Gå til innhold

Blondiner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat det tenkte jeg også!

Er det i det hele tatt noen som har sin originale hårfarge lenger, anyway?

Jeg er naturlig blond, men striper det for å dekke over de små grå som kommer. Har prøvd å farge det mørkt, men det var ikke meg, så da forblir jeg blond. Fordi det kler meg best, ikke for å tekkes noen.

Jeg har aldri farget håret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg. Det er da slett ikke så uvanlig.

Kjønnshårene er svarte. Så vet alle det :P

Da er det mange som blir lurt der ute, for de sjekker kjønnshårene for å se hva den ekte hårfargen er!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Da er det mange som blir lurt der ute, for de sjekker kjønnshårene for å se hva den ekte hårfargen er!

Hvorfor i all verden gjør noen det?

Jeg er ikke rendyrka blondine, og såpass har jeg da sett i damegarderoben, at jeg kan si at jeg ikke er den eneste. Mange blondiner har mørke kjønnshår.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er aldri noen som har vært i trusene mine og spurt meg etterpå om jeg farger håret (på hodet) :fnise:

Skrevet

Jeg slenger meg på i rekken av blondiner med mørke øyenbryn/vipper. Jeg har helt lyst hår naturlig, men bryn og vipper alltid har vært mørke. Jeg har hørt at øyenbryn har samme farge som kjønnshår, men det har ingenting med hodet på håret å gjøre.

Anonym poster: c20dc4ffb21d05118683930ea55c1903

Skrevet (endret)

Jeg slenger meg på i rekken av blondiner med mørke øyenbryn/vipper. Jeg har helt lyst hår naturlig, men bryn og vipper alltid har vært mørke. Jeg har hørt at øyenbryn har samme farge som kjønnshår, men det har ingenting med hodet på håret å gjøre.

En til her. Blond men med mørkere vipper og bryn. Hodehåret har riktignok blitt mørkere med årene og kan vel kalles mellomblond nå, selv om håret mitt var hvitt da jeg var liten. Det er for så vidt ganske vanlig at man er lysere i håret som barn.

Endret av ElectricScum
Skrevet

Det er biologisk, akkurat som store pupper og sprettrumper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...