Gå til innhold

Spørre etter helfigurbilde?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan jo alltids si noe sånt som at du synes hun er så pen og lurer på om du kan få noe flere bilder og håpe på at hun har noen helfigurbilder. Synes det er litt merkelig at man ikke legger ut det da?! Trenger ikke å legge ut hele kroppen, men halve, da ser man jo ihvertfall litt hvordan kroppen er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du pleier å få dem til å vise seg der? :)

Anonym poster: 80a8757732a1c62a46e86dd66c626da0

Pleier å få dem til å reise seg fra stolen i alle fall :)

Skrevet

Dating tar tid. I jakten på å skulle ekskludere mange så effektivt som mulig mister dere nok en god del kandidater! Jeg skjønner på en måte hvorfor mange vil se helfigursbilde, men da virker man ærlig talt litt sosialt sperret. Er som at jeg skal stille et kontrollspørsmål angående hvor mye mannen tjener - hvor mye tenner dere på det? Det ville vært mye mer tidsbesparende om jeg får det opplyst med en gang, da slipper jeg å bruke tid på fattige gnomer, men da har allerede dere mannskiter mistet lysten til å møtes. Dere er akkurat likedan. :) Snerpete og kravstore.

Anonym poster: 5ef0425e7e5dc84545e9703a6d9e1e59

• Liker 1
Skrevet

Dating tar tid. I jakten på å skulle ekskludere mange så effektivt som mulig mister dere nok en god del kandidater! Jeg skjønner på en måte hvorfor mange vil se helfigursbilde, men da virker man ærlig talt litt sosialt sperret. Er som at jeg skal stille et kontrollspørsmål angående hvor mye mannen tjener - hvor mye tenner dere på det? Det ville vært mye mer tidsbesparende om jeg får det opplyst med en gang, da slipper jeg å bruke tid på fattige gnomer, men da har allerede dere mannskiter mistet lysten til å møtes. Dere er akkurat likedan. :) Snerpete og kravstore.

Anonym poster: 5ef0425e7e5dc84545e9703a6d9e1e59

Hvordan du kan sammenlikne kropp og penger er utenfor min forståelse. Men gold diggers skjønner sikkert hva du snakker om.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil se alt

Klart du vil, wadd. Er vel derfor du henger på Kg.

Anonym poster: 790ab1308394a6d4ae23deaae1f50e9c

• Liker 1
Skrevet

Klart du vil, wadd. Er vel derfor du henger på Kg.

Anonym poster: 790ab1308394a6d4ae23deaae1f50e9c

Jess baby

Gjest Lurifix
Skrevet (endret)

Ser virkelig ikke problemet med å vise helfigur. "hvor landet lå"? Seriøst? Så dere frøkener mener altså at jeg skal smile med lukket munn på bilder og når vi møtes på date og jeg smiler ordentlig så dere får se søppeldynga i kjeften min så tenker dere ikke "helvete heller"? Frister jo jævlig å kysse på denne kjeften sant? Skal jeg begynne å klage "fysj så overfladisk" eller skal jeg til tannlegen og fikse det?

Hit the gym.

Endret av Lurifix
  • Liker 1
Skrevet

Pleier å få dem til å reise seg fra stolen i alle fall :)

Hvordan gjør du det? :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig skeptisk om jeg ikke fikk et helfigurbilde. Har man ikke noe å skjule så burde det ikke være et problem.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan gjør du det? :)

"Det var en fin topp/genser/whatever, kan du reise deg, så jeg ser litt bedre?" ;)

• Liker 1
Skrevet

"Det var en fin topp/genser/whatever, kan du reise deg, så jeg ser litt bedre?" ;)

Og de tror det er toppen du er interessert i å se? :)

Skrevet

Og de tror det er toppen du er interessert i å se? :)

Jeg er veldig søt og uskyldig, sånn utseendemessig ^^

Skrevet

Hvorfor ikke?

Mener du at man er en dust om man ikke er likegyldig til hvordan kropp daten har?

Jeg har ikke ment at noen er dust i det hele tatt. Derimot vil jeg være sammen med en som elsker hele meg, som gir meg en sjanse uavhengig av kropp. Hvis hovedfokuset er kropp er det verdier i en mann jeg ikke ønsker å være sammen med.

Hva mener du med "visst hvor landet lå?" Man er ikke pervers selvom man lurer på hvordan en potensiell kjæreste ser ut. Man finner det fort ut på daten uansett..

En person som sier sånne ting må enten være veldig ufornøyd med kroppen sin, eller ha ekstremt dårlig selvtillit, tenker jeg...

Herrelighet, jeg har da ikke skrevet noe om at man er pervers. Jeg har da ikke noe med hva andre har som preferanser.

Det som derimot er viktig for meg er å være sammen med meg fordi jeg er hele meg.

Og ja, jeg har aldri lagt skjul på at jeg hater kroppen min. Det betyr ikke at jeg har dårlig sevtillit og at dette preger hverdagen nevneverdig. Derimot er jeg sterkt preget av mobbingen som gikk direkte på kroppen min.

Så jeg ville aldri vist et bilde i helfigur fordi jeg selv ikke liker den og skammer meg veldig over den. Heldigvis for meg fant jeg faktisk en mann som synes jeg er både nydelig og vakker, men han vet også veldig godt hvor mine følelser kommer fra.

Jeg hadde blitt skikkelig skeptisk om jeg ikke fikk et helfigurbilde. Har man ikke noe å skjule så burde det ikke være et problem.

Vel, noen av oss er rett og slett redde fordi vi ikke føler oss fine eller gode nok. Jeg var redd for å høre de samme vonde ordene som jeg fikk høre av mine mobbere, som f.eks hvor stygg jeg var. Slik jeg ser, selv om det ikke nødvendigvis er sant, ville aldri hatt sjans på noen hvis jeg sendte dem et helfigurbilde.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har ikke ment at noen er dust i det hele tatt. Derimot vil jeg være sammen med en som elsker hele meg, som gir meg en sjanse uavhengig av kropp. Hvis hovedfokuset er kropp er det verdier i en mann jeg ikke ønsker å være sammen med.

Herrelighet, jeg har da ikke skrevet noe om at man er pervers. Jeg har da ikke noe med hva andre har som preferanser.

Det som derimot er viktig for meg er å være sammen med meg fordi jeg er hele meg.

Og ja, jeg har aldri lagt skjul på at jeg hater kroppen min. Det betyr ikke at jeg har dårlig sevtillit og at dette preger hverdagen nevneverdig. Derimot er jeg sterkt preget av mobbingen som gikk direkte på kroppen min.

Så jeg ville aldri vist et bilde i helfigur fordi jeg selv ikke liker den og skammer meg veldig over den. Heldigvis for meg fant jeg faktisk en mann som synes jeg er både nydelig og vakker, men han vet også veldig godt hvor mine følelser kommer fra.

Vel, noen av oss er rett og slett redde fordi vi ikke føler oss fine eller gode nok. Jeg var redd for å høre de samme vonde ordene som jeg fikk høre av mine mobbere, som f.eks hvor stygg jeg var. Slik jeg ser, selv om det ikke nødvendigvis er sant, ville aldri hatt sjans på noen hvis jeg sendte dem et helfigurbilde.

Det er vondt å lese det du sier. Vet ikke hva du mener er galt med kroppen din, men om det er snakk om overvekt, så får du skifte kosthold og begynne å trene hardt. Å skamme seg over kroppen sin er ikke moro.. Tro meg, jeg vet.

Hvis jeg ikke fikk sett dama på cam, har hun ikke nok selvtillit til å være med meg uansett hvordan hun faktisk ser ut. Eventuelt at hun er for prippen (eller i verste fall fullstendig inkompetent med data xD)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er vondt å lese det du sier. Vet ikke hva du mener er galt med kroppen din, men om det er snakk om overvekt, så får du skifte kosthold og begynne å trene hardt. Å skamme seg over kroppen sin er ikke moro.. Tro meg, jeg vet.

Hvis jeg ikke fikk sett dama på cam, har hun ikke nok selvtillit til å være med meg uansett hvordan hun faktisk ser ut. Eventuelt at hun er for prippen (eller i verste fall fullstendig inkompetent med data xD)

Dette handler da ikke om kroppen min nå, men mobbingen jeg opplevde spesielt som barn som fremdeles er en del av meg. Poenget er at disse følelsene er der uansett. Selv da jeg var konkurranseutøver og tynn som en flis. Jeg var forøvrig ganske normal, overvekt har aldri hatt noe med saken å gjøre.

Uansett endring av kroppen har aldri hatt noe for seg, jeg klarer ikke å være glad i den uansett. Forøvrig lever jeg allerede sunt, sukker finnes ikke i min kost, og jeg trener flere ganger i uken.

Forøvrig er det enorm forskjell å vise seg på cam foran fremmede og vise seg naken foran den man føler seg elsket av. Selv om jeg ikke liker kroppen min som sådan har det aldri vært et problem å vise seg naken foran mannen, han elsker meg jo for den jeg er. En fremmed på cam gjør ikke nødvendigvis det.

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Hvis man ønsker en som elsker hele seg er det vel ikke så dumt å la han se hele seg før man møtes? Fysisk tiltrekning er en forutsetning for et kjæresteforhold, men det er ikke det samme som at hovedfokuset er kropp.

Jeg forstår at det kan være fristende å forsøke å vise seg fra sin beste side i disse nettprofilene, og skjule det man ikke er fornøyd med, men hva oppnår man ved å ikke vise seg i helfigur? Man risikerer å dra på en rekke dater hvor daten bare henger sammen med deg en stund for høflighetens skyld, selv om han (eller hun) ble skuffet allerede ved første øyekast. Hvis man har en ærlig profil vil man kanskje ikke få like mange henvendelser, men da vet man i det minste at de som tar kontakt er genuint interesserte, selv om du kanskje ikke har drømmekroppen.

• Liker 1
Skrevet

Hvis man ønsker en som elsker hele seg er det vel ikke så dumt å la han se hele seg før man møtes? Fysisk tiltrekning er en forutsetning for et kjæresteforhold, men det er ikke det samme som at hovedfokuset er kropp.

Jeg forstår at det kan være fristende å forsøke å vise seg fra sin beste side i disse nettprofilene, og skjule det man ikke er fornøyd med, men hva oppnår man ved å ikke vise seg i helfigur? Man risikerer å dra på en rekke dater hvor daten bare henger sammen med deg en stund for høflighetens skyld, selv om han (eller hun) ble skuffet allerede ved første øyekast. Hvis man har en ærlig profil vil man kanskje ikke få like mange henvendelser, men da vet man i det minste at de som tar kontakt er genuint interesserte, selv om du kanskje ikke har drømmekroppen.

Nå har jeg alltid vært ærlig, bare så det har sagt, og jeg møtte kun 2 i mine 8 år som nettdater. Han ene ble altså min mann.

Men for meg kommer tiltrekning via personligheten. Jo finere personlighet desto finere er mennesket i mine øyne, og det var også der jeg ville ha fokus. Jeg ville ha noen som tenkte som meg, og han fant jeg også. Poenget er vel hva man vil legge vekt på, og utseende som sådan er ikke så viktig for meg fordi personligheten gjør den fysiske tiltrekningen sterkere. Ergo så jeg heller vitsen med å utveksle helfigurbilder. Jeg fikk ikke det av mannen, og han fikk ikke det av meg.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Er ikke hovedpoenget med at de skal elske hele deg, å faktisk se hele deg?

Eller bruker jeg feil logikk?

• Liker 2
Skrevet

Jo finere personlighet desto finere er mennesket i mine øyne, og det var også der jeg ville ha fokus.

Først og fremst, flott for deg at du fant en som liker deg :)

Men jeg ser virkelig ikke på hvilken måte det kan skade å vise seg i helfigur. Da vil jo kun de som synes du har en akseptabel kropp ta kontakt, og du slipper å kaste bort tid på menn som ikke er er interessert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...