Gå til innhold

Om du hadde vært singel hele livet, ville du tatt imot dette tilbudet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel hele livet, og har passert 30 nå.

Jeg har rett og slett ikke møtt noen, så derfor er jeg kronisk singel.

Alle mine venninner har så og si hatt regelmessig sex med kjærester/samboere siden de var 20-22 år, mens jeg har tatt saken i egne hender ...

Jeg kunne sikkert hatt sex med den ene eller den andre, men jeg må jo i det minste være tiltrekt og interessert.

Nå har jeg møtt en mann som er ganske interessant, og som tiltrekker meg veldig. Jeg får han ikke ut av hodet, men samtidig føler jeg at dette bare vil være en kortvarig eller langvarig flørt. Kjemien er der, og lysten også ... så det er vel bare å hoppe i det, men så har jeg ventet så lenge på den jeg skal dele livet med at jeg lurer på om jeg skal vente litt til?

Poenget er at jeg ikke vet om jeg møter den rette imorgen, eller om 10 år.

Skal jeg bare slå til og leve? Det kan jo hende at det blir oss to, men for meg føles det mer som noe som ikke kan vare... Det kan virke rett her og nå, men tenker jeg langsiktig, så nei ...

Jeg har mest lyst til å kaste alle hemninger og drite i fornuften!!!

Anonym poster: dccc4e309f111efe50b295c4fe1dd131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slå til og lev!

Anonym poster: 102d2f798c997e98f9353ed504944340

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La fornuften ta seg en pause, å ha det gøy! :) Skal man vente på "the one" hele tiden, så setter man jo livet på pause.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 16 år eldre enn meg, da .. Hva syns dere om det?

Anonym poster: dccc4e309f111efe50b295c4fe1dd131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 16 år eldre enn meg, da .. Hva syns dere om det?

Anonym poster: dccc4e309f111efe50b295c4fe1dd131

At du likevel må få deg et knull!

Anonym poster: 102d2f798c997e98f9353ed504944340

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 16 år eldre enn meg, da .. Hva syns dere om det?

Anonym poster: dccc4e309f111efe50b295c4fe1dd131

Er det bare det som er problemet?

Hvis dere trives sammen, og er på lag, og kommuniserer godt. Hvis dere har gjensidig respekt og tiltrekning, da har dere alt.

Hvis han mosjonerer to ganger i uka , så har han en holdbarhetsdato på ca 40 år. Det er faktisk ganske bra, og bedre enn alle unge og kjekke luringer.

La det bli kjærlighet :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes ikke noe *den rette*.

Vi har alle, i bunn og grunn, hoppet inn i våre forhold med tanken at det blir gøy så lenge det varer.

Hver enkelt av oss har ansvar for at vi er lykkelige, det kan vi ikke legge på et annet menneske om det nå er en mann eller dame.

Hvis det at du er sammen med han gjør at du føler deg lykkelig, da er han den rette her og nå.

Anonym poster: f9a75e86f9bfd52e1cc019d41d28b43d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta sjansen på å leve litt du :)

Anonym poster: c0ea42ecbc1206c4aa87ccde941105e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du er i 30 årene så syntes ikke jeg at alder har like mye å si :)

og jeg syntes du bør slå til, lev livet og nyt alt som kommer! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekk opp hånda de som hadde sex med "den eneste rette" første gang. Henda på bordet her. <br /><br /> Anonym poster: 1ea82f077692946c952a0581ad80232c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, om jeg har forstått deg riktig, så er du singel fordi du aldri møter noen du blir tiltrukket av. Og når du nå endelig har møtt noen du har skikkelig sterke følelser for, så vurderer du å droppe det fordi du ikke er sikker på om han er "den rette"?

Man kan aldri vite på forhånd hvordan et forhold kommer til å utvikle seg. Drømmeprinsen blir plutselig til en frosk etter noen år, eller ONS'en med en tilfeldig fyr fører til et lykkelig og langt ekteskap.

Ta sjansen, kos deg med denne fyren så lenge det varer (kanskje til og med livet ut?)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...