Gå til innhold

Det er kun menn som er MYE eldre enn meg som er tilltrekt av meg :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg er en jente på 16 år.

Jeg har mørkt og kort hår. En frisyre mange voksne damer har. Grunnen til at jeg valgte å klippe meg kort, var at jeg ikke trivdes med langt hår. Men frisyren min får meg til å se mye eldre ut enn det jeg egentlig er. Jeg oppfører meg kanskje og mye eldre enn en 16-åring (har jeg fått høre av mange) og jeg ser vel egentlig mye eldre ut sånn generelt også.

Problemet er at det kun er menn som er mye eldre enn meg som liker meg. Menn slutten av 20-åra og til midten av 30-åra som legger an på meg (selv om de vet hvor gammel jeg er), og jeg vil heller at de som er litt yngre (18-20) skal like meg.

Jeg prøver ikke å oppføre meg voksent, jeg er bare meg selv hele tiden.

Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få de som er litt yngre til å like meg i stedet?

Å bleike håret og bruke extensions + å ta på meg 10 lag med brunkrem og bruke ordet "lizzm" i hver setning jeg sier, er ikke akkurat aktuelt.

Takk på forhånd! :)

Anonym poster: 0eeaac21ecc7cac89574ac93dfbef54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det bedrer seg når du selv blir i slutten av tjueårene. ;)

Heheh, ja uff. Har ikke lyst å vente så lenge da :(

-TS

Anonym poster: 0eeaac21ecc7cac89574ac93dfbef54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv mann innenfor denne aldersgruppen som du helst vill unngå.

Jeg tror at det disse mennene trekkes til ved jenter på 16-20 er at noen av de virker sårbare. De som har personlighetstrekk som de ikke er klare over, fra å ha blitt mobbet, utstøtt, sliter med anoreksia, eller på andre måter sliter med selvtilliten og føler seg "små", er de som disse mennene "går etter". Om det er bevisst eller ikke vet jeg ikke, men at de er yngre og sårbare er de i hvert fall klare over.

Jeg tror det er det de går etter.

Anonym poster: 04a80998d5899d27401e2ca2b718e92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv mann innenfor denne aldersgruppen som du helst vill unngå.

Jeg tror at det disse mennene trekkes til ved jenter på 16-20 er at noen av de virker sårbare. De som har personlighetstrekk som de ikke er klare over, fra å ha blitt mobbet, utstøtt, sliter med anoreksia, eller på andre måter sliter med selvtilliten og føler seg "små", er de som disse mennene "går etter". Om det er bevisst eller ikke vet jeg ikke, men at de er yngre og sårbare er de i hvert fall klare over.

Jeg tror det er det de går etter.

Anonym poster: 04a80998d5899d27401e2ca2b718e92f

Men det er ikke jeg. Jeg har masse selvtillit og jeg er ikke sårbar akkurat. :)

-TS

Anonym poster: 0eeaac21ecc7cac89574ac93dfbef54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Jeg er en jente på 16 år.

Jeg har mørkt og kort hår. En frisyre mange voksne damer har. Grunnen til at jeg valgte å klippe meg kort, var at jeg ikke trivdes med langt hår. Men frisyren min får meg til å se mye eldre ut enn det jeg egentlig er. Jeg oppfører meg kanskje og mye eldre enn en 16-åring (har jeg fått høre av mange) og jeg ser vel egentlig mye eldre ut sånn generelt også.

Problemet er at det kun er menn som er mye eldre enn meg som liker meg. Menn slutten av 20-åra og til midten av 30-åra som legger an på meg (selv om de vet hvor gammel jeg er), og jeg vil heller at de som er litt yngre (18-20) skal like meg.

Jeg prøver ikke å oppføre meg voksent, jeg er bare meg selv hele tiden.

Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få de som er litt yngre til å like meg i stedet?

Å bleike håret og bruke extensions + å ta på meg 10 lag med brunkrem og bruke ordet "lizzm" i hver setning jeg sier, er ikke akkurat aktuelt.

Takk på forhånd! :)

Anonym poster: 0eeaac21ecc7cac89574ac93dfbef54e

Du trenger ikke gjøre noe med deg selv, men du må nok vente et par år før du merker forskjell på hvem du tiltrekker deg.

Jeg var litt som deg, absolutt ikke "babe" og likte helst litt eldre gutter fordi vi var mer på bølgelengde mentalt.

De synes jeg så flott ut, men hadde nok problemer med alderen min - en som går på vgs har ikke lyst å date ei på 16 år.

Det er derimot veldig annerledes for en på 20 å date ei på 18, så jeg merket stor forskjell når jeg kom på vgs og utover.

De voksne mannfolka legger an på alle yngre jenter, og jeg synes bare de var ekle og umodne(jeg lurte på hva som var galt med dem mentalt siden de faktisk ble tiltrukket av ei i tenårene).

Jeg følte gutter på min alder ikke var særlig attraktivt nettopp fordi vi ikke var på samme bølgelengde mentalt, og derfor var ikke de spesielt tiltrukket av meg heller(jeg gadd ikke leke dum).

Så: du skal vel egentlig ikke gjøre noe som helst, annet enn å bare smøre deg med litt tålmodighet.

Anonym poster: 5ff76c77c083d9f1b28131d73bcd1a6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å legge til at med at jeg inkluderer 1. klasse på vgs som "for ungt" for mange å date når de selv går i siste år/er ferdig.

Anonym poster: 5ff76c77c083d9f1b28131d73bcd1a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å legge til at med at jeg inkluderer 1. klasse på vgs som "for ungt" for mange å date når de selv går i siste år/er ferdig.

Anonym poster: 5ff76c77c083d9f1b28131d73bcd1a6b

Okei, ja for jeg går jo på VGS. Takk for et fint svar da! :)

-TS

Anonym poster: 0eeaac21ecc7cac89574ac93dfbef54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Jeg er en jente på 16 år.

Jeg har mørkt og kort hår. En frisyre mange voksne damer har. Grunnen til at jeg valgte å klippe meg kort, var at jeg ikke trivdes med langt hår. Men frisyren min får meg til å se mye eldre ut enn det jeg egentlig er. Jeg oppfører meg kanskje og mye eldre enn en 16-åring (har jeg fått høre av mange) og jeg ser vel egentlig mye eldre ut sånn generelt også.

Problemet er at det kun er menn som er mye eldre enn meg som liker meg. Menn slutten av 20-åra og til midten av 30-åra som legger an på meg (selv om de vet hvor gammel jeg er), og jeg vil heller at de som er litt yngre (18-20) skal like meg.

Jeg prøver ikke å oppføre meg voksent, jeg er bare meg selv hele tiden.

Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få de som er litt yngre til å like meg i stedet?

Å bleike håret og bruke extensions + å ta på meg 10 lag med brunkrem og bruke ordet "lizzm" i hver setning jeg sier, er ikke akkurat aktuelt.

Takk på forhånd! :)

Anonym poster: 0eeaac21ecc7cac89574ac93dfbef54e

Vi så jo hva som nylig skjedde med ei anna jente på din alder.

Så hold deg ihvertfall lenger enn langt unna mannfolk som er betydelig eldre enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så jo hva som nylig skjedde med ei anna jente på din alder.

Så hold deg ihvertfall lenger enn langt unna mannfolk som er betydelig eldre enn deg.

Steinar: NÅ! skjerper du deg! Insinuerer du at Sigrid faktisk hadde kontakt med noen som siden drepte henne?

Anonym poster: 04a80998d5899d27401e2ca2b718e92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så jo hva som nylig skjedde med ei anna jente på din alder.

Så hold deg ihvertfall lenger enn langt unna mannfolk som er betydelig eldre enn deg.

Den var vel noe konkluderende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar: NÅ! skjerper du deg! Insinuerer du at Sigrid faktisk hadde kontakt med noen som siden drepte henne?

Anonym poster: 04a80998d5899d27401e2ca2b718e92f

Jeg sier at det ikke er fornuftig for unge jenter å ha noen som helst kontakt med betydelig eldre menn.

Det sier seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar: NÅ! skjerper du deg! Insinuerer du at Sigrid faktisk hadde kontakt med noen som siden drepte henne?

Anonym poster: 04a80998d5899d27401e2ca2b718e92f

Han sier vel mer at eldre menn som tar kontakt med yngre jenter ikke har en helt god agenda og/eller har svekkede evner på mange områder.

Utover om de går så langt eller ikke.

Anonym poster: 5ff76c77c083d9f1b28131d73bcd1a6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sier vel mer at eldre menn som tar kontakt med yngre jenter ikke har en helt god agenda og/eller har svekkede evner på mange områder.

Utover om de går så langt eller ikke.

Anonym poster: 5ff76c77c083d9f1b28131d73bcd1a6b

Helt riktig tolket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det kalles nesten pedofili om menn i 30-årene legger på deg. Ikke akseptabelt iallefall.

Kvalmt om noen over 19 i det hele tatt går etter jenter på 15-16.

Endret av Pheel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hva driver du egentlig med på fritiden siden du bare møter menn i 30 års alderen? Og hva med klassekammeratene dine, ingen gutter du liker der? Mange ganger skal det ikke mer til at du snakker jevnlig med en gutt før han blir forelsket i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, det kalles nesten pedofili om menn i 30-årene legger på deg.

Kalles det "nesten heterofili" når menn legger an på menn som oppfører seg femi også? :klo:

Anonym poster: 04a80998d5899d27401e2ca2b718e92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hva driver du egentlig med på fritiden siden du bare møter menn i 30 års alderen? Og hva med klassekammeratene dine, ingen gutter du liker der? Mange ganger skal det ikke mer til at du snakker jevnlig med en gutt før han blir forelsket i deg.

Jeg møter ikke bare menn i 30-årsalderen. Har mange guttevenner som er 16-20 år, men de er bare venner og ikke noe mer.

Ingen gutter i klassen jeg liker nei.

Det har jo vært et par gutter på alderen min som har likt meg, men jeg må jo like dem tilbake for at det skal funke :gjeiper:

På fritiden trener jeg litt, driver med musikk og politikk. Sånn helt vanlige ting som de andre på alderen min gjør. :)

-TS

Anonym poster: 0eeaac21ecc7cac89574ac93dfbef54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo vært et par gutter på alderen min som har likt meg, men jeg må jo like dem tilbake for at det skal funke :gjeiper:

Ja, du må like dem tilbake, men det er jo ikke helt som du skrev i åpningsinnlegget at det bare var eldre menn som likte deg:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...