Gå til innhold

Kommer jeg noen gang til å finne meg noen?


Nysjerriggutt

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 18 år, jeg har ikke hatt noen kjæreste siden jeg gikk i 8. Dette er da ganske lang tid siden! Men hvorfor finner ikke jeg meg noen? Jeg er omsorgsfull, snill, og blid. Men jeg er da ikke så veldig kjekk tror jeg, jeg er ikke stygg, men jeg er heller ikke veldig kjekk! Så hvorfor får ikke jeg meg noe, og er det virkelig slik at jenter ikke tenker på utseendet? Vell, det tviler jeg sterkt på!

Har dere noen tips jeg kan gjøre for å bli kjekkere, slik at kanskje jeg også kan få meg no en gang?

Hva kan jeg gjøre får å bli bedre likt av det andre kjønn?

Da håper jeg på mange og gode svar!

Hilsen fortvilet gutt 18!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. du er 18 år! Det er mange som ikke har hatt en skikkelig kjæreste enda når de er så unge. Du har hele livet foran deg til å møte ei fin og god jente :)

Vet ikke om jeg har noen konkrete tips. Finn deg noe du liker å gjøre på fritiden (annet enn å spille playstation) noe som gjør så du kommer deg ut blandt folk og slapper av. Ikke gå rundt og let etter en kjæreste. Slapp av og ha det gøy, så er det mye større sjans for at det dukker opp ei jente som det kan utvikle seg noe med.

Hva utseende angår, tren, bygg muskler og få en stor, snasen kropp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å bekymre deg over det, du er fortsatt veldig ung, og du har en lysende fremtid i møte. Men jeg skjønner godt din frustrasjon, det er ikke noen god følelse å gå rundt å bære på et tomrom, og en følelse av å ikke ha noen å elske. Det gjør noe med en som person, hvis man er veldig klar for det.

Noen tips for at ei dame skal fange dinn oppmerksomhet er å være seg selv, vise godhet og tørre å være frampå. Stå på videre, en dag sier det klaff, og du ender opp med en partner du vil være meget godt fornøyd med.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor finner ikke jeg meg noen? Jeg er omsorgsfull, snill, og blid.

Det holder ikke. Du må faktisk lære deg å flørte med damer :) Det forventes at det er guttene som tar initiativ. Gjør du ikke det, blir det ikke noe på deg. That's reality. Face it.

Anonym poster: 02a288f0ca025fbd3edb6dfe82ef0b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva utseende angår, tren, bygg muskler og få en stor, snasen kropp.

Det er på ingen måte noe must å være en topptrent muskelbunt. Det er en fordel å se noenlunde bra og trent ut, men å kunne flørte er langt viktigere.

Anonym poster: 02a288f0ca025fbd3edb6dfe82ef0b03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er å ikke tenke så mye på det, så dukker plutselig drømmedama opp. Du har fortsatt mange år på deg. Vær deg selv, flørt med de som er søte, men ikke blir desperat og masete. Også jenter liker å måtte jakte litt, det som er for tilgjengelig er ikke noe spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, jeg er nysgjerrig på hvor mange du har lagt an på..??

Det er jo et utrolig enkelt numbers game. For hvert avslag er du nærmere et treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Få meg noe" hehe

Ja, det er jo ihvertfall en ganske tydelig måte å uttrykke seg på :ler:

Og 18 er forsåvidt heller ikke alderen der man bør tenke på å starte en familie i dagens samfunn.

Viktigere å tenke på å unngå "arbeidsuhell" for enhver pris.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg er nysgjerrig på hvor mange du har lagt an på..??

Det er jo et utrolig enkelt numbers game. For hvert avslag er du nærmere et treff.

Lagt ann på ganske mange, men jeg har aldri scora :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare ha god tålmodighet! Og btw; alle jenter ser ikke på utseende (inkluderer meg der, hehe!)

Du er "bare" 18 år og har hele livet foran deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på ingen måte noe must å være en topptrent muskelbunt. Det er en fordel å se noenlunde bra og trent ut, men å kunne flørte er langt viktigere.

Anonym poster: 02a288f0ca025fbd3edb6dfe82ef0b03

Hey, han spurte hva han kunne gjøre utseendemessig, jeg svarte. Bedre det enn å tipse han om å ta ansiktsløftning og neseoperasjon vel. Mange jenter tenner på muskelbunter, dessuten skaper trening og muskler god selvfølelse, ergo vil han kunne bli mer frempå, i tillegg vil han kunne finne nye mennesker i et treningsmiljø, også jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare 18!

Værre for meg. Jeg er jente på 26 år, har aldri hatt kjæreste og er ikke i nærheten av å få en :sukk:

Anonym poster: c82581fc9c5da7199b779924d977a212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Værre for meg. Jeg er jente på 26 år, har aldri hatt kjæreste og er ikke i nærheten av å få en :sukk:

Da er det verre for meg siden jeg er mann. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er bare 18!

Værre for meg. Jeg er jente på 26 år, har aldri hatt kjæreste og er ikke i nærheten av å få en :sukk:

Anonym poster: c82581fc9c5da7199b779924d977a212

Da er det verre for meg siden jeg er mann. :icon_lol:

Ser ut for meg som at dere to passer bra i sammen ;) hehe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine svar, så jenter ser ikke så mye på utseende? Er så lei av å være den som ikke har noen kjæreste, bli sett på som den "stygge" i vennegjengen. Men det er sikkert som dere sier, at det vill komme etterhvert. Kom gjerne med flere tips!

Mvh

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine svar, så jenter ser ikke så mye på utseende? Er så lei av å være den som ikke har noen kjæreste, bli sett på som den "stygge" i vennegjengen. Men det er sikkert som dere sier, at det vill komme etterhvert. Kom gjerne med flere tips!

Mvh

TS

Det der med at jenter ikke ser på utseende er bare tull. De bare ser etter litt andre ting enn gutta, og innrømmer det ikke. Som regel fordi de helst ikke vil innrømme det for seg selv.

Har du et "ungt" utseende så kan det være grunnen. Det har jeg, og ikke før jeg nærmet meg 30 ble jevnaldrende kvinner interessert i meg. Ganske kjipt å ha kastet bort alle mine unge år uten partner, men bedre sent enn aldri.

Bare ikke hør på disse som sier du skal fortsette som før og håpe på det beste. Det funker kanskje om man er særdeles attraktiv og utadvent, men kan regnes som et nakkeskudd om du ikke er i nevnte kategori.

Anonym poster: 08539b317768f67fc32513d2eef1d2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du et "ungt" utseende så kan det være grunnen. Det har jeg, og ikke før jeg nærmet meg 30 ble jevnaldrende kvinner interessert i meg.

Signerer denne. Sist en jente syntes jeg var kjekk var når jeg var 17 år gammel. 9 år senere og jeg ser fremdeles ut som da jeg var 17 år. Om jeg sjekker opp jenter som er 20-26 så flirer de bare. Om jeg går yngre enn det ja da creeper jeg ut jentene når jeg sier alderen min.

Anonym poster: 0bbe239cb016f6ea81906f9a414ad210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok en av dem som modnes sent sakte men sikkert ...noen kommer sent men bra.

Du kan ta det helt med ro. Det går utover selvtilliten og man føler seg tilsidesatt I know men din tid vil komme.

Var selv altids den aller minste gjennom barneskolen, ungdomsskolen og videregående.

Jeg stoppet ikke å vokse høydemessig engang før jeg ble 24.Det var så ekstremt at jeg vokste i snitt 1cm hvert år fra fylte 18 til 24 til 188cm. Det viser bare at det tar tid å bli gjennomført mann :rolleyes:

Om en 6-7år kan vi heller snakke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok en av dem som modnes sent sakte men sikkert ...noen kommer sent men bra.

Du kan ta det helt med ro. Det går utover selvtilliten og man føler seg tilsidesatt I know men din tid vil komme.

Var selv altids den aller minste gjennom barneskolen, ungdomsskolen og videregående.

Jeg stoppet ikke å vokse høydemessig engang før jeg ble 24.Det var så ekstremt at jeg vokste i snitt 1cm hvert år fra fylte 18 til 24 til 188cm. Det viser bare at det tar tid å bli gjennomført mann :rolleyes:

Om en 6-7år kan vi heller snakke...

Takk, den hjalp litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...