Gå til innhold

Hvilken støvler syntes dere er finest til menn?


Gjest rosakatten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanlige, det ser så påtatt ut med menn i Hunter.

Påtatt?

Hunter er jo laget like mye for menn som for kvinner! Kanskje til og med mere for menn sånn opprinnelig.

Hunter ser like bra ut på menn, synes jeg. Når de først har fått dem på føttene så er de jo påtatt enten det er på menn eller kvinner.

Hvilke støvler er forresten mere vanlige enn Hunter i disse dager?

Det er nå min mening om saken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tar opp litt gammel tråd...

Hadde vært fint å høre noen flere meniger om dette temaet og legger til, hva synes dere om menn med Hunter støvler, de høye? Er det helt på trynet eller kan det se helt greit ut?

For min del ville jeg aldri brukt de i byen (evt hvis med meg og dama kanskje), tenker mer på bruk i skogen o.l., er det mer greit at menn har Hunter støvler da? Ville du reagert hvis du så en på en sølete sti?

Eller er høye Hunter kun for kvinner?

Hadde vært fint å høre

Anonym poster: 5bbf5c623443477bb19741d04d3e4f30

Anonym poster: 5bbf5c623443477bb19741d04d3e4f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar opp litt gammel tråd...

Hadde vært fint å høre noen flere meniger om dette temaet og legger til, hva synes dere om menn med Hunter støvler, de høye? Er det helt på trynet eller kan det se helt greit ut?

For min del ville jeg aldri brukt de i byen (evt hvis med meg og dama kanskje), tenker mer på bruk i skogen o.l., er det mer greit at menn har Hunter støvler da? Ville du reagert hvis du så en på en sølete sti?

Eller er høye Hunter kun for kvinner?

Hadde vært fint å høre

Anonym poster: 5bbf5c623443477bb19741d04d3e4f30

Anonym poster: 5bbf5c623443477bb19741d04d3e4f30

Høye Hunter er kun for kvinner. Men skal bruke vanlig standard grønne Vikingstøvler om de må gå med støvler.

Anonym poster: 0a65b2af50110c71dc9ceffaaaa0fe97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunter er ikke galt, da de har skoserier dedikert til herrer. I skogen, på en sølete sti, eventuelt på fisketur eller jakt (eller bare for å beskue godset/herregården din fra jordet) kan du fint bruke disse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kuppe tråden, men jeg har et spørsmål som er i samme gate;

-Hva er det som gjør at noen oppfatter Hunter gummistøvler å være bare for kvinner?

Ikke er de feminine i design, menn har brukt Hunter gummistøvler siden produksjonen startet, og de produseres i størrelser opp til 48.

Det hele virker å være en merkelig og fordreid oppfatning unnfanget av de siste års motebilde.

Se på gamle, britiske filmer; der går både adelige, bønder og hvermannsen i Hunter, enten de er nå kvinner eller menn.

Jeg skal våge å vedde på at hadde man tatt bort logoen fra støvlene så hadde absolutt ingen reagert på at menn gikk i dem. Så lenge den står der så er det altså¨noen som får spasmer av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier, så har det vel med motebilde fra 2007 eller når det var. Rart hvor mange jenter som skulle ha Hunter støvler etter det, følte vel at før det var knapt noen som gikk med støvler. Nå gåes de med i finvær til og med, er vel mer et moteplagg en reint praktisk virker dt som.

Uansett, virker som det forskjellig oppfatninger om gutter/menn kan bruke høye Hunter støvler. Og har vel knapt sett noen menn med de, kanskje en og annen på festival. De høye er vel ikke så behagelige å gå i, men synes kanskje de fra Hunter er "tøffest" av de høye. Om de er maskuline eller feminine vet jeg ikke, egentlig kanskje litt feminine pga høyden/slanke, er derfor evt de ikke passer så bra til menn?

Men er det så feil å bruke de på turer i skauen/marka?

Anonym poster: 5bbf5c623443477bb19741d04d3e4f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...