Tabris Skrevet 2. september 2012 #41 Skrevet 2. september 2012 Det virker for meg som om du er så blindet av ditt sinne mot de du kaller "åndssnobber" at du ikke er i stand til å lese det jeg skrev. Du leste bare "Ibsen" og "Shakespeare" og startet med en ny rant. Du er nå på tredje rant, og har fortsatt ikke kommentert det jeg egentlig skrev. 1
Sinner Skrevet 2. september 2012 #42 Skrevet 2. september 2012 Henger smak og intelligens sammen? Jeg hører ofte folk sier at de som liker listepop eller rap er mindre intelligent, mens folk som liker opra, klassisk og til og med metal har jeg hørt folk ser på som mer intelligent. Samme gjelder filmer, liker man gamle filmer så hører jeg folk kalle dem intelligent, men er det hjernedød action og slik da sier folk at man er mindre intelligent hvis man liker det. Samme ser jeg med mat også. Er det virkelig sånn? Det kan vel ikke være sånn alltid? Er man virkelig dum fordi man synes pommes fritesen på McDonald's er veldig god eller fordi man liker dagens popmusikk, eller foretrekker Van Damme-filmer fremfor Ringenes Herre (sistnevnte har jeg hørt folk se på som intelligent å like)? Hvorfor det? Anonym poster: 2bdbc202dfe16069db878908dc49e41a I følge den teorien der skulle jeg vært kjempeintelligent, noe jeg ikke er. Jeg er nok mer gjennomsnittlig vil jeg tro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå