Gå til innhold

Treffe jenter..... HVOR?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk i Norge er jo generelt ikke veldig åpne for å snakke med fremmede i alle forskjellige settinger. Føler jeg da....

Dette er kanskje sant, men det er en veldig dårlig oppfatning å dyrke i ditt eget sinn. Hva om du "trodde" det motsatte?

Kanskje du kan inspirere folk til å være mer åpne ved å selv være åpen?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke om å drikke selv om du går ut på byen. Jeg kjenner folk som går ut edru og jeg gjorde det faktisk selv en periode, før jeg havnet på kjøret igjen. Neste gang du er ute kan du prøve dette:

http://forum.kvinneg...howtopic=656667

Selv om ting har vært på en viss måte for deg frem til nå, så trenger det ikke om å være slik resten av livet ditt. Du har makt til å forandre det du vil forandre, men det krever at du gjør ting som kanskje er ubehagelig for deg i dag og på den måten utvider komfortsonen din. Se fremover og ikke lev livet gjennom bakspeilet.

Å snakke med mennesker er en treningssak. Det er ikke et mål i seg selv å være en sosial person eller noe annet enn hva som er naturlig for deg, men det er et mål i seg selv å bli kvitt all frykt slik at du er fri til å være den du egentlig er.

Selv er jeg veldig sosial, åpen for nye mennesker og snakker med folk i hverdagen, men jeg er også en introvert slik at jeg liker å trekke meg litt tilbake og ikke nødvendigvis snakke så mye. Ofte når jeg møter en jente foretrekker jeg at hun tar seg av å snakke om uvesentlige ting, slik at jeg kan lene meg tilbake, nyte synet av henne og holde god øyekontakt. Enkelte dager føler jeg ikke for å snakke med noen. Sånn er jeg og det har ikke noe med frykt eller sosiale fobier.

Bli kvitt frykten din, finn ut hvem du er og vær den personen fullt og helt ut. Om noen synes du er "kjedelig", så er det helt irrelevant for deg. Din mening om deg selv er det som betyr noe.

:)

Prøver jo å pushe med litt ut av komfortsonen min nå og da. Gikk faktisk bort ei tilfeldig jente og sa at hun "så helt fantastisk ut" her om dagen. Men å gjøre sånt krever så ekstremt mye av meg. Jeg synes til og med enkle ting som å bestille noe på restaurant er litt ubehagelig. :/

Bryr meg egentlig sjeldent om hva folk synes om meg, men sånn som nå så har det jo noen konsekvenser. Synes det er litt småkjipt å ikke bli invitert med på ting f.eks...

Anonym poster: 6f63556859cfadd4d36cc4c7a52a2faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje sant, men det er en veldig dårlig oppfatning å dyrke i ditt eget sinn. Hva om du "trodde" det motsatte?

Kanskje du kan inspirere folk til å være mer åpne ved å selv være åpen?

:)

Joda, du sier noe. ;) Mye ligger jo i hodet, ser den.

Anonym poster: 6f63556859cfadd4d36cc4c7a52a2faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver jo å pushe med litt ut av komfortsonen min nå og da. Gikk faktisk bort ei tilfeldig jente og sa at hun "så helt fantastisk ut" her om dagen. Men å gjøre sånt krever så ekstremt mye av meg. Jeg synes til og med enkle ting som å bestille noe på restaurant er litt ubehagelig. :/

Bryr meg egentlig sjeldent om hva folk synes om meg, men sånn som nå så har det jo noen konsekvenser. Synes det er litt småkjipt å ikke bli invitert med på ting f.eks...

Bra. Fortsett slik, så går det over.

Du bryr deg nok mer om hva folk mener enn du egentlig tror, men du vokser det nok av deg.

Kanskje du burde finne deg nye venner? Er du aktiv og tar kontakt med disse vennene dine eller sitter du bare å venter på å bli invitert? Hva med å arrangere noe selv og invitere folk?

Hadde det kanskje litt slik selv en periode, men dette var venner jeg uansett hadde mindre og mindre til felles med slik at jeg til slutt kuttet all kontakt.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra. Fortsett slik, så går det over.

Du bryr deg nok mer om hva folk mener enn du egentlig tror, men du vokser det nok av deg.

Kanskje du burde finne deg nye venner? Er du aktiv og tar kontakt med disse vennene dine eller sitter du bare å venter på å bli invitert? Hva med å arrangere noe selv og invitere folk?

Hadde det kanskje litt slik selv en periode, men dette var venner jeg uansett hadde mindre og mindre til felles med slik at jeg til slutt kuttet all kontakt.

:)

Har ikke påstått at jeg har noen nære venner i Oslo. Kjenner jo en del folk gjennom jobben, men de nærmeste kollegene mine er i en helt annen livssituasjon. Og de andre jeg kjenner... vel de har jo sine egne vennegjenger. Kunne jo arrangert noe selv selvfølgelig..... Får tenke på saken. :)

Anonym poster: 6f63556859cfadd4d36cc4c7a52a2faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke om å drikke selv om du går ut på byen. Jeg kjenner folk som går ut edru og jeg gjorde det faktisk selv en periode, før jeg havnet på kjøret igjen. Neste gang du er ute kan du prøve dette:

http://forum.kvinneg...howtopic=656667

Jeg teller massive tohundreogørten tomler NED for forslaget ditt i den tråden du linker til om man summerer den negative responsen på "sjekketrikset" ditt, og nå vil du lure denne stakkaren til å få seg en mulig omgang med juling av sinte kjerringer og kanskje av karene deres på kjøpet?

For en snåling du er. Først bamser på regnbuer av honning, og nå dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jenter her som er interessert i å snakke med denne unge mannen?

Gi lyd her inne, så tar han kontakt.

Blomsten?

:)

Haha, du er ikke sann. Det hørtes akkurat passe desperat ut. :P

For å være helt ærlig så har jeg faktisk høy utdannelse og en god jobb. Er også veltrent og ser ellers helt ok ut. Dessuten er jeg stort sett høflig og grei med alle jeg møter. Så alt håp er vel ikke ute, selv om jeg begynner å bli gammel og grå. :P

Anonym poster: 6f63556859cfadd4d36cc4c7a52a2faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller massive tohundreogørten tomler NED for forslaget ditt i den tråden du linker til om man summerer den negative responsen på "sjekketrikset" ditt, og nå vil du lure denne stakkaren til å få seg en mulig omgang med juling av sinte kjerringer og kanskje av karene deres på kjøpet?

For en snåling du er. Først bamser på regnbuer av honning, og nå dette.

Er du sint? :)

Hvorfor siterer du ikke resten av posten min? Kan ikke se at jeg har gitt noe annet en velmenende råd.

Jeg mente det ikke bokstavelig, det får være opp til han, men nevnte det i sammenheng med å presse grensene sine litt. Hva så om han får juling av sinte kjerringer? Høres ut som en morsom erfaring.

Når det gjelder den tråden, så var det ganske mange kvinner som svarte positivt på det og mine erfaringer i det virkelige liv er utelukkende positive. Men ja, jeg er nok ganske snål, det har du rett i.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg teller massive tohundreogørten tomler NED for forslaget ditt i den tråden du linker til om man summerer den negative responsen på "sjekketrikset" ditt, og nå vil du lure denne stakkaren til å få seg en mulig omgang med juling av sinte kjerringer og kanskje av karene deres på kjøpet?

For en snåling du er. Først bamser på regnbuer av honning, og nå dette.

Det kunne jo vært en interessant vri. Faktisk aldri vært i et slagsmål, men nå har vel aldri noen prøvd seg heller. Kanskje jeg ser farlig ut? Ikke vet jeg. :P Slagsmål er jo uansett bare helt tragisk og helt unødvendig. Har forsåvidt fått meg en smekk av jenter når jeg har vært litt over kanten frekk, men det er jo bare søtt synes jeg. :P

Anonym poster: 6f63556859cfadd4d36cc4c7a52a2faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du er ikke sann. Det hørtes akkurat passe desperat ut. :P

For å være helt ærlig så har jeg faktisk høy utdannelse og en god jobb. Er også veltrent og ser ellers helt ok ut. Dessuten er jeg stort sett høflig og grei med alle jeg møter. Så alt håp er vel ikke ute, selv om jeg begynner å bli gammel og grå. :P

Anonym poster: 6f63556859cfadd4d36cc4c7a52a2faa

Desperat? På ingen måte. Er vel ikke noe mindre "desperat" enn de som driver med nettdating.

Det er fint at du er høflig og grei, men du må kreve respekt og ha en standard for hva slags oppførsel du forventer deg av andre. For all del, behandle jentene pent og med respekt, men ikke vær overdrevent høflig. Vær en utfordring. Avbryt henne midt i en setning og si at hun er ganske søt. Be henne lukke øynene fordi du skal vise henne et magisk triks og så kysser du henne. La hun merke at du er en seksuell "risiko" og at du har lyst på henne.

Kanskje er det alt du mangler.

:)

Endret av Janus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut på byen og fester :) Er plenty of kåte jenter der ute! Flere enn du tror faktisk, bare å ha guts nok til å satse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette høres kanskje litt dumt ut men om du er intressert i dyr og kunne tenkt deg å prøve deg på hesteriding så er det ypperlig for å treffe jenter. Gutter i hestemiljøet forblir ikke singel lenge! Jeg kjenner en mann som akkurat har anskaffet seg hest uten å ha mye erfaring fra tidligere, nå har han plutselig hauevis av veninner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sint? :)

Hvorfor siterer du ikke resten av posten min? Kan ikke se at jeg har gitt noe annet en velmenende råd.

Nei, hvorfor skulle jeg være sint? (Ok, får slenge på en slik :) da).

Jeg siterte bare det jeg ville kommentere. Resten av innlegget var det ikke noe å si på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres kanskje litt dumt ut men om du er intressert i dyr og kunne tenkt deg å prøve deg på hesteriding så er det ypperlig for å treffe jenter. Gutter i hestemiljøet forblir ikke singel lenge! Jeg kjenner en mann som akkurat har anskaffet seg hest uten å ha mye erfaring fra tidligere, nå har han plutselig hauevis av veninner.

Denne er suveren. Definivit ikke dumt. Bra forslag.

:)

Nei, hvorfor skulle jeg være sint? (Ok, får slenge på en slik :) da).

Jeg siterte bare det jeg ville kommentere. Resten av innlegget var det ikke noe å si på.

Friends?

:)

Endret av Janus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...