Gå til innhold

Hvorfor er menn i 20 åra interessert i meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner at folk begynner å bli lei av disse trådene altså, men uansett.

Jeg er en jente på 16 år som går 1.året på VGS, Jeg ser mye eldre ut enn det jeg egentlig er (mye pga håret) (kan kjøpe alkohol uten leg og komme inn på barer med 18-årsgrense) men jeg er alltid oppriktig med alderen min når jeg møter gutter. Men tingen er at selv om jeg sier jeg er 16 år, så er det likevel mange menn som fortsatt er interesserte. Jeg fester ikke så ofte, men når jeg fester, er jeg sammen med venner av meg som er 20-21 år. Men disse mennene tar kontakt etterpå også.

Han siste som tok kontakt var 23.

Det jeg lurer på er hvorfor så og si voksne menn vil flørte/legge an på 16 år gamle jenter? Synes det er veldig merkelig at de ikke kan finne noen på sin egen alder, for f.eks han siste hadde utseendet med seg i tillegg til at han er smart og veldig snill og ikke barnslig i det hele tatt, så jeg skjønner ikke at de ikke kan holde seg til kvinner på sin egen alder (om kvinner kun går etter eldre menn, kan han vel finne seg noen som er 20?) For det er jo ikke sånn at det er lettere å få pult en 16 år gammel jente enn en kvinne i 20-årene. Ihvertfall ikke meg.

Anonym poster: 9c2adb3df15fee63ca5b30ba85d315cf

Anonym poster: ff4c78b78ec18fd6d58a0069513d4a66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt og naturlig at gutter finner seg noen yngre, og jenter noen eldre. Ser man bra ut så blir man vell også flørtet med uansett om man er like gammel som vedkommende eller ikke. Og det er jo ikke sikkert de hadde vært så interesserte om de hadde visst alderen din. Og det er vell heller ikke slik at de ikke klarer å få seg noen på sin egen alder, men de yngre ser kanskje gjerne litt penere ut i deres øyner, samtidig som beskyttelses-instinktet til mannfolka slår inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at mannfolk i 20-åra bør holde seg unna deg, som akkurat har passert den seksuelle lavalderen i Norge. Men antakeligvis så har de nok av kontakt/dater/sex med damer på sin egen alder også. De fleste single mannfolk i starten av 20-åra legger ikke alle eggene i samme kurven, for å si det på den måten.

Anonym poster: d5120bca445a93698c44c525231e7c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter på 20 er ikke særlig voksne enda, så det er godt mulig de er på nivå med deg. Jenter er mer modne og noen gutter er barnslige langt opp i 20 årene.

Da jeg var 16-17 var jeg sammen med eldre(venner) , i 30 årene, og jeg ble godt tatt vare på. De som var sammen med gutter på sin egen alder (15-16-17) var i masse trøbbel. Masse fyll og bråk, rølpefylla, sex i fylla. (spesiellt yngre gutter er mer opptatt av å skal ligge med noen på fest) Da var det bedre å være med noen mer voksne som ikke ville utnytte oss og som lærte oss å drikke med måte. Noen vil nok spørre hvorfor noen på 30 henger med noen på 17, men jeg var ganske så moden for alderen på den tiden. Jeg har ingenting å si det det. Men alt avhenger hvem man er med. Finns tullinger uansett alder.

Husk at Du bestemmer hvem du skal være sammen med/ligge med. Så får du heller bare være glad for at gutter beundrer deg. Det betyr jo at du er pen, sexy, morsom, interessang. Heldige du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Solch: Jeg sier alderen min ganske tidlig, men synes det er rart de tar kontakt på facebook likevel senere.

-TS

Anonym poster: ff4c78b78ec18fd6d58a0069513d4a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter på 20 er ikke særlig voksne enda, så det er godt mulig de er på nivå med deg. Jenter er mer modne og noen gutter er barnslige langt opp i 20 årene.

Da jeg var 16-17 var jeg sammen med eldre(venner) , i 30 årene, og jeg ble godt tatt vare på. De som var sammen med gutter på sin egen alder (15-16-17) var i masse trøbbel. Masse fyll og bråk, rølpefylla, sex i fylla. (spesiellt yngre gutter er mer opptatt av å skal ligge med noen på fest) Da var det bedre å være med noen mer voksne som ikke ville utnytte oss og som lærte oss å drikke med måte. Noen vil nok spørre hvorfor noen på 30 henger med noen på 17, men jeg var ganske så moden for alderen på den tiden. Jeg har ingenting å si det det. Men alt avhenger hvem man er med. Finns tullinger uansett alder.

Husk at Du bestemmer hvem du skal være sammen med/ligge med. Så får du heller bare være glad for at gutter beundrer deg. Det betyr jo at du er pen, sexy, morsom, interessang. Heldige du! :)

Tusen takk for et fint svar :)

_TS

Anonym poster: ff4c78b78ec18fd6d58a0069513d4a66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...