Gå til innhold

Treffe jenter..... HVOR?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest _Blomsten_

Haha, du er ikke sann. Det hørtes akkurat passe desperat ut. :P

For å være helt ærlig så har jeg faktisk høy utdannelse og en god jobb. Er også veltrent og ser ellers helt ok ut. Dessuten er jeg stort sett høflig og grei med alle jeg møter. Så alt håp er vel ikke ute, selv om jeg begynner å bli gammel og grå. :P

Anonym poster: 6f63556859cfadd4d36cc4c7a52a2faa

Og da er du liksom for bra for meg mener du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og da er du liksom for bra for meg mener du??

Haha. Nei, absolutt ikke. Nå har du jo faktisk sett sukkerprofilen min og sagt at jeg ikke er helt din "type". Så sånn er det. ;)

Anonym poster: 6f63556859cfadd4d36cc4c7a52a2faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Haha. Nei, absolutt ikke. Nå har du jo faktisk sett sukkerprofilen min og sagt at jeg ikke er helt din "type". Så sånn er det. ;)

Anonym poster: 6f63556859cfadd4d36cc4c7a52a2faa

Ok, bare trodde innlegget var myntet på meg, siden jeg ble nevnt over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du skal høre så mye på Janus, han virker ikke helt stabil.

Anonym poster: 021b993c1c462e7830fbce28fc2dec1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bare trodde innlegget var myntet på meg, siden jeg ble nevnt over :)

Nei nei. Det innlegget var på ingen måte rettet mot deg, eller noe andre her på forumet for den saks skyld. :)

Anonym poster: 6f63556859cfadd4d36cc4c7a52a2faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du skal høre så mye på Janus, han virker ikke helt stabil.

Anonym poster: 021b993c1c462e7830fbce28fc2dec1f

Kan du utdype?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se her ja, Kurs i argentinsk tango på mandager rett ved der jeg bor..... Tør jeg det her da? :P

http://kavakava.no/index.php/tango/

Anonym poster: 6f63556859cfadd4d36cc4c7a52a2faa

Jeg sier go for it!! For meg så er noe av det mest sexy jeg vet menn som liker og kan å danse...sukk.... :)

Jeg har faktisk lurt på å begynne hos Kavakava selv, men har ikke kommet lenger enn til tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har prøvd nettdating i snart 1 år, tilnærmet ingen resultater. Jeg har prøvd på diverse forum som interesser meg, også prøvd på KG. Prøvd på treningssenteret..... I tillegg finner jeg ingen på jobb og ingen blant venner (har ikke så mange). Så hva er da neste steg? Har dere noen forslag? :)

Anonym poster: a5beca15668a3dc0d08465bd39d5b84f

Skaff deg et liv først, hvis du ikke (du sa du hadde få venner) allerede har det. Når det er på plass kan du rette fokuset mot jakten på dame.

Hvis du er mye alene siden du har få venner, så er nok det dessverre et stort minus. Venner og hobbyer/interesser er alfa og omega.

Du kan naturligvis treffe på en dame som er i samme situasjon som deg selv, men hvis du gjør deg selv mer attraktiv i form av et sosialt nettverk og hobbyer kan du også sikte høyere enn det. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg et liv først, hvis du ikke (du sa du hadde få venner) allerede har det. Når det er på plass kan du rette fokuset mot jakten på dame.

Hvis du er mye alene siden du har få venner, så er nok det dessverre et stort minus. Venner og hobbyer/interesser er alfa og omega.

Du kan naturligvis treffe på en dame som er i samme situasjon som deg selv, men hvis du gjør deg selv mer attraktiv i form av et sosialt nettverk og hobbyer kan du også sikte høyere enn det. Lykke til.

Nei, har ikke så mange venner her jeg bor. I alle fall ikke nære venner. Hobbyer og interesser har jeg. Så du vurderer verdien av andre mennesker på grunnlag av hvor mange venner de har?

Anonym poster: 6f63556859cfadd4d36cc4c7a52a2faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vurderer verdien av andre mennesker på grunnlag av hvor mange venner de har?

Nei, på ingen måte, men da er jeg også mann ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...