Gå til innhold

Ville ikke ha meg fordi jeg var utro da jeg var 17!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville selv styrt unna deg fordi du bortforklarer det med " det skjedde bare"

Det finnes så mange flotte mennesker og være sammen så jeg ser ingen grunn til å velge horebukker.

Anonym poster: 4c1abc4d4256e89f5f2065455080ce54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gjort som han og styrt unna. Ja, man kan forandre seg og noen veldig mye. Men du har også veldig mange som ikke forandrer seg noe særlig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, selv foretrekker jeg å se hvordan personen er idag, fremfor hvordan vedkommende var som tenåring :)

Er det noe man ikke klarer å avgjøre ved å "se an personen" så er det vel nettopp om de har "det i seg" å være utro. De trivligste, hyggeligste og skikkeligste folk kan gjøre sånt. Derfor velger jeg å i alle fall styre unna de som fra før har gjort sånt. Sorry til alle dere som har forandra dere, men altfor mange forandrer seg ikke - og den risikoen har jeg ikke tid, ork eller energi til å ta her i livet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Er det noe man ikke klarer å avgjøre ved å "se an personen" så er det vel nettopp om de har "det i seg" å være utro. De trivligste, hyggeligste og skikkeligste folk kan gjøre sånt. Derfor velger jeg å i alle fall styre unna de som fra før har gjort sånt. Sorry til alle dere som har forandra dere, men altfor mange forandrer seg ikke - og den risikoen har jeg ikke tid, ork eller energi til å ta her i livet.

Jada, jeg har forstått det nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ansett det som positivt dersom ei jeg deita hadde innrømmet noe sånn på første deiten. For det første er det en mye mer interessant samtale enn det tørrpreik er, og følgelig ville jeg sikkert turt å komme med en del innrømmelser selv (har nok av dem). Good times. "Syndeforlatelse" mennesker i mellom er alltid interessant og givende.

For det andre viser det at dama er komfortabel med ikke å være perfekt, noe som mest sannsynlig også betyr at hun kunne være komfortabel med at ikke jeg heller er perfekt. For det tredje utstråler det en viss tillit å kunne fortelle hverandre sånne ting uten at noen hugger hodet av noen, noe som lover godt for et videre forhold.

Som sagt, ser bare positive ting med det. På en måte er det det motsatte av damer som sier sånn: "Jeg må lære meg å tenke mer på meg selv og mindre på andre" og så viser det seg at dama har null selvinnsikt (som de fleste damer som sier sånn ting) og burde være den siste til å skulle "tenke mer på seg selv". Folk som derimot ser sine egne svakheter og feil, og som klarer å innrømme dem, er så og si alltid kule folk.

"Once a cheater, always a cheater" er forresten et dødfødt uttrykk, all den tid utroskap ofte sier en god del om partneren også.

Endret av Krakonosj
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg var 15 var jeg utro. altså 10 år siden. jeg hadde en kontrollerende kjæreste som ba meg sitte inne mens han festet. når jeg klarte å snike meg ut fra han . så var jeg utro .rett og slett fordi jeg var stengt inne i såpass mange mnd at det ble sånn. hører med historien at han slo meg noen ganger og slengte meg i veggen .og gulvet ved flere anledninger. om jeg hadde fortalt det til en potensiell eller en kjæreste så hadde jeg blitt mektig skuffa om det ble holdt i mot meg nå. jeg har hatt flere kjærester etter det og ikke vært litt utro engang. det er lov å gjøre feil i livet, jeg er som alle andre ikke perfekt.

Anonym poster: 820d8464e32516d04563ccb56a974f17

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da jeg var 15 var jeg utro. altså 10 år siden. jeg hadde en kontrollerende kjæreste som ba meg sitte inne mens han festet. når jeg klarte å snike meg ut fra han . så var jeg utro .rett og slett fordi jeg var stengt inne i såpass mange mnd at det ble sånn. hører med historien at han slo meg noen ganger og slengte meg i veggen .og gulvet ved flere anledninger. om jeg hadde fortalt det til en potensiell eller en kjæreste så hadde jeg blitt mektig skuffa om det ble holdt i mot meg nå. jeg har hatt flere kjærester etter det og ikke vært litt utro engang. det er lov å gjøre feil i livet, jeg er som alle andre ikke perfekt.

Anonym poster: 820d8464e32516d04563ccb56a974f17

Hvorfor ikke stikke istedet for å være utro?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er det det motsatte av damer som sier sånn: "Jeg må lære meg å tenke mer på meg selv og mindre på andre" og så viser det seg at dama har null selvinnsikt (som de fleste damer som sier sånn ting) og burde være den siste til å skulle "tenke mer på seg selv".

Ja, det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke stikke istedet for å være utro?

ja selvfølgelig NÅ ville jeg gjort det glatt. men jeg var 15 .forelsket. å da er det faktisk ikke like lett å bare bryte ut. men så er det litt med det å at når han hadde såpass med makt over meg å gjerne angrep meg fysisk så er det faktisk ikke så lett å bare gå. fakta er at på den tiden trodde jeg at det var det jeg fortjente. jeg trodde at det var det beste jeg kunne få. jeg har vokst igjennom de siste årene å innsett at jeg er så mye mer verdt enn som så.

Anonym poster: 820d8464e32516d04563ccb56a974f17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

ja selvfølgelig NÅ ville jeg gjort det glatt. men jeg var 15 .forelsket. å da er det faktisk ikke like lett å bare bryte ut. men så er det litt med det å at når han hadde såpass med makt over meg å gjerne angrep meg fysisk så er det faktisk ikke så lett å bare gå. fakta er at på den tiden trodde jeg at det var det jeg fortjente. jeg trodde at det var det beste jeg kunne få. jeg har vokst igjennom de siste årene å innsett at jeg er så mye mer verdt enn som så.

Anonym poster: 820d8464e32516d04563ccb56a974f17

Jeg skjønner akkurat hva du mener, da jeg var i en lignende situasjon selv, som jeg løste på samme måte. Det er lett å sitte i ettertid å se hva jeg kunne gjort annerledes og hva som hadde vært den bedre løsningen. Men når man er 15-16 år og står midt oppi det så er det ikke like lett å tenke så rasjonelt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner akkurat hva du mener, da jeg var i en lignende situasjon selv, som jeg løste på samme måte. Det er lett å sitte i ettertid å se hva jeg kunne gjort annerledes og hva som hadde vært den bedre løsningen. Men når man er 15-16 år og står midt oppi det så er det ikke like lett å tenke så rasjonelt.

bra noen skjønte hva jeg prøvde å få frem:)

Anonym poster: 820d8464e32516d04563ccb56a974f17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja selvfølgelig NÅ ville jeg gjort det glatt. men jeg var 15 .forelsket. å da er det faktisk ikke like lett å bare bryte ut. men så er det litt med det å at når han hadde såpass med makt over meg å gjerne angrep meg fysisk så er det faktisk ikke så lett å bare gå. fakta er at på den tiden trodde jeg at det var det jeg fortjente. jeg trodde at det var det beste jeg kunne få. jeg har vokst igjennom de siste årene å innsett at jeg er så mye mer verdt enn som så.

Anonym poster: 820d8464e32516d04563ccb56a974f17

Ja, det er bra at du har lært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hører med historien at han slo meg noen ganger og slengte meg i veggen .

Du var ikke sammen med han frivillig, ergo var du ikke utro.

Anonym poster: 18f0daf8ded8789891d1268bb913d05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du skal ha for at du var ærlig. men det ville nok blitt vekt på skuldrene hans å skulle tenke på det hver gang dere var fra hverandre. neste gang så er du smart å holder kjeft

Anonym poster: 669124d2dff02767bc4d38a5ba1b8b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det blir litt urettferdig å bruke det at man som 17åring snart er myndig som et argument. Når man er 17 år er man fortsatt ganske ung og i en alder hvor mye skjer, og hvor man gjerne er usikker både på seg selv og andre, og ikke helt er trygg på sin rolle og identitet.

Man modnes med årene etterhvert som man gjør seg opp erfaring innen ulike områder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv i en alder av 17 år, så vet man at det ikke er greit å være utro!!

Selv 13-åringer vet at det ikke er greit. Det er en slik ting man vokser opp med å få høre at er en ting man IKKE gjør :regler: Allikevel er det noen som får seg til å gjøre det.. Fatter det ikke.

Det er en så stygg ting å gjøre mot noen, og jeg mener at det sier en hel del om en person når man er utro. Man behandler ikke andre på den måten! Med så lite respekt og omtanke at jeg blir kvalm.

Hvis man finner seg en annen man blir interessert i, så bør man ha såpass respekt for den andre at man gjør det slutt først.

Synes det er helt i orden at han ikke ville ha deg, selv om det er lenge siden du var utro. Det er ikke noe mer greit i dag enn det var da du var 17.

Call me karma, and karma is a bitch

Anonym poster: 35c138961e3e8a00b29ce886709055d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Call me karma, and karma is a bitch

Anonym poster: 35c138961e3e8a00b29ce886709055d6

Karma og karma. En sånn fyr virker ikke som mye å samle på for min del. Jeg foretrekker mennesker som ikke er så dømmende, virker ikke som et tap i det hele tatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karma og karma. En sånn fyr virker ikke som mye å samle på for min del. Jeg foretrekker mennesker som ikke er så dømmende, virker ikke som et tap i det hele tatt.

Tipper du har vært utro før.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...