 6. september 2012 #1 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Det er noen måneder siden bisettelsen var og nå skal vi enke urna hans. Hva har man på seg? Kan jeg ha på samme kjolen som jeg hadde i bisettelsen? Eller har man på seg olabukse og genser liksom?? Endret 6. september 2012 av TuridS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuridS Skrevet 6. september 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 6. september 2012 Ingen som har noe forslag? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 6. september 2012 #3 Del Skrevet 6. september 2012 Pent antrekk, men ikke nødvendigvis svarte klær. Ville nok ikke valgt olabukse, men et skjørt og en pen genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 8. september 2012 #4 Del Skrevet 8. september 2012 Da vi skulle sette ned farmors urne, så hadde jeg på meg sort skjørt,genser, strømpebukse, hansker , og sminke! for å markere sorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 15. september 2012 #5 Del Skrevet 15. september 2012 Kondolerer. Ved urnenedsettelse er det gjerne bare de nærmeste som er med, og du kan egentlig ha på deg hva du vil. Jeg har både hatt på vanlige klær og pyntet meg ved urnenedsettelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå