Gå til innhold

Endelig går "moten" rett vei!


Gjest BM2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Ja, men da skal det gjelde begge kjønn. Kan kvinner ha urskog så skal menn kunne ha det :tommelsmil:

Du ser ingen mellomting mellom "urskog" og glattbarbert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man virkelig så lite selvstendig at man må la mote bestemme om man skal barbere intimhåra sine eller ikke? Det er isåfall utrolig trist.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av kvinnene på filmen hadde nå urskog. Jeg kan ikke helt se for meg at det skal bli in.

Men slakker man av litt, så blir det fort urskog som blir det nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hva er p-ruller?

Snuskefilmer.

Så kjedelig. Og så jeg som trodde det var en ny fancy oppfinnelse for menn som ville fjonge kjønnshårene, ala hårruller.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser ingen mellomting mellom "urskog" og glattbarbert?

Det finnes ganske mange nyanser mellom de ytterpunktene, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig. Og så jeg som trodde det var en ny fancy oppfinnelse for menn som ville fjonge kjønnshårene, ala hårruller.

Jeg barberer nok bort alt før jeg kjøper krølltang til det formålet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi "kjendiser" ikke barberer seg betyr ikke det at det er en "trend". Dessuten så burde folk barbere seg pga egne grunner, ikke fordi det er "inn" eller fordi de blir "tvunget" av partneren. Eget ønske.

Om folk virkelig hadde valgt "intimmiljø" av egne grunner, hadde de valgt å la håret være mest mulig ifred. Glattbarbering fører til en god del problemer, bl.annet soppinfeksjon, så det er gode grunner til at håret er plassert der av naturen.

Jeg håper at det er en trend, men som deg, tviler jeg. Det hadde isåfall vært en av gangene en trend gjør noen som helst nytte.

Er jo heller tvert i mot, da hårveksten beskytter mot at bakterierer vandrer fra feil hull ;)

Anonym poster: 9890be618f40cccf88d3fd560cf176d8

Exactly.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje likså greit :fnise:

Er mest redd for at den er så lang at den vikler seg inn i krølltanga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, har du samme syndrom som meg? Glissen hårvekst på grensen til måne på musa? Jeg får aldri til sånn fin velfrisert trekant eller stripe. Det blir mer i retning av glissen hitlerbart, så da gidder jeg ikke kaste bort tid på frisering. Enten lar jeg de spredte buskvekstene bare gro, eller så barberer jeg bort alt. Det finnes ingen mellomting når man har månemus.

Også er det jo noen da som har stritt og rett hår både på hodet på på musa! Så hårvekst på musa hos meg ser jo rett og slett ganske snodig ut dersom det blir lengre enn 0,5 cm...

Anonym poster: 3f04cd1fb3b33fb35df0147ef238af19

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg har hørt så mye snakk om dette i det siste, at jeg blir helt gal. Nei, det kommer ikke på tale at jeg lar det vokse fritt mellom beina og under armer..

Ikke jeg heller. Driter i om det blir mote.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er man virkelig så lite selvstendig at man må la mote bestemme om man skal barbere intimhåra sine eller ikke? Det er isåfall utrolig trist.

Jeg er up-to-date og out-of-date etter som tidene skifter, for barbering annet enn til stussing og frisering kommer aldri på tale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er up-to-date og out-of-date etter som tidene skifter, for barbering annet enn til stussing og frisering kommer aldri på tale.

Man får gjøre det man er komfortabel med, syns jeg. Syns man er ganske svak, som person, om man hele tiden skal la andre få diktere hva man gjør og velger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Man får gjøre det man er komfortabel med, syns jeg. Syns man er ganske svak, som person, om man hele tiden skal la andre få diktere hva man gjør og velger.

Vel nå ligger dette i menneskers natur å følge strømmen. Vi er nå en saueflokk når alt kommer til alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel nå ligger dette i menneskers natur å følge strømmen. Vi er nå en saueflokk når alt kommer til alt.

Til en viss grad, men man har fortsatt all mulighet til å velge andre ting, og det er stort sett sånn at jo smartere man er, jo mindre lar man seg diktere av andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Til en viss grad, men man har fortsatt all mulighet til å velge andre ting, og det er stort sett sånn at jo smartere man er, jo mindre lar man seg diktere av andre.

Ja men hvor mange mennesker tror du som overhode ikke lar seg påvirke av moten? Det er ikke mange. Mange lar seg også påvirke helt ubevisst.

Endret av BettyBoop
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er sykt at enkelte ser på kroppshår som "ekle og uhygienske". Hvor gamle er dere?

Jeg har ikke sagt noe om at det er uhygenisk, men busk under armene, hårete legger og buskas der nede syns jeg er "ekkelt". I alle fall noe jeg finner 0% tiltalende. Ser ikke hva alder har med saken å gjøre - kommer vel ann på smaken hva man liker.

Endret av kristian82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...