Gå til innhold

11-år gammel gutt lemlestet og drept


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper familien hevner seg.

Ingen feminister som vil kommentere dette? Han er mindre verdt enn jenter?

Saken har bare vært postet i mindre enn en halvtime... Midt i arbeidstida.

Saken er helt fryktelig og kvalmende. Vet nesten ikke om det er mer å si enn det, det er så uvirkelig (eller, burde være) at man ikke finner ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyheter er mest for å selge, jeg ser forsvinningen ble oppklart samme uka som hun derre mongolide jenta som skjendet koranen og ble anklaget for blasfemi og fengslet. Utifra linken du ga oss TS kan en lese: " I forrige måned ble det kjent at en mobb stormet en politistasjon i en landsby i Punjab og hentet ut en psykisk ustabil mann som var anklaget for det samme som den kristne jenta. Han ble slått til døde av mobben."

Slik er livet... en liten klynkede søt valp som sitter fast i et dassrør får mer PR enn sultne barn i afrika med oppblåst mage og masse fluer som kravler rundt omkring på fjeset deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff a meg, det er dessverre alt for mange grusomheter i verden. Håper denne gutten ble fort død og liket torturert i ettertid, heller en omvendt. Aller helst skulle jeg ønske dette ikke hadde skjedd, men den gang ei.

Håper nå i tillegg at foreldrene kan leve videre og gjerningsmennene miste mulighet til å gjøre verken dette eller ting som gir dem glede noen gang igjen. Blir dessverre kun tomme ord det her, men noe får man prøve å bidra med mot all den omfattende ondskapen i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er livet... en liten klynkede søt valp som sitter fast i et dassrør får mer PR enn sultne barn i afrika med oppblåst mage og masse fluer som kravler rundt omkring på fjeset deres.

Noen er bitter og sjalu!

Anonym poster: 0cd712caa1564e86184bf76a055cb0d3

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen er bitter og sjalu!

Si meg.. er du helt blind på hva som foregår i verden og ser på dette som noe man kan more seg over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg.. er du helt blind på hva som foregår i verden og ser på dette som noe man kan more seg over?

Hav er poenget ditt? At vi skal slutte å bry oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hav er poenget ditt? At vi skal slutte å bry oss?

Ja og nei, massemedia og da særlig den kulørte pressen bør en ikke ta så seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper familien hevner seg.

Ingen feminister som vil kommentere dette? Han er mindre verdt enn jenter?

Dæven, så lei jeg er av dere som skal bruke enhver sak til å fremme kvinnehat-tankene deres. Selv en så usannsynlig grusom sak som dette bruker dere til å slå mynt på for å fremme "saken" deres. Eier dere ikke skam?

Hva mener du vi skal si, egentlig? Saker som denne inneholder en grusomhet som ligger hinsides det en normal person greier å ta inn over seg uten å bli lammet. I alle fall som en første reaksjon. Det er så fælt at det nesten føles patetisk å kommentere. Forstår du ikke det?

Den eneste nytteverdien som ligger i å kommentere saker som denne vil være i forebyggingens øyemed. Altså med tanke på å unngå framtidige hendelser av samme art.

Jeg ser ingen kommentarer i denne retningen fra deg. Altså et innlegg uten nytteverdi, der du kun bruker en liten gutts tragiske død til å skyte fra hofta mot et mål som ikke eksisterer.

Kynisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, så lei jeg er av dere som skal bruke enhver sak til å fremme kvinnehat-tankene deres.

Hvilket kvinnehat?

Er feminister (mannshatere og misandrynister) er et synonym for kvinne nå?

Hva mener du vi skal si, egentlig?

Hvem er vi? Er du kvinne eller feminist? Jeg spurte et ærlig spørsmål. Om det finnes feminister som ikke forherliger guttedrap er det beroligende. At tragedier som rammer gutter forbigåes og nedprioriteres av feminister er noe jeg har rett å reagere på.

Den eneste nytteverdien som ligger i å kommentere saker som denne vil være i forebyggingens øyemed. Altså med tanke på å unngå framtidige hendelser av samme art.

Da må man først få en journaliststand og en politikerstand som verdsetter kvinner og menn like høyt i problematikk som dette. Politisk radikale er ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket kvinnehat?

Er feminister (mannshatere og misandrynister) er et synonym for kvinne nå?

Hvem er vi? Er du kvinne eller feminist? Jeg spurte et ærlig spørsmål. Om det finnes feminister som ikke forherliger guttedrap er det beroligende. At tragedier som rammer gutter forbigåes og nedprioriteres av feminister er noe jeg har rett å reagere på.

Da må man først få en journaliststand og en politikerstand som verdsetter kvinner og menn like høyt i problematikk som dette. Politisk radikale er ut.

Nei, jeg er ikke feminist.

Jeg vet ikke om noen som forherliger guttedrap, og jeg vet ikke om noen som "nedprioriterer" tragedier som rammer gutter. Så jeg syns kommentaren din var ganske søkt. Jeg skjønner ikke vitsen i å spørre "feminister" om han er mindre verdt enn jenter.

Jeg mener hele tankegangen om at menn ikke settes like høyt som kvinner "i problematikk som dette" er oppkonstruert fra din side, og prøvde å gi deg et annet perspektiv på grunnen til at det kom så få svar. Se for øvrig Hedvig sitt innlegg. Og jeg syns ikke det passer seg å bruke å bruke en sak som dette til å lage konspirasjonsteorier om kvinner og menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...