lillemeg90 Skrevet 21. september 2014 #1421 Del Skrevet 21. september 2014 Hihi de er gode disse hundene! Vår hund må liksom gi oss god natt kyss, så hvis en av oss har oagt seg tidligere så kommer han opp, finner ansiktet og et lite slikk på kinnet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. september 2014 Forfatter #1422 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) 7 dpo I går hadde jeg et kraftig hopp i temperaturen, den lå på 36.90 i stedet for rundt 36.60 som tydeligvis er det jeg har etter EL. I dag var den nede på normalt nivå igjen. Sprinkles foreslo at jeg kunne ha et triphasic pattern, men det var tydeligvis ikke det allikevel da Endret 22. september 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. september 2014 Forfatter #1423 Del Skrevet 23. september 2014 8 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. september 2014 #1424 Del Skrevet 23. september 2014 Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. september 2014 Forfatter #1425 Del Skrevet 23. september 2014 Prøver å vente til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. september 2014 Forfatter #1426 Del Skrevet 24. september 2014 9 dpo Jeg testet ikke i morges heller, og i morgen har jeg et viktig kundemøte så da tipper jeg at jeg avstår fra testingen da også. (ingenting er som dårlig konsentrasjon/deppa pga positiv/negativ test) Kanskje jeg klarer å holde meg frem til helga allikevel? Magefølelsen er faktisk ganske god denne måneden her, men jeg prøver å ikke få altfor store forhåpninger. Jeg har faktisk klart å avstå fra symptomleting også! Jeg vet jo at alle stikninger og slikt også kan bety at mensen er på vei, så da er det greit å ikke tenke at det er symptomer på noe annet.. Men jeg har faktisk lagt merke til at jeg ikke sliter med kviser denne måneden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. september 2014 Forfatter #1427 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Og for de av dere som er interessert, her er oppdatert temp-skjema Endret 18. februar 2015 av Nautika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. september 2014 #1428 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg har trua!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. september 2014 #1429 Del Skrevet 24. september 2014 Så fliiink du er som ikke har testet enda!! Tror jeg begynte å teste 8 dpo Alt for utålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. september 2014 Forfatter #1430 Del Skrevet 24. september 2014 Testetøsa har tatt ferie ja! Jeg håperhåper at dette er vår måned, men jeg prøver å ikke få forhåpninger (lettere sagt enn gjort) Har blitt skikkelig forkjøla, sandpapir og storproduksjon av illeluktende slim i halsen. Begynner å renne av nesa også... Blæ.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. september 2014 #1431 Del Skrevet 24. september 2014 Så flink du er til å vente! Og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. september 2014 #1432 Del Skrevet 25. september 2014 God bedring Vi satser på at testetøsa må melde langvarig adresseendring etter denne PP, fordi du får positiv og ikke trenger henne noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. september 2014 Forfatter #1433 Del Skrevet 25. september 2014 10 dpo! Jeg klarte å ikke teste i morges også! Jeg vet ikke hva det er, men jeg har liksom en ro over meg som jeg ikke har hatt før. Magefølelsen er skikkelig bra, det er definitivt noe utenom det vanlige denne måneden. Har hatt mensmurringer i ryggen i går og i dag, og jeg tror vanligvis jeg pleier å ha stikninger i livmorområdet før IKM, men det har jeg ikke merket noe til. Hvis det viser seg at jeg ikke er gravid nå kommer jeg til å bli skikkelig deppa, så jeg prøver å forhindre altfor store forhåpninger. I dag er dagen for o-store-kundemøte. Gruer meg! Forhåpentligvis kan jeg opptre som statist. De kom i går med en mail om at de ville utelate et helt kapittel fra rapporten fordi konklusjonen ikke var det de ønsket. Vi har brukt mye ekstra tid på det kapittelet fordi de ønsket det mye mer detaljert enn det vi fikk inntrykk av i begynnelsen Jaja, det går som det går (jeg har ikke giddet å lese igjennom hele siste versjon av rapporten heller, dere husker hele den blekka som jeg oversatte i sommer? Det er den pluss sikkert 50 sider ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. september 2014 #1434 Del Skrevet 25. september 2014 Så flink du er!! Og lykke til på kundemøte, går så bra atte :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. september 2014 #1435 Del Skrevet 25. september 2014 Veldig flink ja! Og litt kjedelig, for jeg er så spent Krysser fingrene for at du får positiv test til helga da! Enten det blir i morgen eller lørdag/søndag. Lykke til med kundemøte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 25. september 2014 #1436 Del Skrevet 25. september 2014 Lykke til med kundemøte! Satser på at dette er deres måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. september 2014 #1437 Del Skrevet 25. september 2014 Flinka Går nok bare bra på kundemøtet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. september 2014 Forfatter #1438 Del Skrevet 25. september 2014 Dere får smøre dere med tålmodighet, for testetøsa ligger og nipper til en strawberry daiquiri på en strand i Karibien Ok da, kanskje hun tar en kjapp svingom i morgen Kundemøtet gikk greit, men erfaringen med dem er at de gjerne kommer med masse ting i etterkant som de vil ha endret. Har rablet ned referat nå, og nå driver en annen og fyller inn her og der. Fikk servert lunsj, valgene stod mellom roastbiff eller eggerøre og spekeskinke. Tenk hvis jeg er gravid da! Valget falt på spekeskinke, i og med at volumet av det var minst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. september 2014 #1439 Del Skrevet 25. september 2014 Uansett liten sannsynlighet for at det var noe i spekeskingen. Så du trenger neppe å bekymre deg. Men mmmm..Det hørtes veldig godt ut akkurat nå! Og jeg er ikke en gang sånn superglad i spekemat Likevel har jeg tenkt mye på snitter med kremost, rødløk og ruccolasalat i det siste. For DET er godt. Tror jeg skal ta med meg på sykehuset og spise når J er født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. september 2014 #1440 Del Skrevet 25. september 2014 eggerøre og spekeskinke.. ÅÅÅÅH! DET fikk jeg lyst på nå! Gleder meg til du skal teste - jeg har en godfølelse også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå