Gå til innhold

Endelig går "moten" rett vei!


Gjest BM2

Anbefalte innlegg

Ja men hvor mange mennesker tror du som overhode ikke lar seg påvirke av moten? Det er ikke mange.

Det kommer an på hva slags mote det er snakk om. Klesmote kan man ikke unngå, siden alt butikkene selger, er mote.

Sånne ting som hva du gjør med kroppen din, derimot, blir noe annet, for om man lar mote bestemme hvordan man friserer armhula si, er man ikke akkurat en imponerende person.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er sykt at enkelte ser på kroppshår som "ekle og uhygienske". Hvor gamle er dere?

Var det noen spesifike du siktet til? For jeg har ikke sett noen som har skrevet det her.

Anonym poster: 1e797eed6bdccc57455c5dd449222e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen spesifike du siktet til? For jeg har ikke sett noen som har skrevet det her.

Anonym poster: 1e797eed6bdccc57455c5dd449222e1f

Nei, jeg siktet ikke til én enkelt bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars, har du samme syndrom som meg? Glissen hårvekst på grensen til måne på musa? Jeg får aldri til sånn fin velfrisert trekant eller stripe. Det blir mer i retning av glissen hitlerbart, så da gidder jeg ikke kaste bort tid på frisering. Enten lar jeg de spredte buskvekstene bare gro, eller så barberer jeg bort alt. Det finnes ingen mellomting når man har månemus.

Har samme problemet jeg og. Trodde jeg var alene om å ha skikkelig glissen hårvekst på høna. Jeg har i allefall aldri sett noen andre som har ca en halv cm mellom hårrøttene der nede :( Nytter ikke med fancy intimfrisering her i gården heller, nei.

Anonym poster: bc20e67fcddcba61abca5c57a8a80030

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

hva slags film?

Filmen som scenen som det er linket til i åpningsinnlegget er hentet fra.

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig hvor mye vann de bruker da!

Anonym poster: fae21a61f58fa103af96aeacfd8cef76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags film?

Se innlegget til TS.

Off topic, men jeg likte virkelig den scenen!

Scenen fikk meg til å tenke på denne tråden.

Kanskje ikke uventet at dette er en kanadisk film, ikke amerikansk?

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt normalt å være lett stusset nedentil, men ellers glattbarberte armhuler og ben.

Ingen i svømmehallen der jeg går som er glattbraberte nedentil.

Anonym poster: c07da8bc6d9fd5da452410f43a355b29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes faktisk det ser pent ut, er jeg rar? Jeg syntes det gir signaler om at man er en moden kvinne som er komfortabel med seg selv. Jeg skulle ønske jeg aldri hadde begynt å barbere meg i skrittet, for hver gang jeg prøver å få det til å vokse ut igjen klør det og stikker som et helvette så jeg barberer alt av igjen. Kanskje jeg bare må bite meg i det? Jeg har i tillegg hatt flere soppinfeksjoner og plager i underlivet og er ganske sikker på at det kommer av at jeg har barbert meg.. Så håret er der for en grunn jenter!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg syntes faktisk det ser pent ut, er jeg rar? Jeg syntes det gir signaler om at man er en moden kvinne som er komfortabel med seg selv. Jeg skulle ønske jeg aldri hadde begynt å barbere meg i skrittet, for hver gang jeg prøver å få det til å vokse ut igjen klør det og stikker som et helvette så jeg barberer alt av igjen. Kanskje jeg bare må bite meg i det? Jeg har i tillegg hatt flere soppinfeksjoner og plager i underlivet og er ganske sikker på at det kommer av at jeg har barbert meg.. Så håret er der for en grunn jenter!

Bare man ikke gror full bush så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars, har du samme syndrom som meg? Glissen hårvekst på grensen til måne på musa? Jeg får aldri til sånn fin velfrisert trekant eller stripe. Det blir mer i retning av glissen hitlerbart, så da gidder jeg ikke kaste bort tid på frisering. Enten lar jeg de spredte buskvekstene bare gro, eller så barberer jeg bort alt. Det finnes ingen mellomting når man har månemus.

Jah!

Jeg syns velfrisert mus er ganske så pent. Min blir aldri pen. I tillegg har jeg strekkmerker på musa som sprer hårveksten enda mer. Den er faktisk ganske maltraktert å se på, stakkars liten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barbert meg i 13 år nå og har ikke hatt soppinfeksjon eller andre problemer med underlivet så det er nok ikke slik at alle som barberer seg får soppinfeksjon. Må også tillegge at jeg er strålende komfortabel med meg selv og mitt underliv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror at selv om man sier man gjør det som er mest komfortabelt, så er man ofte prega av trendene alikevel. Det er litt som å si "jeg sminker meg ikke for andre; jeg sminker meg fordi jeg føler meg best når er sminka". Altså, det er konvensjoner, og man synes det er komfortabelt å følge konvensjonene. Nå generaliserer jeg veldig her, men jeg tror helt klart det ligger noe i dette.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barbert meg i 13 år nå og har ikke hatt soppinfeksjon eller andre problemer med underlivet så det er nok ikke slik at alle som barberer seg får soppinfeksjon. Må også tillegge at jeg er strålende komfortabel med meg selv og mitt underliv

Jeg har ikke hatt soppinfeksjon ever jeg heller, verken med eller uten hår, verken med eller uten truse. Jeg tror folk må være disponert for dette. Musa har aldri fått intimvask heller, vanlig såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt soppinfeksjon ever jeg heller, verken med eller uten hår, verken med eller uten truse. Jeg tror folk må være disponert for dette. Musa har aldri fått intimvask heller, vanlig såpe.

Det tror jeg du har mye rett i. Det er jo slik at mange kvinner får uvi bare du ser på de mens andre ikke er plaget i det hele tatt, tror det er mye på samme måten når det kommer til sopp osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, har du samme syndrom som meg? Glissen hårvekst på grensen til måne på musa? Jeg får aldri til sånn fin velfrisert trekant eller stripe. Det blir mer i retning av glissen hitlerbart, så da gidder jeg ikke kaste bort tid på frisering. Enten lar jeg de spredte buskvekstene bare gro, eller så barberer jeg bort alt. Det finnes ingen mellomting når man har månemus.

Har samme problemet jeg og. Trodde jeg var alene om å ha skikkelig glissen hårvekst på høna. Jeg har i allefall aldri sett noen andre som har ca en halv cm mellom hårrøttene der nede :( Nytter ikke med fancy intimfrisering her i gården heller, nei.

Anonym poster: bc20e67fcddcba61abca5c57a8a80030

:fnise:

Blondiner?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...