Gå til innhold

Kvinner og menn som er dominante, hvordan tenker dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som underdanig så er jeg oppriktig nysgjerrig på hvordan dere tenker.

Litt vanskelig å formulere et konkret spørsmål, men hva er det som gjør deg dominant? Hva er det du liker med det? Hva slags syn har du på underdanige?

Egentlig lurer jeg på alt som er å vite :sjenert:

Anonym poster: 7037abebf194585d81528b9ce850a7c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja...

Det er bare slik jeg er,

og ikke noe jeg later som.

Jeg har ikke noe spesielt syn på den underdannige, annet enn at personen har en slik seksuell preferanse.

Eneste minuset er at det ikke funker å "bytte roller" med en som er underdannig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg har blitt så mye klokere. Jeg skjønner bare ikke hva som appelerer med dominering, påføre andre smerte og ydmykelse. Hva får man egentlig ut av det?

Anonym poster: 7037abebf194585d81528b9ce850a7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsen av å ha så mye makt over noen at de ville gjort hva som helst for deg i det øyeblikket. Å vite at du er den som bestemmer om det er på tide med straff eller belønning og i tillegg vite at begge deler er velkomne. Blikket til en person som totalt underkaster seg.

Man må være sterk for å være 'svak' så jeg har stor respekt for underdanige. For meg er det mye lettere å være den dominante.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsen av å ha så mye makt over noen at de ville gjort hva som helst for deg i det øyeblikket. Å vite at du er den som bestemmer om det er på tide med straff eller belønning og i tillegg vite at begge deler er velkomne. Blikket til en person som totalt underkaster seg.

Man må være sterk for å være 'svak' så jeg har stor respekt for underdanige. For meg er det mye lettere å være den dominante.

Det ble jeg litt klokere av ja. Det er jo omtrent slik jeg tenker selv, bare omvendt :)

Anonym poster: 7037abebf194585d81528b9ce850a7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare __er__ sånn.

Noe ved meg gjør at vilt fremmede menn går opp til meg og spør om de kan få slikke skoene mine, bli med meg hjem eller om de kan få bli 'min'.

Jeg påfører ikke andre skade ( Med mindre de ber meg om det )

Jeg støtter all verdens veldedigheter og hjelper gamle damer / menn, er hyggelig mot fremmede og møter barn/psykisk utviklingshemmede / ekskriminelle /

innvandrere/ samer / tatere / sigøynere / dyr / whoever med like mye respekt og verdighet.

Endret av O___o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som tror at dominante menn og kvinner er slemme i hverdagen?

<br /><br /> Anonym poster: 0902f8e29e2af62d1bda6783a87aebeb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som underdanig så er jeg oppriktig nysgjerrig på hvordan dere tenker.

Litt vanskelig å formulere et konkret spørsmål, men hva er det som gjør deg dominant? Hva er det du liker med det? Hva slags syn har du på underdanige?

Egentlig lurer jeg på alt som er å vite :sjenert:

Anonym poster: 7037abebf194585d81528b9ce850a7c6

Jeg er en dominant kvinne : ) Og jeg ser på menn som skapninger som skal tilfredsstille MEG ! Både sexuelt og på andre måter. Ja jeg ser på menn som et SEXOBJEKT rett og slett. Personer jeg skal NYTE : ) SPISE ....HE HE Jeg er litt ego med andre ord - akkurat som mange menn er kjent for å være. Jeg kan gi mye til de jeg liker...og liker å leke underdanig selv også. Da det tenner meg, Motsetningen til mitt dominante vesen..men jeg har ingen problemer med å ta og bruke en mann skikkelig til egen tilfredsstillelse..

Jeg vet hva jeg vil ha, og tar ofte initiativ og fører leken dit jeg vil. Jeg føler jeg styrer det hele og har kontrollen mens manen dilter etter og er med på leken selvsagt. Han tror han er ( mannen ) en UNDERDANIG mann selvsagt. Som gjør som jeg vil : )

Merkelig nok liker men dette ...og møte en mer selvsikker,frempå og dominerende kvinne. Kanskje uvant å bli FORFØRT av en kvinne ? Styrt til aktiviteter som sex...

Fin avveksling fra de jomfruelige prippne damene ...Kanskje derfor menn synes jeg er så hot & sexy...

Har vell sterk sexuell utstråling : )

Anonym poster: 45d21501f6ec87ee65ec69cecb0c7ae5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Kall meg gjerne feminisert og hjernevasket av sosialistnaziene i AP, men jeg synes det er svært HOT med dominante kvinner. Også kan jeg være dominant om det ønskes :tronderbart: Hilsen mann 95kg som tar 140 i benken! (Synes det var på sin plass å nevne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsen av å ha så mye makt over noen at de ville gjort hva som helst for deg i det øyeblikket. Å vite at du er den som bestemmer om det er på tide med straff eller belønning og i tillegg vite at begge deler er velkomne. Blikket til en person som totalt underkaster seg.

Man må være sterk for å være 'svak' så jeg har stor respekt for underdanige. For meg er det mye lettere å være den dominante.

Faen ass! Får jeg lov til å være din? Jeg ligner på Alcide i Trueblood og jeg veit du likern ;)

<br /><br /> Anonym poster: 5f3abce2014aed4f1f3819e201acaf70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tillit, makt og kontroll.

Det er noe eget med å holde noen på pinebenken lenge før man endelig tillater dem utløp :lur:

Dog, jeg kan sette pris på å være den underdanige iblandt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Hvordan blir det dersom jeg om AB over her begynner å sloss om hvem av oss som får lov til å være deres boytoy? Er det den som vinner eller taper som vinner da? Det burde jo være den som taper? Søren også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Tillit, makt og kontroll.

Det er noe eget med å holde noen på pinebenken lenge før man endelig tillater dem utløp :lur:

Dog, jeg kan sette pris på å være den underdanige iblandt også.

Det er jo mye deiligere å være den som er på "pine"benken da. Egentlig er min "underdadighet" bare en eneste stor egotripp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo mye deiligere å være den som er på "pine"benken da. Egentlig er min "underdadighet" bare en eneste stor egotripp.

'

Njassj, jatakk, begge deler?

Jeg er veldig lite dominant og brautete av meg ellers, kanskje det er derfor jeg foretrekker dom? :vetikke:

Hver sin smak uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

'

Njassj, jatakk, begge deler?

Jeg er veldig lite dominant og brautete av meg ellers, kanskje det er derfor jeg foretrekker dom? :vetikke:

Hver sin smak uansett :)

Ja, det er påfallende synes jeg? Jeg er kanskje ikke brautende av meg, men ofte ganske dominerende og er til tider en kontrollfreak av dimensjoner. Planlegger nærmest helt absurde ting innimellom :) (Klokken syv pusser vi tenna også klokken 8 låser vi døra..osv osv) Så da handler det kanskje om slippe den kontroll-trangen når man har sex. Hvorfor man plutselig blir eller ønsker å være helt motsatt der, det har jeg ikke noe godt svar på. Men ja, jeg klarer også forandre "mind set" under sex, men jeg foretrekker å være passiv og bli utnyttet på det groveste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det dersom jeg om AB over her begynner å sloss om hvem av oss som får lov til å være deres boytoy? Er det den som vinner eller taper som vinner da? Det burde jo være den som taper? Søren også!

Ligg unna dude! De andre dommene kan ha deg på deling! Det er så jævlig sexy når søtesmå jenter har makt, men kult å holde noen på pinebenken når man får lov ;) Jeg er ganske domnant og brautende ellers, men ikke kontrollfrik.

<br /><br /> Anonym poster: 5f3abce2014aed4f1f3819e201acaf70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Ligg unna dude! De andre dommene kan ha deg på deling! Det er så jævlig sexy når søtesmå jenter har makt, men kult å holde noen på pinebenken når man får lov ;) Jeg er ganske domnant og brautende ellers, men ikke kontrollfrik.

<br /><br /> Anonym poster: 5f3abce2014aed4f1f3819e201acaf70

Jeje..Er gift jeg, og det beviser vel bare at jeg er en selvskader av rang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...