Gå til innhold

Blondiner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det som er så spesiellt med blondiner? Det er ofte det man hører, at blondiner er wow. De blir liksom oftest trukket frem som pene, sexy osv. Man hører sjeldent om brunetter på samme måte. Man har jo denne klassiske blodiner er dumme, men jeg syns at det går mest mot denne sexy beskrivelsen, enn dum. Og mange kvinner farger jo håret sitt blondt.

Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg spår at et flertall av menn som kommer til å delta i denne tråden vil erklære sin forkjærlighet for brunetter og at det vil booste trådstarters selvtillit og målet er utrettet for denne gang.

Lykke til.

Endret av ElectricScum
  • Liker 16
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg spår at et flertall av menn som kommer til å delta i denne tråden vil erklære sin forkjærlighet for brunetter og at det vil booste trådstarters selvtillit og målet er utrettet for denne gang.

Lykke til.

Akkurat det tenkte jeg også!

Er det i det hele tatt noen som har sin originale hårfarge lenger, anyway?

Jeg er naturlig blond, men striper det for å dekke over de små grå som kommer. Har prøvd å farge det mørkt, men det var ikke meg, så da forblir jeg blond. Fordi det kler meg best, ikke for å tekkes noen.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hva er det som er så spesiellt med blondiner? Det er ofte det man hører, at blondiner er wow. De blir liksom oftest trukket frem som pene, sexy osv. Man hører sjeldent om brunetter på samme måte. Man har jo denne klassiske blodiner er dumme, men jeg syns at det går mest mot denne sexy beskrivelsen, enn dum. Og mange kvinner farger jo håret sitt blondt.

Hva mener du?

Blondiner er i mindretall. Dermed mer "eksklusive". Bare spør blonde jenter som drar til Spania, Hellas eller Tyrkia om de føler seg omsværmet. Gjett?

Dette med dumme blondiner er det selvsagt sjalu medsøstre (som ikke er blonde) som har funnet på.

Akkurat det tenkte jeg også!

Er det i det hele tatt noen som har sin originale hårfarge lenger, anyway?

Jeg er naturlig blond, men striper det for å dekke over de små grå som kommer. Har prøvd å farge det mørkt, men det var ikke meg, så da forblir jeg blond. Fordi det kler meg best, ikke for å tekkes noen.

Dermed kan jeg tilføye Purple som en bruker jeg er betatt av...... :lur:

• Liker 2
Skrevet

Det er MANGE som farger håret sitt brunt/mørkt også.

Anonym poster: 98ab3eab017aa58fb78fd6028da55e92

• Liker 1
Skrevet

Det kan være at folk tror at alle blondiner er som disse damene her:

Marilyn-Monroe-Magnet-C11750538.jpg

PAndersonBaywatch_V_17apr09_rex_b_320x480.jpg

Gjest Morteno
Skrevet

Hårfarge har ekstremt lite å si. Å "være blond" er bare det å være bimbo i mine øyne, noe som du legger godt merke til relativt enkelt hos de fleste.

Skrevet

jeg har hatt både brunt og blondt hår . jeg får like mange menn så det mangler ikke på det. får høre jeg er sexy både med brunt og blondt hår. så jeg synes ikke det er noe forskjell der. MEN jeg blir tydelig behandlet dummere som blond enn brunette. jeg bytter ikke hjerne selv om jeg farger håret.

Anonym poster: 6aa0337fe221eef12994422263fb322c

• Liker 4
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hårfarge har ekstremt lite å si. Å "være blond" er bare det å være bimbo i mine øyne, noe som du legger godt merke til relativt enkelt hos de fleste.

:ler:

"bare bimbo"...jaja, jeg kan gjerne være en middelaldrende bimbo, altså :sjarmor:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Aner ikke hvorfor, men blondiner har alltid hatt en varm plass i hjertet mitt. Det interessante er at det har overhodet ikke noe å si når man møter ei man klaffer med. Da er hun verdens peneste, uavhengig hår-, hud- eller rumpehullfarge.

Endret av Katten.
  • Liker 1
Gjest Morteno
Skrevet

:ler:

"bare bimbo"...jaja, jeg kan gjerne være en middelaldrende bimbo, altså :sjarmor:

Mener jo blond i oppførselen, som er et relativt kjent uttrykk dessverre. Tenk Iselin fra Paradise Hotell, hvis du har hørt om henne.

Skrevet

Marilyn-Monroe-Magnet-C11750538.jpg

PAndersonBaywatch_V_17apr09_rex_b_320x480.jpg

Nå var/er disse to damene egentlig brunetter ;)

• Liker 1
Skrevet

Nå var/er disse to damene egentlig brunetter ;)

Ja, men de er blonde på bildene. Tror ikke folk flest tenker "oi! hun der er egentlig brunette" :ler:

Skrevet

jeg har hatt både brunt og blondt hår . jeg får like mange menn så det mangler ikke på det. får høre jeg er sexy både med brunt og blondt hår. så jeg synes ikke det er noe forskjell der. MEN jeg blir tydelig behandlet dummere som blond enn brunette. jeg bytter ikke hjerne selv om jeg farger håret.

Anonym poster: 6aa0337fe221eef12994422263fb322c

Veldig enig med denne! Jeg blir oppfattet som mye mer seriøs med brunt hår. Merkelig med det hele. Mange som påstår de får mer oppmerksomhet av gutter når de har blondt hår, jeg opplever like stor pågang samme hvilke farge hår jeg har.

Skrevet

Naturlig blondine her, men har aldri blitt oppfattet som dum. Har heller ikke hørt noen sagt jeg er sexy pga det blonde håret..

Har prøvd forskjellige farger i mine tenår, men fant fort ut at farging av ettervekst var ekstremt kjedelig!

Nå er ikke jeg av den typen som bruker 1 time fremfor speilet for å få ''teater sminken'' for dagen på.

Skrevet

Vel jeg er naturlig blond :) Det er ett fett for meg hva andre tenker om det, hvis de liker det så er det fint, og hvis de dømmer meg -negativt- pågrunn av min hårfarge, vel da vil ikke jeg ha noe med dem å gjøre. Uansett noen liker blondiner, brunetter, rødhårede, svart osv. eller en blanding, hver sin smak!

Skrevet

Helt lyst hår og mørke øyenbryn. Faaaake!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Helt lyst hår og mørke øyenbryn. Faaaake!

Jeg har det, og det er overhodet ikke fake.

For øvrig kan man sverte øyenbrynene sine.

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Blondiner er i mindretall. Dermed mer "eksklusive". Bare spør blonde jenter som drar til Spania, Hellas eller Tyrkia om de føler seg omsværmet. Gjett?

Dette med dumme blondiner er det selvsagt sjalu medsøstre (som ikke er blonde) som har funnet på.

Dermed kan jeg tilføye Purple som en bruker jeg er betatt av...... :lur:

Jeg som har mørkebrunt, nesten svart hår, ville vel ikke hatt noen sjanse hos deg :cry: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...