Gå til innhold

Hva synes dere om dommer Arntzen i ABB-saken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva synes dere om snuppa Wenche Elizabeth Arntzen?

Anonym poster: 7f14dd65b355db3a9b60079ea7c11015

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dyktig kvinne, så sant jeg har sett. God på å sette grenser for hva partene kan komme med og flink til å bevare rettstatens prinsipper så langt det lar seg gjøre.

Dessuten virker hun medmenneskelig, uten at det påvirker mye av mitt syn på henne som en rettferdig men streng dommer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg synes overhodet ikke hun fortjener å bli kalt snuppe, men jeg synes hun er en fantastisk flott dommer som gjør jobben sin.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her som synes hun er litt vel sur/frekk/streng? Det er viktig at en dommer er streng, men jeg synes absolutt hun går over grensen enkelte ganger. Ja, hun er dyktig, men litt vel frekk.

Anonym poster: 7f14dd65b355db3a9b60079ea7c11015

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyktig med stor D

Anonym poster: a95ea2b1a186c3a90d36278c1727bb3c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Ingen her som synes hun er litt vel sur/frekk/streng? Det er viktig at en dommer er streng, men jeg synes absolutt hun går over grensen enkelte ganger. Ja, hun er dyktig, men litt vel frekk.

Anonym poster: 7f14dd65b355db3a9b60079ea7c11015

Frekk ovenfor hvem? De som ikke klarer å holde seg til det retten er interessert i, som f.eks. Breivik i dag!?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullstendig uprofesjonell. Hun har demonstrert følelser rettsalen, ved å gråte ved diverse vitneforklaringer. Og jeg fikk selv oppleve hvordan hun satt og skar grimaser for å vise medlidenhet når ofre og berørte snakket. Sånn skal ikke en dommer oppføre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig uprofesjonell. Hun har demonstrert følelser rettsalen, ved å gråte ved diverse vitneforklaringer. Og jeg fikk selv oppleve hvordan hun satt og skar grimaser for å vise medlidenhet når ofre og berørte snakket. Sånn skal ikke en dommer oppføre seg.

Det der beskriver ikke en dommer, men heller en robot.

Menmen, jeg har filla peiling på stillingsinstruksen til Arntzen, mulig det står noe om det der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke profesjonelt å gråte under rettssaken uansett hva folk sier. Dommere skal være nøytrale og skjule følelser under en rettssak. Dessuten var hun veldig glefsete mot Abb og noen ganger mot yvonne larsen.

Anonym poster: 7694b13d4b554265009f281f63ef3b62

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke profesjonelt å gråte under rettssaken uansett hva folk sier. Dommere skal være nøytrale og skjule følelser under en rettssak. Dessuten var hun veldig glefsete mot Abb og noen ganger mot yvonne larsen.

Anonym poster: 7694b13d4b554265009f281f63ef3b62

Yvonne Larsen fortjente absolutt å bli satt på plass. Hun er virkelig uprofesjonell.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yvonne Larsen fortjente absolutt å bli satt på plass. Hun er virkelig uprofesjonell.

Enig. Og ABB også.

Anonym poster: 7ea1f7c795d055be85ab4646af21c95b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Og ABB også.

Anonym poster: 7ea1f7c795d055be85ab4646af21c95b

ABB er klin kokos bananas gæren og lever i sin egen Breivik verden, derfor hadde jeg vært overrasket hvis ABB ikke hadde prøvd seg på usakeligheter. Mens en advokat, som Yvonne Larsen, faktisk burde vite bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen her som synes hun er litt vel sur/frekk/streng? Det er viktig at en dommer er streng, men jeg synes absolutt hun går over grensen enkelte ganger. Ja, hun er dyktig, men litt vel frekk.

Har du et eksempel på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke profesjonelt å gråte under rettssaken uansett hva folk sier. Dommere skal være nøytrale og skjule følelser under en rettssak. Dessuten var hun veldig glefsete mot Abb og noen ganger mot yvonne larsen.

Og hvorfor var hun det? Var det fordi de ikke hørte etter når hun ga beskjeder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er uten tvil dyktig, men samtidig synes jeg at hun til tider har vist at hun har vært veldig partisk og latt det skje mye tull i rettsalen.

Jeg ble mektig irritert da støtteguppen protesterte og forlot salen da Breivik skulle holde sin sluttkommentar, mens folk trampet og klappet. De burde rett og slett ikke fått lov å komme inn igjen - og de som klappet burde blitt kastet ut. Slikt hører IKKE til i en rettsak. Jeg har all respekt for de etterlatte, men de burde samtidig respektere rettsvesnet i Norge. De håner det. Breivik bryr seg da ikke om de går ut. Han har lov til å uttale seg og slik er det. Om de ikke skal høre det, så burde de ikke kommet.

Anonym poster: a7cfd17bdd611267c78b66bde99590f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...