Gå til innhold

Kontaktet av folk under mitt nivå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror folk bare har dårlig selvtillit. Hvis de blir kontaktet av noen de ser på som under sitt nivå (hater å bruke det uttrykket) så blir de selv redd for at de egentlig er på samme nivå og deres verden av forfengelighet faller sammen.

Det tror jeg også. Og der er egentlig ganske trist.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror folk bare har dårlig selvtillit. Hvis de blir kontaktet av noen de ser på som under sitt nivå (hater å bruke det uttrykket) så blir de selv redd for at de egentlig er på samme nivå og deres verden av forfengelighet faller sammen.

Og da kan vi lukke denne tråden. ;)

Anonym poster: 5a138c318e325c2b4d2e7383b610c566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 5% av befolkningen er sinnssyke. Greit å alltid ha det i bakhodet faktisk.

Er det virkelig så mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så mange?

Er visst det. Men det dreier seg jo om ulike former for problemer og i ulik grad.

De fleste prøver jo holde det for seg selv. Og få er direkte farlige i et fungerende samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da, drepte jeg den? :P

Synes det var et såpass bra svar at det ikke er noe vits å diskutere mer, men nå er ikke jeg TS så da lever vel tråden videre. :P

Anonym poster: 5a138c318e325c2b4d2e7383b610c566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye man skal bekymre seg over... Nei, det er ikke farlig på noen måte å bli kontaktet av noen "under ditt nivå". Høres for min del veldig overfaldisk ut. Har selv sett personer som er sammen med andre som er "over deres nivå", kjærlighet er mye mer enn fysisk tiltrekning (men det er jo viktig det og, det sier jeg ikke noe imot).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornærmet? nei egentlig ikke. Men jeg stusser veldig over disse karene som er 30 år eldre enn meg som tror de har sjans på en søt jente i begynnelsen av 20årene. Selv når det står på siden min at jeg ikke vil ha kontakt med så gamle menn. De er virkelig ikke på mitt nivå! :sjenert:

I det ene øyeblikk skriver du om at alder og utseende ikke telles, men at det er det indre som virkelig betyr noe. Og plutselig i det andre skriver du dette.

Det er som å løpe i en vegg. Time to wake up, og ikke skrive bs? :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det ene øyeblikk skriver du om at alder og utseende ikke telles, men at det er det indre som virkelig betyr noe. Og plutselig i det andre skriver du dette.

Det er som å løpe i en vegg. Time to wake up, og ikke skrive bs? :balltre:

drar du dette ut av ræven eller? Hvilket innlegg leste du egentlig? :klo: Jeg skrev virkelig ikke at alder eller utseende betydde noe. At jeg stusser på menn i 50-60årene som skriver til meg på tross av at det står i profilen min at jeg ikke vil ha brev fra menn som er eldre enn pappa, er da virkelig ikke en motsettning til at det er det indre som teller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan måler man nivåer? Går det bare på utseende eller er det andre måter å måle nivået på et menneske?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drar du dette ut av ræven eller? Hvilket innlegg leste du egentlig? :klo: Jeg skrev virkelig ikke at alder eller utseende betydde noe. At jeg stusser på menn i 50-60årene som skriver til meg på tross av at det står i profilen min at jeg ikke vil ha brev fra menn som er eldre enn pappa, er da virkelig ikke en motsettning til at det er det indre som teller?

Jeg kan huske at du har skrevet at alder ikke telles før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan måler man nivåer? Går det bare på utseende eller er det andre måter å måle nivået på et menneske?

Det er nok utseende for 99% av alle. Resterende 1% er blinde mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alder ikke teller når man finner noen man umiddelbart klikker med er ikke det samme som at man ikke foretrekker noen på sin egen alder. Stod du opp på feil side av sengen idag?

Anonym poster: e14f68287ba9e7181e06b2198dcdd6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurifix

Hvordan måler man nivåer? Går det bare på utseende eller er det andre måter å måle nivået på et menneske?

Det går nesten utelukkende ut på utseende. Om du ikke synes fyren er kjekk da er han under ditt nivå. Selvfølgelig en narkoman er også under ditt nivå uansett hvor kjekk han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alder ikke teller når man finner noen man umiddelbart klikker med er ikke det samme som at man ikke foretrekker noen på sin egen alder. Stod du opp på feil side av sengen idag?

Anonym poster: e14f68287ba9e7181e06b2198dcdd6ba

Så hvorfor lyver så mange her inne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan huske at du har skrevet at alder ikke telles før.

Det finnes jo grenser da, selv om jeg kunne falt for en kar på 40 vil det ikke si at det er noen drømmesituasjon, det er ikke noe jeg oppsøker. Jeg velger derfor å ikke ta kontakt med såpass mye eldre menn fordi det skaper problemer rent praktisk i et forhold. Hva andre gjør får være opp til dem. Men jeg foretrekker mennene mine innenfor en 10års grense.

uansett, det er ikke min aldersgrense som er temaet i tråden.

Og jeg syns du skal slutte å legge til betydninger av det jeg har skrevet som faktisk ikke er der. og ja, det går ann å være hyggelig og ikke bare spre kvalme på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går nesten utelukkende ut på utseende. Om du ikke synes fyren er kjekk da er han under ditt nivå. Selvfølgelig en narkoman er også under ditt nivå uansett hvor kjekk han er.

Men da er du inne på sosial status, ikke alder.

Det finnes jo grenser da, selv om jeg kunne falt for en kar på 40 vil det ikke si at det er noen drømmesituasjon, det er ikke noe jeg oppsøker. Jeg velger derfor å ikke ta kontakt med såpass mye eldre menn fordi det skaper problemer rent praktisk i et forhold. Hva andre gjør får være opp til dem. Men jeg foretrekker mennene mine innenfor en 10års grense.

uansett, det er ikke min aldersgrense som er temaet i tråden.

Og jeg syns du skal slutte å legge til betydninger av det jeg har skrevet som faktisk ikke er der. og ja, det går ann å være hyggelig og ikke bare spre kvalme på forumet.

HYva du velger å gjøre med de mennene som kontakter deg er ikke for meg og blande meg inn i, og at du har en ti års grense er vell ok, så lenge du er ærlig.

Den siste delen må du utdype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor lyver så mange her inne da?

Er det mange her inne som lyver?

Anonym poster: 4cbd65def57080445673cd7068c3283e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ann å spørre hva jeg mente i stedet for å komme med dette:

"Det er som å løpe i en vegg. Time to wake up, og ikke skrive bs?"

Det får deg bare til å virke som en furten tulling som ikke kan lese. Jeg vet du kan komme med konstruktive ting, men du viser det ikke mye i denne tråden her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende lesing! Hehe..

Nei altså, syntes det er koselig at alle slags menn tar kontakt jeg :-) tar det som et kompliment. (så lenge dem ikke er ufine på meldingene sine). Var på sukker i noen dager eller noe, før jeg deaktiverte meg. Ble litt for rart for meg... :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...