Gå til innhold

Hva slags merke håndveske


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Som sagt hadde det vært morsomt å høre hva slags merke veske dere har,og dens utseende,farge. Jeg har Panos Emporio,svensk designermerke,og den er svart med en hvit stripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yippiiiiiii! Jeg elsker vesker, men ser ikke mye temaer om det.

Jo, jeg har flere stk. Den jeg bruker na er GAP i kamel-farget skinn/lar.

Ellers sa har jeg xoxo-veske i toy stoff med flere farger (kul nar man kler seg i svart!), 2 kenneth cole vesker i sort, en knall rod veske (husker ikke av hvem), et par hekla vesker for sommeren, en Aldo veske i lys skinn/lar, en Limited veske av jeans stoff med turkis pels pa (skikkelig fin!), en sort guess veske med en rosa blomst pa, en xoxo veske till i kamel farget lar (liten en for nar man gar pa byen), et par stra vesker, en Express veske med "belte-hull" pa skulder reima..... det er mer, men husker ikke i farten.

Det var nok litt mange det... hvor er det det er bra a kjope vesker i Oslo? Noen som vet?

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har total veskedilla - av de 20-30 veskene jeg har hjemme i skapet, finner en blant annet:

- En rød DKNY selskapsveske

- Haugevis av Coccinelle (italiensk - masse stilig!): en brun skinnveske til jobb-bruk, en knallrosa i stoff og plast(!), en sort i skinn med rødt hjerte på, en knallrød i i "kroko"-skinn, et par sorte & straighte til jobb-bruk

- En brun liten CK-selskapsveske

+ alle de jeg ikke husker og som jeg ikke aner hva slags merke de har.......

Morris i Storgt (ved Kirkeristen) synes jeg har et bra utvalg i ulike prisklasser - absolutt verdt et besøk!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Katrine, har du handlet vesker i USA????

xoxo og guess er blandt mine favoritt merker både når det gjelder klær og vesker!!

Må ut å reise snart, tror jeg!!

Vet dere butikker i Norge som fører disse merkene?? Tatler har et liiiite utvalg guess klær vet jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad i vesker, har derfor flere stykker icon_smile.gif

Til daglig bruker jeg en DKNY veske. Helt enkel og helt passe stor (?)

Der får jeg som regel plass til det nødvendige + litt til icon_smile.gif

Til fest og liknende bruker jeg en svar veske fra H&M.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ja jeg har handlet veskene mine i USA. Jeg bor I Chicago akkurat na pga jobb. Her er jo utvalget enormt!!! Det er saaaaaa mye a velge mellom, og jeg tror jeg har fatt veske-mani........ For ikke a snakke om sko....Noen der ute som har dilla pa sko????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silje

Elsker vesker, dyre og sjeldne - lekre vesker. Har ikke så mange, er ikke ofte jeg finner en som faller i smak.

Men her er de jeg har:

Ei stor sort DKNY veske

Ei dødslekker,ganske liten, beige skinn veske - Merete Fonnesberg (italiensk)

Ei sort Enzo Poli veske.

En sort lakk selskapsveske, står ikke merke - men en veldig dyr jeg kjøpte i Milano.

og ei pc-veske, om den telles icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Silje!

Min yndlingsveske er en mørkegrå Moschino veske med eget rom til lap-topen. Ellers har jeg massevis av vesker fra bla. DKNY, Björn Borg, en Gucci, Massimo Rebechi, D&G ol.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tema, dette!

Digger engelske Mulberry jeg da, selv om de kanskje er litt trauste iblant. Har flere (whoops, etter en kjapp telling er det visst 10 men bruker ikke alle) som jeg bytter på; en stor svart med plass til A4, en sort bag med snor oppe, en stor brun i kunststoff + en "vanlig" med lange skulderhanker. Ellers har jeg en liten avlang Burkley i ku-mønstret (vet ikke om det er ekte ku) skinn, en halvstor beige kroko-mønstret fra Claudio Ferrici og en bag-aktig i slangemønstret kunststoff. Har i mange år kjørt ganske "safe" i både kles- sko- og veskeveien, men er nå klar for litt mer farger og mønstre. Ønsker meg en veske med perler eller paljetter, gjerne litt halvstor, vet noen hvor jeg kan få tak i det?

En fin dag til dere alle!!

Hilsen Mettan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også vesker. Helst sjeldne og gamle. Liker å se annerledes ut, liker å ha ting som ingen andre har. Derfor har jeg stort sett bare gamle vesker. Mange i skinn eller lær (sånne store lærerinnevesker), og noen jeg har sydd selv. Ellers har jeg noen "70tallsvesker"...

Men jeg finner ikke noen merker på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig spørsmål!

De fleste veskene (og skoene) mine er fra Enzo Poli. Det er fordi jeg jobbet der i over to år og fikk bra prosenter...

Har også andre vesker fra H&M, D&G osv.

Det er moro å pynte seg med en morsom veske til antrekkene!

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til opplysning har de egen Guess-avdeling på Steen & Strøm. Masse snaxy saker...

Trina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Et morsomt spørsmål icon_smile.gif Jeg har en svart The Sac-veske med alt "tilbehøret"... lommebok, nøklepung og sminkepung. Solid, stilig, passer til det meste og er herlig fri for elementer fra dyr... (for oss fanatikere... icon_wink.gif ). Dessuten går det an å vaske den i vaskemaskinen og da blir den som ny! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

elsker vesker og sko, men er ikke så opptatt av merkene, er mer opptatt av design, kvalitet og funksjonalitet. Kvalitet kjøper jeg stort sett i utlandet, her hjemme blir det mer impulskjøp når jeg trenger veske til en spesiell anledning. Da har jeg somoftest klart for meg hvordan den skal se ut og så er det bare å gå og lete, blir ofte skuffet. Har funnet masse vesker i Italia, både på markeder og i kvalitetsbutikker. Har også arvet endel vesker, det er morsomt å se hvordan motebildet går i sirkel. Har flere 20-40 år gamle vesker som er høyeste mote nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse stråvesker på Morris (kjedebutikk spredt stort sett over hele landet)

Du anonym som kjente til flere butikker i Italia - har du lyst til å dele tipsene med oss???? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Anonymous

jeg har dilla på sko har over 50 parr,tror jeg(?)...har alt fra euro sko til dyre dior sko...elsker sko. :wink: .men bor i fredrikstad ække så mye utvalg der..vet noen om noen kule skobutikker i distrikte eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...