Gå til innhold

Merker at foreldrene mine begynner å bli gamle...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg kommer hjem fra skolen og er glad og blid og forteller om ting som har skjedd, så er de så og si... care

De klager ofte på meg, når jeg gjør noe som ikke tilfredsstiller dem.

Når jeg går fort gjennom stua for å hente laderen min før pc'n slukner, f.eks., så begynner pappa å kjefte og skråle om at jeg går som en mann og har så veldig problemer...

Når jeg ser trist på dem(fordi jeg blir så trist) så sier pappa at jeg er stygg og har onde øyne.

Han bruker og kalle meg psykopatisk og en drittunge med problemer.

Og masse mer...

Jeg merker at dette gjør meg så irritert, oppgitt, frustrert og trist..

Det er mye pappa gjør som irriterer meg også, men jeg sier ingenting om det men så fort han blir misfornøyd så er alt jeg gjør feil.

I offentligheten er jeg bare glad og blid, jeg trives både på skole, jobb og blant andre mennesker og blir godt likt. Men ingen vet at hjemme er jeg en annen person og får daglig støkk i selvbildet.

Jeg bare gleder meg til jeg flytter ut, har lyst å reise laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt vekk herfra, men foreldrene mine sier at jeg må være i nærheten slik at de kan komme og besøke meg.

eh, nei takk. holder å snakke gjennom telefonen altså.

Har dere noen tanker om situasjonen min? Eller jeg bare bortskjemt...

Anonym poster: f249aa88d2d0bae8a6fb16fe32256ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet er ikke at de begynner å bli gamle, men at de er drittsekker.

Anonym poster: 7f2cbfb8035bd1686189ef7e77725b22

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det samme som AnonymBruker. Tror ikke det er fordi de er gamle. De høres rett og slett onde ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du opplever hjemme har ingenting med dine foreldres alder å gjøre. Jeg er over 50 år, og kanskje gammel i dine øyne, men her i huset snakker vi uansett ikke til hverandre på den måten som du beskriver. Jeg har to sønner som er unge voksne, og de er det kjæreste vi har.

Å snakke til andre på en ufin og respektløs måte er ikke noe som "kommer med alderen". Faren din trenger en oppstrammer i måten han forholder seg til datteren sin på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle sammen.

Det du opplever hjemme har ingenting med dine foreldres alder å gjøre. Jeg er over 50 år, og kanskje gammel i dine øyne, men her i huset snakker vi uansett ikke til hverandre på den måten som du beskriver. Jeg har to sønner som er unge voksne, og de er det kjæreste vi har.

Å snakke til andre på en ufin og respektløs måte er ikke noe som "kommer med alderen". Faren din trenger en oppstrammer i måten han forholder seg til datteren sin på.

Men hva skal jeg gjøre?

"Jeg vil ikke flytte i nærheten av dere med mindre dere kan behandle og snakke til meg med respekt"

Noe sånt? Tror egentlig ikke jeg tør...

Anonym poster: f249aa88d2d0bae8a6fb16fe32256ceb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, alle sammen.

Men hva skal jeg gjøre?

"Jeg vil ikke flytte i nærheten av dere med mindre dere kan behandle og snakke til meg med respekt"

Noe sånt? Tror egentlig ikke jeg tør...

Anonym poster: f249aa88d2d0bae8a6fb16fe32256ceb

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

18

Anonym poster: f249aa88d2d0bae8a6fb16fe32256ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du å forklare noe som helst da? Kan du ikke bare flytte?

Anonym poster: 7f2cbfb8035bd1686189ef7e77725b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle sammen.

Men hva skal jeg gjøre?

"Jeg vil ikke flytte i nærheten av dere med mindre dere kan behandle og snakke til meg med respekt"

Noe sånt? Tror egentlig ikke jeg tør...

Anonym poster: f249aa88d2d0bae8a6fb16fe32256ceb

Det du sa der var flott! Det er akkurat mangelen på respekt som er grunnen til at du stikker.

Anonym poster: 318247f1f5d381cb2b08de38729ef824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...