Gjest Janus Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Enkelte ganger når jeg er ute på byen og er i det rette humøret, så har det hendt at jeg går rett bort til en pike jeg liker, ser henne i øynene og kysser henne. Alt før vi har utveklset et eneste ord. Dette hendte senest på lørdag, men det skal sies at det er en stund siden sist jeg gjorde det. Desverre så smakte hun ikke så godt og det er det første gang i hele mitt liv jeg har opplevd. En form for kvalmende lakris eller søtsaker. Ekkelt. Det endte med at jeg raskt måtte unnskylde meg videre og vri meg unna(hun holdt meg igjen med makt). Det som overrasker meg er at så godt som alle gangene jeg har gjort dette, så har jeg møtt null motstand og faktisk fått gjengjeldelse for mine fremstøt. De fleste ser ut til å like det ganske godt og tar det med godt humør. Ofte så blir det ikke noe mer enn en morsom flørt der og da, men det har minst en gang vært begynnelsen på et hyggelig bekjentskap. Hvordan hadde du reagert på noe slikt? Har du opplevd det før? Er dette normal oppførsel? Noen menn her som har prøvd det samme? Om jeg er i det rette humøret på lørdag, så kommer jeg til å prøve igjen. Hadde glemt hvor morsomt det var.
Populært innlegg Chocoholic Skrevet 11. mai 2012 Populært innlegg #2 Skrevet 11. mai 2012 Kan være jeg er for prippen, men dette synes jeg er upassende. Jeg hadde syntes at dette var ufattelig ubehagelig, uansett hvor kjekk fyren er. Er sikkert noe som ikke har noe i mot det, men du vet jo ikke på forhånd hvordan type jenta er, og for min del hadde noe slikt ødelagt kvelden min. Personlig sfære er veldig viktig. 73
Gjest SnowLeopard Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Håp du ikke møter meg, for jeg hadde nok slått deg i trynet. Jeg foretrekker å vite hvem jeg kysser, for å si det sånn. 31
csj061 Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Hadde noen gjort det med meg så hadde de nok fått to slag i trynet.... Ett fra meg, og ett fra min mann som sannsynligvis ikke hadde vært langt borte! Vi er jo ikke nødvendigvis limt sammen ved hofta når vi er ute på byen med venner liksom..... Han omgås ofte de andre mennene, mens jeg danser eller omgås damene..... Du bør være forsiktig med det der! Endret 11. mai 2012 av csj061 22
belle_ Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Synes dette er en ytterst merkelig oppførsel, om du er en voksen mann. Dette hadde blitt alt for respektløst for min del. Samme hvor kjekk fyren hadde vært hadde jeg trukket meg unna. 18
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Hm.. Kommer an på. Jeg hadde uansett ikke klappet til deg, man klapper ikke til folk når man kan "dytte" dem vekk og la det bli med det Kommer an på utseende ditt og hvordan DU smaker. Og selvsagt, er man ikke singel, så hadde vært eget upassende. Det kan jo ikke du vite, så du burde ikke gå rundt å kysse alle du føler for. Kan hende du får deg en lærepenge når typen til en av dem gir deg såpass på kjeften at du ikke kan snakke på en uke. 5
Gjest SnowLeopard Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Lurer veldig på hvordan du sjekker at jenta er singel jeg? 9
Gjest Janus Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Morsomt. Lurer veldig på hvordan du sjekker at jenta er singel jeg? Intuisjon kanskje? Jeg går selvsagt etter jenter som jeg tror kan være åpne for mine fremstøt og når jeg går inn for å kysse henne så gjør jeg det rimelig sakte slik at vi i praksis kysser hverandre. Er ikke akkurat snakk om å voldta noen før de får mulighet til å reagere. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #12 Skrevet 11. mai 2012 Jeg tror ingenting på at alle minus ETT av svarene her, hadde resultert i at du får deg en på trynet. Ikke faen. 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 11. mai 2012 #13 Skrevet 11. mai 2012 Vel, jeg er gift, så jeg håper jeg hadde gjort motstand i hvert fall. Jeg hadde ikke klappa til deg, som mange andre her, men hadd lurt på om du var helt frisk. Jeg er nok over det stadiet der jeg hadde syntes slikt var romantisk. 4
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. mai 2012 #14 Skrevet 11. mai 2012 (endret) jeg har opplevd det 2 ganger. første gangen gikk det så fort at jeg ikke fikk tid til å reagere. fyren tok bare tak i meg og kysset meg på munnen før han forsvant i mengden. lo litt av det :gjeiper: andre gang var på konsert, men da skrek jeg faktisk "de idiotene skulle vært hivd ut herfra" mens jeg pekte på noen. da fikk jeg et kyss på munnen og "jeg elsker deg" før han snudde seg mot noen han pratet med.. hahaha. synes det var morsomt, men også bra det stoppet der. jeg ville ikke fortsatt med det Endret 11. mai 2012 av Nuppdupp 2
Gjest imli Skrevet 11. mai 2012 #15 Skrevet 11. mai 2012 Trur eg hadde syntest det var rart, og prøvd å kome meg unna. Men skal aldri seie aldri, var det ein eg hadde kika på heile kvelden og me hadde hatt masse augekontakt, så kven veit... 5
Gjest Janus Skrevet 11. mai 2012 #16 Skrevet 11. mai 2012 Men skal aldri seie aldri, var det ein eg hadde kika på heile kvelden og me hadde hatt masse augekontakt, så kven veit... Endelig et ærlig svar. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #17 Skrevet 11. mai 2012 Ja nå som jeg var gift hadde jeg det. Men hvis jeg hadde vært singel og fyren var kjekk hadde jeg nok bare blitt glad Og hvis jeg hadde vært full hadde det sikkert ikke være like nøye om fyren var så veldig kjekk heller.. 5
Populært innlegg Gjest Maria_Marihøne Skrevet 11. mai 2012 Populært innlegg #18 Skrevet 11. mai 2012 Endelig et ærlig svar. Ja, selvfølgelig. Det er bare hun som er enig med deg som er ærlig... 50
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #19 Skrevet 11. mai 2012 Enkelte ganger når jeg er ute på byen og er i det rette humøret, så har det hendt at jeg går rett bort til en pike jeg liker, ser henne i øynene og kysser henne. Alt før vi har utveklset et eneste ord. Dette hendte senest på lørdag, men det skal sies at det er en stund siden sist jeg gjorde det. Desverre så smakte hun ikke så godt og det er det første gang i hele mitt liv jeg har opplevd. En form for kvalmende lakris eller søtsaker. Ekkelt. Det endte med at jeg raskt måtte unnskylde meg videre og vri meg unna(hun holdt meg igjen med makt). Det som overrasker meg er at så godt som alle gangene jeg har gjort dette, så har jeg møtt null motstand og faktisk fått gjengjeldelse for mine fremstøt. De fleste ser ut til å like det ganske godt og tar det med godt humør. Ofte så blir det ikke noe mer enn en morsom flørt der og da, men det har minst en gang vært begynnelsen på et hyggelig bekjentskap. Hvordan hadde du reagert på noe slikt? Har du opplevd det før? Er dette normal oppførsel? Noen menn her som har prøvd det samme? Om jeg er i det rette humøret på lørdag, så kommer jeg til å prøve igjen. Hadde glemt hvor morsomt det var. Personlig hadde jeg ikke satt pris på dette i det hele tatt! En fyr kom en gang og kysset meg i ansiktet, ikke munnen heldigvis og jeg var drittkvalm etterpå. Ekkel var han, men mener tydeligvis han er guds gave til kvinner. ÆSJ. Antar du bare prøver deg på single kvinner da altså, eller er det hvem som helst??? 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #20 Skrevet 11. mai 2012 Endelig et ærlig svar. AB 7 her. Jeg var forsåvidt enig jeg også, men du må da skjønne at det ikke sømmer seg? Er du i tillegg så høy på deg selv at du ikke forstår at det kommer an på hvordan DU ser ut også? At det ikke bare er DU som kan velge og vrake? Kanskje nettopp DU hadde blitt skubbet vekk fordi du ikke er kjekk nok? (Men kjekk nok til å få dabb likevel)? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå