Gå til innhold

Menssmerter og utflod uke 25


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste to dagene har jeg hatt menssmerter som kommer og går. Har vært verst om kvelden og morgenen.. I tillegg har jeg fått masse utflod, den startet som tykk og hvit, men idag har den vært veeldig flytende, sånn at det renner av meg når jeg sitter på do (unnskyld ekle detaljer). Lukter ingenting av den.

Noen som har opplevd det samme? Er det vanlig? Eller burde jeg fått meg en sjekk?

Anonym poster: 0a78cbbaf76abd467c8732760e94a548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt kynnere, og det er ikke slike smerter.. Kynnerne strammer magen mer og er ikke vonde.

Men jeg har aldri vært i kontakt med føden før, og hverken lege eller jordmor har sagt noe om at jeg kan kontakte føden. Er det bare å ringe dit likevel..?

Anonym poster: 0a78cbbaf76abd467c8732760e94a548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kynnere, og det er ikke slike smerter.. Kynnerne strammer magen mer og er ikke vonde.

Men jeg har aldri vært i kontakt med føden før, og hverken lege eller jordmor har sagt noe om at jeg kan kontakte føden. Er det bare å ringe dit likevel..?

Anonym poster: 0a78cbbaf76abd467c8732760e94a548

Alt oppleves forskjellig, men ting strekker å gjør seg større til plass for den lille samt at noen blir plaget av press på andre organer som lager smerte. Det er bare å ringe til fødestedet ditt. Din lege skal vel ha sent inn papirer til ditt sykehus hvor du har motatt svar eller der du har valgt sykehus? Du skal iallefall innen uke 17 ha rapportert og få utdelt fødeplass og da ringer du dit om du er usikker. Lege og jordmor opplyser ikke om slike ting nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...