Gå til innhold

Rannveig Heitmann - ansvarlig mor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg reagerte spesielt på venninna som leide ut leiligheten. Maken til uflatterende bekledning skal du leite lenge etter.

Anonym poster: e609b9d9938e91e717d05d758f559659

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vennligst slett kommentaren da jeg innser at den var veldig frekk! Synd hvis venninna ser den. Fin jente ellers, var bare toppen jeg reagerte litt på..

Anonym poster: e609b9d9938e91e717d05d758f559659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfarget topp er ikke akkurat kjent for å skjule litt ekstra fylde, for å si det slik.

Anonym poster: 322e54cb4008bf86d6a7a2d875c75686

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Jeg føler hun er en parodi. Det er nesten for overdrevet.

Har hun tungepiercing, forresten? Hun høres litt ut som om hun har litt lammet tunge når hun snakker.

Anonym poster: 9843fa41f26edc9d392aa40a0953eafb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Jeg føler hun er en parodi. Det er nesten for overdrevet.

Har hun tungepiercing, forresten? Hun høres litt ut som om hun har litt lammet tunge når hun snakker.

Anonym poster: 9843fa41f26edc9d392aa40a0953eafb

Høres ut som om hun har litt lammet hjerne når hun snakker også.

Tror hun har tungepiercing ja..

Anonym poster: 73c4920766b953bd73384134d1aa7b3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor hun på Unge Mødre sa at puppene hennes var blitt så store at folk trodde at hun hadde silikon, samtidig som hun på innlegget som ble postet litt lenger oppe her helt klart skriver "JA, jeg har restylane,JA jeg har silikon, jeg LIKER å se bra ut." Enlighten me, please.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor hun på Unge Mødre sa at puppene hennes var blitt så store at folk trodde at hun hadde silikon, samtidig som hun på innlegget som ble postet litt lenger oppe her helt klart skriver "JA, jeg har restylane,JA jeg har silikon, jeg LIKER å se bra ut." Enlighten me, please.

Unge mødre ble filmet en stund før hun fikk nye pupper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge mødre ble filmet en stund før hun fikk nye pupper.

Ahh, da skjønner jeg! Ikke fulgt helt med på denne damen for å si det slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er der virkelig ingen av disse unge alenemødrene som jobber eller studerer? Hva lever de egentlig av? Naver??

Anonym poster: 4348bcb8987381cbf3ed03a7f2fafcff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er der virkelig ingen av disse unge alenemødrene som jobber eller studerer? Hva lever de egentlig av? Naver??

Anonym poster: 4348bcb8987381cbf3ed03a7f2fafcff

TV show, blogging...

Anonym poster: dff5ddc8585db1883e4e997a0acee2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som skriver så mye dritt om Rannveig og andre unge mødre eller folk i lite flatterende klær; TROR dere at dere selv er så mye bedre? Dere bruker tiden deres til å lese og skrive om disse menneskene dere synes er så dumme. Hvor smart er DET?

Tråder som dette burde ikke være lov!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tjener vel ikke noe på å være med i unge mødre!??

Kjipt å tenke på at vi som jobber og sliter sponser livene til disse evneveike folka!!

Anonym poster: 4348bcb8987381cbf3ed03a7f2fafcff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er unge mødre og alene så NAV gir dem veldig mye penger i mnd. Hvorfor skal de jobbe da???

Anonym poster: 322e54cb4008bf86d6a7a2d875c75686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker hvordan hun sier i reklamen for Unge Mødre, at når man får barn er det vanskelig å gjøre enkelte ting, som å sminke seg og ta sol :fnise:

Du forstår vel selv at dette ble lagt til reklamen med vilje, for at folk skal ville se programmet? Jeg har ikke noe problem med å se hva som har skjedd: Hun har sikkert blitt spurt "hva har endret seg etter du ble mor? Hverdagslige ting?". Også svarer hun. Og selvfølgelig ble det satt frem på den måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom bloggen nå. Kjekt å se hvor forandret man er på bilder, kontra virkelig TV. Hun er jo ikke pen i virkeligheten. Helt vanlig jente. Hvorfor har hun lagt inn silikon??

Anonym poster: 322e54cb4008bf86d6a7a2d875c75686

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstår vel selv at dette ble lagt til reklamen med vilje, for at folk skal ville se programmet? Jeg har ikke noe problem med å se hva som har skjedd: Hun har sikkert blitt spurt "hva har endret seg etter du ble mor? Hverdagslige ting?". Også svarer hun. Og selvfølgelig ble det satt frem på den måten.

No shit, sherlock :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spår henne en lysende karriere, helt seriøst faktisk. Hun har allerede slått igjennom med blogging og tatt steget ut i realityverden, neste blir noe større greier som Paradise Hotel, Robinson eller Big Brother, og så blir det musikkbransjen neste. Kanskje glamourmodell. Med store pupper, blondt hår og perletenner så kommer man langt i Norge.

Anonym poster: adcde9f3b08341975b78580b68a97b7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Syns hun ser gammel ut jeg med den orange sminken. Når hun er 30 er hun sikkert skrukkete som en 80-åring om hun fortsetter å sole seg sånn. Syns hun er altfor brun også. Brun er pent det, men ikke SÅ brun. Det er så fake. Og håret er jo nesten grått!

Tipper hun ender opp som Paradisedeltaker og/eller glamourmodell jeg også. Da blir sikkert ungen hennes imponert over moren sin. Syns synd på gutten som om 8-10 år vil finne lettkledde bilder av moren sin på nettet. Han kommer til å bli mobbet, stakkar. :( Og Nathaniel Chrisander hva slags navn er det? Syns det er too much med to sånne spesielle navn. Bare Nathaniel hadde vært greit. ingen av navnene er stygge, men sammen ble det too much syns jeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...