Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cuntzilla
Skrevet (endret)

Jeg tviler også på at de var elskere/kjærester, fyren virker jo helt sinnsyk ut fra profilen sin.

Innlegg endret.

Niennas, mod.

Endret av Niennas
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler også på at de var elskere/kjærester, fyren virker jo helt sinnsyk ut fra profilen sin.

Men ville et normalt menneske på den alderen ha blitt kjæreste med en tenåring?

Igjen, så lenge vi ikke vet så vet vi ingenting. Da får angsten fritt spillerom.

Anonym poster: 0a43c997c20346d26a51d7540103575f

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at det ytre er alt som gjør et menneske verdifullt.

Det er ikke bare det ytre som skurrer der, for å si det sånn...<br /><br /> Anonym poster: 5702e97e9781ab733f614f3173b18b43

Skrevet

Tråden er ryddet.

Ikke legg ut navn, bloggadresser, facebookadresser o.l. av de mistenkte.

Niennas, mod.

• Liker 2
Skrevet

det provoserer meg at han tiltalte har skrevet kondolansemeldinger til døde familiemedlemmer av seg på facebook.....om han i det hele tatt bryr seg om det, så kan jeg virkelig ikke fatte hvordan han kan ha hjerte til å ta livet av en tilfeldig og uskyldig søt pike.............. :rasende:

Du har fått med deg at han hevder han har alibi for den kvelden?

http://www.dagbladet.no/2012/09/04/nyheter/sigrid_giskegjerde_schjetne/innenriks/sigrid-saken/drap/23252856/

Skrevet

Jeg synes jeg se for meg fordelingen av skyldige og uskyldige mennesker.

Vi som bor i leiligheter, har økonomi, jobb, fremtid, sikkerhet, trygghet vi er de uskyldige menneskene, mens de som ikke har noen sted og bo, ikke har jobb, ikke har fremtid, ingen sikkerhet og ingen trygghet, de kan vi si er de skyldige menneskene.

Altså de som befinner seg i et fengsel eller som er straffedømt er de skyldige, - er det sånn og forstå forskjellen på skyldig og uskyldig?

Ja, det er akkurat sånn det er. Flott fordeling.

Gjest Cuntzilla
Skrevet (endret)

Men ville et normalt menneske på den alderen ha blitt kjæreste med en tenåring?

Igjen, så lenge vi ikke vet så vet vi ingenting. Da får angsten fritt spillerom.

Nå siktet jeg ikke til at det hadde vært usannsynlig at han hadde falt for Sigrid, da. Det er det omvendte som er usannsynlig, at hun hadde vært sammen med han.

Endret av Niennas
  • Liker 1
Skrevet

Hvor kom de kommentarene om at han og sigrid var kjærester fra? Jeg skjønner ingenting, hvor har folk fått det fra?

Anonym poster: ffd9eb21395d809f197de81706ce25b8

Skrevet

Nå siktet jeg ikke til at det hadde vært usannsynlig at han hadde falt for Sigrid, da. Det er det omvendte som er usannsynlig, at hun hadde vært sammen med han.

Jeg var litt slem mot deg for for all del, C, jeg vet at det var det du mente. Sorry.

Jeg prøver bare å si, jeg vil gjerne vite hva som skjedde den kvelden.

For at ikke tankene og følelsene skal få fritt spillerom.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hvor kom de kommentarene om at han og sigrid var kjærester fra? Jeg skjønner ingenting, hvor har folk fått det fra?

Anonym poster: ffd9eb21395d809f197de81706ce25b8

Folk lurer bare på om de har en relasjon eller om det var et tilfeldig offer.

Men det er tatt fra løse luften ja, jeg har ikke sett noenting som tyder på dette.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg var litt slem mot deg for for all del, C, jeg vet at det var det du mente. Sorry.

Jeg prøver bare å si, jeg vil gjerne vite hva som skjedde den kvelden.

For at ikke tankene og følelsene skal få fritt spillerom.

Det tror jeg vi alle vil vite. Men foreløpig blir det bare spekulasjoner.

Skrevet

Det tror jeg vi alle vil vite. Men foreløpig blir det bare spekulasjoner.

Vel, da er vi to som ønsker å vite i alle fall. :)

Skrevet

Minner om at reglene gjelder også på pm. Alle lenker til facebooksider og annen identifisering blir slettet. Gjentatte regelbrudd kan føre til utestengelse/IP-sperring.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Reagerer sterkt på et innlegg postet tidligere hvor en gjest var villig til å legge ut fullt navn på siktede som "er av pakistansk opprinnelse"!!! Hvis spekulasjonene stemmer finnes det vitterlig ingen pakistanere som er innblandet her!! Hvor kom DEN fra liksom?

Nok et eksempel på farlige spekulasjoner og at folk med viten og vilje henger ut uskyldige mennesker.

Endret av Sobril
Skrevet

Spekulering er ikke lov her på KG, jeg hadde satt pris på om dere hadde sluttet å diskutere ting om de siktede som ikke har kommet ut i media. Det inkluderer blogg, facebooksider o.l.

Niennas, mod.

• Liker 3
Gjest gjest- silje
Skrevet (endret)

Jeg tror egentlig ikke at Han var sammen med Sigrid, men heller at han og 64åringen var på jakt den kvelden og at Sigrid var den som trakk det korteste strået :(

Endret av gjest- silje
Innlegget er endret. Vi tillater ikke at lenker som identifiserer siktede spres her i forumet.
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke at Han var sammen med Sigrid, men heller at han og 64åringen var på jakt den kvelden og at Sigrid var den som trakk det korteste strået :(

Så lenge vi ikke vet så er det mange tanker og mye vi frykter kan ha skjedd og mange som vil være redde for at ting skal skje dem.

Som jeg har sagt før, jeg synes det ville vært nyttig å få vite hva som skjedde den kvelden. Da slipper folk å spekulere og da er det lettere å slå seg til ro.

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at det ytre er alt som gjør et menneske verdifullt.

Det har jeg da ikke sagt heller, men så er det ikke akkurat det 16-åringer (eller noen som helst) legger merke til først. Det virker rett og slett helt usannsynlig og urimelig.

Skrevet

Hvil i fred, Sigrid. Utrolig trist dette... Måtte de/den ansvarlige for gjerningen få sin straff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...