Gå til innhold

Spørre etter helfigurbilde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er kjedelig å møte på date og bli skuffet over kroppen. Men hva gjør man når den du har lyst til å møte ikke har helfigurbilde i albumet sitt på Sukker? Kan man spørre etter helfigurbilde, eller er det frekt?

Anonym poster: 80a8757732a1c62a46e86dd66c626da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje slutte å være så overfladisk?

Anonym poster: f8be960eb04d9580dbf7b001d6954cbd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg synes helt fint du kan spørre om det. Selvsagt er det en kalkulert risiko forbundet med at hun både har en praktfull kropp og at hun blokkerer deg fordi hun er lei av menn som er ute etter sex med den flotte kroppen hennes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en måte å omgå det på er hvis dere har kommet til stadiet hobbyer... har h*n noen hobbyer, spør om bilder som er tatt i forbindelse med dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg treffer aldri noen jeg ikke har sett på cam først. Så jeg slipper det problemet.

Hvis jenta ikke vil "camme" litt før vi treffes, så går jeg heller ut med ei som tør det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvsagt spørre om det, men ikke forvent å få det. Jeg ville aldri gitt ut helfigurbilde av meg selv til en potensiell date, og gjorde det heller aldri da jeg nettdatet. Hadde nettdaten min spurt om det ville jeg nok avlyst daten i utgangspunktet fordi jeg da ville visst hvor landet lå. Cam kunne jeg nok heller brukt, men da slipper man nødvendigvis å vise fram hele kroppen.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje slutte å være så overfladisk?

Anonym poster: f8be960eb04d9580dbf7b001d6954cbd

Men det er jo viktig at partneren liker hele kroppen din, både for din egen og hans del.

Anonym poster: 1cb7b541be6602d13ad105ac2188c7f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så galt i å ville se helfigurbilde, selv om jeg ikke har noen veldig gode bilder selv i profilen min. Kjenner folk som ser bra ut i ansiktet, men som er 1 m over baken, og personlig tenner ikke JEG på det, selv om jeg måtte like personen godt ellers. Om en møtes og vedkommende blir skuffet/ikke tiltrukket pga hvordan en ser ut da, så er en jo uansett like langt. Noen vil nesten ikke skrive, noen vil ikke legge ut bilder, og da føler jeg noen ganger jeg bare kunne gått inn på en hvilken som helst pub eller kafe og tatt kontakt med hvem som helst av aktuelt kjønn og alder... det å dra på date er littegrann investering i tid og kroner, særlig når en ikke bor i Oslo sentrum, og da er jeg så kynisk at jeg i hvert fall velger å date noen det er håp om at jeg kan bli interessert i. Er generelt lite opptatt av utseende, mer av at vi har noe felles, men det er noen ytterpunkter jeg vet jeg ikke blir tiltrukket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg treffer aldri noen jeg ikke har sett på cam først. Så jeg slipper det problemet.

Hvis jenta ikke vil "camme" litt før vi treffes, så går jeg heller ut med ei som tør det.

Jeg har vært på masse dates, men aldri sett noen på cam først nei. Lagt noen til på FB og slikt ja, men hadde ikke vært med på noen cam samtale. Men det har kanskje med alder å gjøre?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på masse dates, men aldri sett noen på cam først nei. Lagt noen til på FB og slikt ja, men hadde ikke vært med på noen cam samtale. Men det har kanskje med alder å gjøre?

Meget mulig. Jeg er jo oppvokst i datagenerasjonen. Har blitt lurt av bilder for mange ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg treffer aldri noen jeg ikke har sett på cam først. Så jeg slipper det problemet.

Men det er jo ikke vanlig å vise helfigur på cam da.

Anonym poster: 80a8757732a1c62a46e86dd66c626da0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri gitt ut helfigurbilde av meg selv til en potensiell date

Hvorfor ikke?

Hadde nettdaten min spurt om det ville jeg nok avlyst daten i utgangspunktet fordi jeg da ville visst hvor landet lå.

Mener du at man er en dust om man ikke er likegyldig til hvordan kropp daten har?

Anonym poster: 80a8757732a1c62a46e86dd66c626da0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så galt i å ville se helfigurbilde, selv om jeg ikke har noen veldig gode bilder selv i profilen min. Kjenner folk som ser bra ut i ansiktet, men som er 1 m over baken, og personlig tenner ikke JEG på det, selv om jeg måtte like personen godt ellers. Om en møtes og vedkommende blir skuffet/ikke tiltrukket pga hvordan en ser ut da, så er en jo uansett like langt. Noen vil nesten ikke skrive, noen vil ikke legge ut bilder, og da føler jeg noen ganger jeg bare kunne gått inn på en hvilken som helst pub eller kafe og tatt kontakt med hvem som helst av aktuelt kjønn og alder... det å dra på date er littegrann investering i tid og kroner, særlig når en ikke bor i Oslo sentrum, og da er jeg så kynisk at jeg i hvert fall velger å date noen det er håp om at jeg kan bli interessert i. Er generelt lite opptatt av utseende, mer av at vi har noe felles, men det er noen ytterpunkter jeg vet jeg ikke blir tiltrukket av.

Forstår godt at du ikke vil date dverger, men akkurat det med høyde står jo i profilen da :)

Anonym poster: 80a8757732a1c62a46e86dd66c626da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo ikke vanlig å vise helfigur på cam da.

Anonym poster: 80a8757732a1c62a46e86dd66c626da0

Du vet ikke hva jeg er i stand til å få folk til å gjøre på cam når jeg først har dem der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettdaten min spurt om det ville jeg nok avlyst daten i utgangspunktet fordi jeg da ville visst hvor landet lå.

Hva mener du med "visst hvor landet lå?" Man er ikke pervers selvom man lurer på hvordan en potensiell kjæreste ser ut. Man finner det fort ut på daten uansett..

En person som sier sånne ting må enten være veldig ufornøyd med kroppen sin, eller ha ekstremt dårlig selvtillit, tenker jeg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje slutte å være så overfladisk?

Anonym poster: f8be960eb04d9580dbf7b001d6954cbd

Hvorfor tror du man må presentere seg med bilder, når man lager profiler på datingsider? Det er fordi det er helt normalt at mennesker tiltrekkes av mennesker de syns er pene. Kroppen er en del av det, og det er ikke noe mer overfladisk å ville se kroppen, enn å ville se ansiktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville ikke spurt. Selv en pen, slank jente kan tenke at du er en særing og ikke gidde å ha mer kontakt med deg. Du kan vel se høyden og når du da ser ansiktet sier jo det litt om hvordan resten av kroppen ser ut. Jeg ville heller spurt om hun holdt på med noe idrett, eller om hun var opptatt av hva hun spiser. Da ier det litt også. HVis hun sier at hun liker å spise sunt, og trener gjevnlig er hun antagelig ikke feit.

Anonym poster: 672d5ff339b9c52507dbf844e67e7f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo veldig ineffektiv dating om man skal møte folk man ikke engang har sett helfigur av. Det er veldig mange som ikke har helfigurbilde i profilen.

Kjedelig å reise til byen og møte noen, og vite etter fem sekunder at det ikke kan bli noe mer.

Anonym poster: 80a8757732a1c62a46e86dd66c626da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke hva jeg er i stand til å få folk til å gjøre på cam når jeg først har dem der ;)

Så du pleier å få dem til å vise seg der? :)

Anonym poster: 80a8757732a1c62a46e86dd66c626da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel se høyden og når du da ser ansiktet sier jo det litt om hvordan resten av kroppen ser ut.

Det gjør nok ikke det.

Anonym poster: 80a8757732a1c62a46e86dd66c626da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...