Gå til innhold

Til menn: Har dere vært utro?


AnonymBruker

  

16 stemmer

  1. 1. Til menn: Har du vært utro

    • Ja
      1
    • Nei
      15
    • Har ikke hatt mulighet, men har ingen motforestillinger mot det
      0
    • Usikker
      0


Anbefalte innlegg

Jeg begynner å få inntrykk av at alle menn mener de har rett til å pule hvem de vil når de vil. Er det sånn menn tenker, at hvis noe bedre (eller noe annet, for den saks skyld) dukker opp, er det greit å begynne med en ny før man har avsluttet det med den gamle?

Er det virkelig naivt å tro at man kan finne en mann som vil holde seg til en kvinne av gangen? Er det noen menn der ute som virkelig aldri har vært og aldri kunne tenke seg å være utro?

Anonym poster: 5ca1c01a2fe795107f7d2a8b5961e7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg har lagt merke til de siste årene er en utvikling hvor det innad i gutte/kompisgjenger blir sett ned på om noen "puler rundt". Derimot legger man merke til en utvikling hvor magasiner og media mot jenter formidler et inntrykk av at man skal ut og eksperimentere på alle måter uavhengig av om man har et ønske og behov for det. Venninnegjenger hvor de mest ivrige nermest presser de som ikke er single til å "ha det gøy". Har selv venninner som sier de har opplevd gruppepress om å være utro i hellas/tyrkia for eksempel. Fått utsagn som "tror du virkelig ikke typen din har gjort det?!" slengt i trynet.

Man får ikke high fives og imponerte blikk fra kompisene om du er utro mot dama lengre. Og takk og lov for det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på kvinner som stiller spørsmål til menn som er på kg som garantert ikke er de mennene du snakker om. Det er ikke så mange av alfahanene og byløvee her inne som de fleste av dere snakker om og ønsker å få. Du får ikke svar fra de mennene du er ute etter. De er allerede ute og bedriver ting du ikke engang ønsker å se for deg.

Anonym poster: 0fc8dfc252c6d0af7acbffdc14bf66bf

Anonym poster: 0fc8dfc252c6d0af7acbffdc14bf66bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror damer er like mye utro.. Jeg er lei av at menn skal få så mye pes, når jeg ser damer som villig innvolverer seg med gifte menn som har barn. For jeg har sett at damer godt kan ligge med gifte menn, mem hvis deres mann noen gang er utro så er det fullstendig helvete.. Jeg synes ikke at det ene "kjønnet" er noe bedre enn det andre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg tror damer er like mye utro.. Jeg er lei av at menn skal få så mye pes, når jeg ser damer som villig innvolverer seg med gifte menn som har barn. For jeg har sett at damer godt kan ligge med gifte menn, mem hvis deres mann noen gang er utro så er det fullstendig helvete.. Jeg synes ikke at det ene "kjønnet" er noe bedre enn det andre.

Kvinner er faktisk mer utro enn menn:

https://www.google.no/search?q=kvinner+mer+utro+enn+menn&sugexp=chrome,mod=10&sourceid=chrome&ie=UTF-8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sånn menn tenker, at hvis noe bedre (eller noe annet, for den saks skyld) dukker opp, er det greit å begynne med en ny før man har avsluttet det med den gamle?

Nei. Noen gjør det, andre ikke.

Er det virkelig naivt å tro at man kan finne en mann som vil holde seg til en kvinne av gangen?

Nei.

Er det noen menn der ute som virkelig aldri har vært og aldri kunne tenke seg å være utro?

Ja, mange. Meg blant annet.

Anonym poster: 763d17d3b6c062f0fc15f042c9a15982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv venninner som sier de har opplevd gruppepress om å være utro i hellas/tyrkia for eksempel. Fått utsagn som "tror du virkelig ikke typen din har gjort det?!" slengt i trynet.

Æsj, det er bare kvalmt. Får håpe det er snakk om en liten minoritet. Men det er nok uansett slik i dag at utroskap er vel så utbredt blant kvinner.

Anonym poster: 763d17d3b6c062f0fc15f042c9a15982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg begynner å få inntrykk av at alle menn mener de har rett til å pule hvem de vil når de vil. Er det sånn menn tenker, at hvis noe bedre (eller noe annet, for den saks skyld) dukker opp, er det greit å begynne med en ny før man har avsluttet det med den gamle?

Er det virkelig naivt å tro at man kan finne en mann som vil holde seg til en kvinne av gangen? Er det noen menn der ute som virkelig aldri har vært og aldri kunne tenke seg å være utro?

Anonym poster: 5ca1c01a2fe795107f7d2a8b5961e7e5

Jepp.

Dine inntrykk stemmer selvsagt ett hudre prosent. Alle menn er akkurat sånn, knapt tenkende dyr som løper rundt med pikken i stram giv akt og kaster oss over det neste byttet så snart det forrige er nedlagt.

Vi burde vært fjernet fra jordens overflate, hele gjengen.

Det er naivt å tro at du kan finne en mann som ville holde seg kun til deg. Like greit å innse det først som sist.

For å svare på spørsmålet ditt i trådens tittel: Nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Dine inntrykk stemmer selvsagt ett hudre prosent. Alle menn er akkurat sånn, knapt tenkende dyr som løper rundt med pikken i stram giv akt og kaster oss over det neste byttet så snart det forrige er nedlagt.

Vi burde vært fjernet fra jordens overflate, hele gjengen.

Det er naivt å tro at du kan finne en mann som ville holde seg kun til deg. Like greit å innse det først som sist.

For å svare på spørsmålet ditt i trådens tittel: Nei.

Det er jo sant da. at menn er slik du skriver, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri vært utro. Jeg har dog opplevd at partnere har vært utro flere ganger. Jeg forsøker allikevel ikke å stemple alle kvinner som utro, egoistiske, uintelligente vesner som bare tenker med fitta av den grunn.

Jeg har heller aldri opplevd high-fives og jubel om en av gutta i guttegjengen har vært utro heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har bedrevet seksuelle aktiviteter med ei jente som ikke akkurat var helt hundre prosent ferdig med forholdet sitt... Dvs, hun var ferdig men han hadde ikke fått vite at de hadde slått opp igjen. Og det var ikke bare meg hun var bortpå heller, fant jeg ut i ettertid.

Anonym poster: 72dceee7bae1cc851d52f99e92ee4b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...