Gå til innhold

Blondiner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt lyst hår og mørke øyenbryn. Faaaake!

jeg har og helt mørke øyebryn, og naturlig blond. Så det blir feil å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blond, mørkhåret, rødhåret eller "kommune farget", til syvende og sist er det ikke hårfargen det kommer an på, men personligheten

Skrevet

Akkurat det tenkte jeg også!

Er det i det hele tatt noen som har sin originale hårfarge lenger, anyway?

Jo jeg har det, har ikke farget det på over et år :)

Alle sier jeg kler det, men ikke jeg.

Skrevet

Jeg har også det.

Er ganske lys blond med mørke øyevipper og bryn, mange som tror jeg enten farger dem eller håret, men det er helt ekte.

Syntes det så rart ut før, men nå er jeg i grunnen nokså fornøyd med det :)

Skrevet
Jeg har det, og det er overhodet ikke fake.

For øvrig kan man sverte øyenbrynene sine.

Du har naturlig blondt hår på hodet og mørke øyenbryn?

Hvilken farge har du på kjønnshåret da?

Skrevet

Jeg har lyst hår og mørke øyenbryn. Kaller du meg fake? :ler:

Skrevet

Har ikke så mye å si hvilken farge det er på håret jeg drar i..

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Du har naturlig blondt hår på hodet og mørke øyenbryn?

Hvilken farge har du på kjønnshåret da?

Ja, det har jeg. Det er da slett ikke så uvanlig.

Kjønnshårene er svarte. Så vet alle det :P

• Liker 2
Skrevet

Hva er det som er så spesiellt med blondiner? Det er ofte det man hører, at blondiner er wow. De blir liksom oftest trukket frem som pene, sexy osv. Man hører sjeldent om brunetter på samme måte. Man har jo denne klassiske blodiner er dumme, men jeg syns at det går mest mot denne sexy beskrivelsen, enn dum. Og mange kvinner farger jo håret sitt blondt.

Hva mener du?

Dersom du tenker globalt er kanskje 95% av verdens befolkning mørke. Med mørkt hår, brun hud og brune øyne. Lyse mennesker er dermed eksotiske. Det samme med rødhårete. Det som er sjeldent, er verdifullt. Verre er det ikke.

Anbefaler deg å lese litt om blondt går og blå øyne i forhold til evolusjon, det er ganske interessant greier :)

Anonym poster: da96493189e524d0594ed14af790a0bd

Skrevet

Hårfarge har ekstremt lite å si. Å "være blond" er bare det å være bimbo i mine øyne, noe som du legger godt merke til relativt enkelt hos de fleste.

For en tåpete ting å skrive. Jeg blir sjokkert av at du kan bo i et land som Norge og faktisk tro at det knytter seg egne egenskaper til blond hår. Fy skam deg.

• Liker 2
Skrevet

Blondiner er for meg nøyaktig like interessant som kvinner med en hvilken som helst hårfarge. Jeg tror aldri jeg har skjønt denne spesifikke fascinasjonen, egentlig.

Skrevet

Jeg har alltid synes blondiner er nydelige og snur meg ofte etter de på gaten, men konfrontert med spørsmålet i en annen tråd har jeg faktisk innsett at det er alltid brunettene som fanger min egentlige oppmerksomhet, selv om det kanskje er tilfeldig.

Jeg tviler på at jeg lider av Ødipuskompleks, men jeg hørte en gang at menn har en tendens til å gå etter kvinner som ligner sin mor? Min mor er i hvert fall brunette.

Noen andre menn som kan avkrefte eller bekrefte?

:)

Skrevet

For en tåpete ting å skrive. Jeg blir sjokkert av at du kan bo i et land som Norge og faktisk tro at det knytter seg egne egenskaper til blond hår. Fy skam deg.

Du må LESE innlegget du siterer før du svarer. Fy skam DEG blir det vel heller her.

Anonym poster: 4648d68576bdb32f5f638e3c418d6f00

• Liker 2
Skrevet

Jeg er naturlig blond. Og nå når jeg begynner å bli litt grå i håret, så ser det bare ut som jeg har stripet håret litt (om man ser godt etter).

Jeg har også lyse øyebryn og vipper (irriterende å se ut som et spøkelse før sminke), har lyst hår også under armene og på beina, armene, og har også lyst hår på musa.

Når jeg tenker naturlig blond, da tenker jeg blond/blond. Når jeg ser noen med mørke øyenbryn eller mørt hår på diverse deler av kroppen, når dem er blond på hodet, ja da tenker jeg med en gang at de har farget seg blond.+2

Anonym poster: 938db33e809c2403750946b878636ccd

• Liker 2
Skrevet

Etter å ha vært svarthåret i flere år, har jeg nå gått tilbake til min naturlige blonde hårfarge pga allergier mot hårfarge og ekstremt irriterende ettervekst. Selv liker jeg best brunetter (sikkert fordi jeg selv er blond...man ønsker jo som regel alltid det motsatte av det man selv har), og skulle gjerne hatt mørkere bryn og vipper. Men brynene kan jo alltids farges eller fylles på.

Samboer liker best brunetter også, men heldigvis liker han meg for meg, uavhengig av hårfarge. :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Har vært blondine selv også og trakk til meg andre typer fyrer enn når jeg er brunette.

Skrevet

Jeg er naturlig blond. Og nå når jeg begynner å bli litt grå i håret, så ser det bare ut som jeg har stripet håret litt (om man ser godt etter).

Jeg har også lyse øyebryn og vipper (irriterende å se ut som et spøkelse før sminke), har lyst hår også under armene og på beina, armene, og har også lyst hår på musa.

Når jeg tenker naturlig blond, da tenker jeg blond/blond. Når jeg ser noen med mørke øyenbryn eller mørt hår på diverse deler av kroppen, når dem er blond på hodet, ja da tenker jeg med en gang at de har farget seg blond.+2

Hørt om mørkeblond? Jeg er mørk blond i håret, men har mørke øyenbryn og kjønnshår. Og alt er ekte :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er opprinnelig blond, men jeg valgte å farge det brunt for noen år siden. Trivdes godt som blond, men også som brun. Jeg var bare nysgjerrig på deres syn. Det stemmer vel at det er mest interessant med blondiner pga det er færrest av dem i verden.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg liker best blonde gutter selv. Min samboer er så lys å fin i håret, og har blå øyne. Jeg liker også best blå øyne. :biggrin:

Endret av Myrsnipa
Skrevet

Hørt om mørkeblond? Jeg er mørk blond i håret, men har mørke øyenbryn og kjønnshår. Og alt er ekte :)

Joda, det var ikke en påstand. Jeg ville bare påpeke at det nok er mange mange som tenker det samme :)

• Liker 2
Skrevet

Joda, det var ikke en påstand. Jeg ville bare påpeke at det nok er mange mange som tenker det samme :)

Det finnes jo negre med blå øyne. Jeg kjenner ei fra midtøsten som er blond og blåøyd. Nå er hun ekstremt sjelden kost. Men blondt hår og mørke øyebryn tipper jeg er mindre sjeldent enn de to tingene jeg nevnte nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...