Gå til innhold

"De voldtok mine to døtre og min kone, og tvang meg til å se på..."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Og etterpå voldtok de meg mens de tvang min kone og mine døtre å se på..."

Hva i svarte er det som skjer i Syria? Hva i svarte er det som foregår nede i disse landene?

http://www.nyhetene24.no/nyheter/%c2%abde-voldtok-mine-to-d%c3%b8tre-og-min-kone-og-tvang-meg-til-%c3%a5-se-p%c3%a5%c2%bb

Anonym poster: 837b7cd65b46879447f5815381c4d429

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt vanvittig, de svina bruker all makt de har til å krenke og knuse mennesker på sin vei. Voldtekt som våpen mot mennesker, tortur psykisk og fysisk, det de gjør mot mennesker, gjør mer skade enn våpen i mange tilfeller. De tar i bruk alt de kan tenke seg vil ødelegge folk.

Avskum, rett og slett avskum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I æreskulturer er voldtekt et særlig potent våpen, og det samme ble gjort i stor utstrekning i konfliktene i eks Jugoslavia. Der ble voldtekt også gjort helt systematisk, og soldater ble beordret til å gjøre det av sine offiserer. Dette er en måte å knuse og forgifte motstanderen. Ikke bare beseires de militært, de tvinges også til å se kvinnene bli ydmyket og voldtatt. Fra serbernes krigføring kjenner man også til mange tilfeller der muslimske menn ble ydmyket seksuelt gjennom voldtekt, eller gjennom at de ble tvunget til å utføre homoseksuelle handlinger med hverandre. Selvsagt foran mange tilskuere.

Når man har vært gjennom noe slikt, så reiser man seg ikke så lett. Kvinnene tar enten livet av seg, eller føder en generasjon av barn som for alltid kommer til å minne dem om ydmykelsen de ble utsatt for.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de skutt, torturert og henrettet voksne og barn i månedsvis. De mest grufulle scenene som går an å tenke seg har funnet sted. Men med en gang det er voldtekt inni bildet kommer reaksjonene på kvinneguiden. Typisk kjerringer... Som om voldtekt er det aller væreste som kan skje et menneske. Ja, voldtekt er gale, men det finnes virkelig verre ting.

Anonym poster: 8244969f7c454eb5f05a7f2c17700339

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har de skutt, torturert og henrettet voksne og barn i månedsvis. De mest grufulle scenene som går an å tenke seg har funnet sted. Men med en gang det er voldtekt inni bildet kommer reaksjonene på kvinneguiden. Typisk kjerringer... Som om voldtekt er det aller væreste som kan skje et menneske. Ja, voldtekt er gale, men det finnes virkelig verre ting.

Mye vodka sent på natten? Situasjonen i Syria er diskutert i mange andre tråder her, så å påstå at dette er første reaksjon på det er rett og slett feil.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de skutt, torturert og henrettet voksne og barn i månedsvis. De mest grufulle scenene som går an å tenke seg har funnet sted. Men med en gang det er voldtekt inni bildet kommer reaksjonene på kvinneguiden. Typisk kjerringer... Som om voldtekt er det aller væreste som kan skje et menneske. Ja, voldtekt er gale, men det finnes virkelig verre ting.

Anonym poster: 8244969f7c454eb5f05a7f2c17700339

Ja, jeg vet om alt det der, men voldtekt er bl.a. veldig ydmykende. Hadde jeg vært en av døtrene som ble voldtatt foran søster og mor, og far som blir tvunget til å se på, for så å bli tvunget å se på at mor, søster og far blir voldtatt, hadde jeg ikke orket å se familien min i øynene lenger. Da hadde jeg flyttet og brutt kontakt. Ikke fordi jeg ikke er glad i de, men fordi de vil minne meg om ydmykelsen og skammen over situasjonen. Da er det bedre å bli voldtatt uten at noen nære ser eller hører det. Bedre at ingen vet det.

Om jeg hadde blitt torturert, hadde det også vært helt forjævlig, men på en annen måte. Skjønner du? Jeg bare reagerte på å bli tvunget til å se på noe så ydmykende som en voldtekt, og samtidig bli tvunget til å se sine nære bli voldtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna jævler som gjør noe så grusomt! :kjempesinna:

Anonym poster: 19afd8bc611d4d82646d8ea9e57dc135

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zerox_ztoleranz

At opptil fire stykken kan vise glede over en slik kommentar er ikke bare flaut, men såpass lavmål at jeg er henrykt over at det norske språk 'kun' blir forstått av noen få millioner.

Hva gjelder trådens tema, så er situasjonen i Syria noe av det mest groteske og kvalmende jeg har sett i hele min levetid. Det sier seg selv at man ikke kan la det fortsette slik og at snart må et inngrep til, men de uante konsekvene gjør meg uvel. Uansett, enkelte ganger må man nesten håndtere det som kommer først før man hindres av hva som kanskje kommer senere, og omfattende og kontinuerlig tortur og slakt av sivile er definitivt en slik situasjon som ikke kan gå urørt.

Sånne finnes i alle land, så det spiller ingen rolle om få forstår våre avvikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne finnes i alle land, så det spiller ingen rolle om få forstår våre avvikere.

Det er nå sant at 'sånne' finnes i alle land og folkeslag, men det gjør det ikke mindre forbausende når enkelte offentlig viser slik avvikende og uedel etikk.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå sant at 'sånne' finnes i alle land og folkeslag, men det gjør det ikke mindre forbausende når enkelte offentlig viser slik avvikende og uedel etikk.

Det er et merkelig fenomen. De bruker anonymitet til å vise frem det verste i seg. Lurer på hvordan de oppfører seg i det daglige, der folk kan se dem. Er de like ondsinnede der, eller forstiller de seg og tar på en medfølende mine når de konfronteres med slike tragedier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt er dessverre vanlig i krig. Ble brukt som "biologisk" våpen av russerne. Har hørt ganske mange ille historier fra andre verdenskrig hvor blant annet en ungarsk -sivil- mann ble tvunget til å se på at 24 russere voldtok kona hans, en etter en, før de tok et pluss opp i skjeden hennes og fyrte av. Stakkars dame. Og blant annet i Tyskland så var det en russisk Major som ble sent til GULag fordi at han viste "medlidenhet ovenfor fienden", fordi at han hjalp en kvinne som hadde fått sin 13år gamle sønn drept, huset hadde blitt robbet, datteren på 9 år voldtatt 3 ganger og moren selv mange ganger.

Det er ikke noe som bare skjer "der nede", det har skjedd (får håpe at de aldri vil skje igjen) i den "siviliserte verden". Det er en effektiv, men grusom form for krigføring. Man gjør det rett og slett av samme grunn som at man teppebomber byer. For å ødelegge moralen til den sivile befolkningen og senere nasjonens vilje til å være i krigen, samt hevn, som vil bare ende opp i en ond spiral.

Endret av Feminist1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvem bestemmer at de skal gjøre slikt? Jeg vet mange blir tvunget til å voldta, for om de ikke voldtar vil det gå de selv og deres familie ille. Da velger de å voldta en annens datter, enn å bli tvunget til å voldta sin egen datter.

Men hvem er det som bestemmer slikt? Er ikke de personene litt syke i hodet?

Og jeg lurer på hvordan de som voldtar i det hele tatt klarer å tenne på det? De må ta tenne på det om de får opp stussen? Tenne på å voldta fienden liksom?

Anonym poster: d27efaa05df3c6d16998d5254908d5b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kvinner bestemt i verden, hadde ikke verden vært så grusom. Menn er noen grusomme dyr.

Anonym poster: d27efaa05df3c6d16998d5254908d5b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et merkelig fenomen. De bruker anonymitet til å vise frem det verste i seg. Lurer på hvordan de oppfører seg i det daglige, der folk kan se dem. Er de like ondsinnede der, eller forstiller de seg og tar på en medfølende mine når de konfronteres med slike tragedier?

Det skulle jeg gjerne likt å vite. For min del tror jeg at de fleste er klar over at enkelte meninger vil føre til reell 'sosial selvmord', og neppe er de villige nok til å fronte slike grufulle meninger indet virkelige liv. På internett utarter saken seg en annen, og man kan enkelt sørge for at meningen blir tomme ord som ikke kan knyttes opp mot noen. Dessuten er det dessverre slik at man enkelt kan unngå å begrunne sine synspunkt over internett, og det er nok til mang en glede for de som ønsker å spre sin avsky uten å selv måtte stå opp for den i første omgang. Verken med valide argumenter eller sitt egentlige (bruker?)navn.

Mistforstå meg rett, jeg tror de fleste ønsker at alle konstruktive meninger skal få sjans til å se dagens lys og bli diskutert, men slik som enkelte bruker fordommer, provosering og ubegrunnet direkte hat er virkelig ikke forsvarlig uansett.

Hadde kvinner bestemt i verden, hadde ikke verden vært så grusom. Menn er noen grusomme dyr.

Anonym poster: d27efaa05df3c6d16998d5254908d5b8

Nå ja, det vet vi jo ikke. Man kan tenke seg at dagens kvinner er mer fredelige og mindre rustet til vold rundt om i verden, men det har absolutt veldig mye med sosial oppvekst som det har med biologisk.

Makt har en formidabel evne til å drive sine eiere til vanvidd, og ikke sjeldent blir man fristet til å holde på den 'koste hva det koster vil'. Gitt at menn stort sett i gjennom alle tider har hatt mest makt og det fortfarende er slik mange steder i dag og, så undres jeg ikke så veldig over at det nettopp er i dette kjønn at man fort ser fysiske angrep både på godt og vondt.

Dog, om det var kvinnen som hadde hatt makten siden tidenes morgen, så kan jeg ikke se for meg at makten hadde gjort dem mindre desperate enn det vi ser blandt mange av dagens ledende menn. Men man vet jo aldri, og alt vi sier blir vel nærmest filosofiske tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syriske regimet med Bashar Al-Assad i spissen hadde vært ferdig for lenge siden om de ikke hadd fått støtte av 3 udemokratiske land: Russland, Kina og Iran.

Ellers så synes jeg Europa kan hjelpe Tyrkia med mat, telt klær osv for å lette håndteringen av flyktning strømmen fra Syria.

Anonym poster: 4b7985cb5247cafdf413c668d863c4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...