Gå til innhold

Mor drepte og spiste sine to sønner


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Filleproletiet

Dette er helt forferdelig, og det er forkastelig at dere sitter her og fleiper om temaet. Hadde dere sittet rundt et kantinebord og snakket slik så hadde hele lokalet sittet med hakeslipp og lurt på om dere var idioter alle sammen, skjønner dere ikke at enkelte temaer kan en holde seg for god for å kødde om?

"a, absolutt. Dersom kvinner ikke får korreks av sin mann mister de all kontroll over psykiske såvel som fysiske funksjoner. Derfor er det f.eks viktig at vi som menn passer på at kvinner får på seg den der bleia si hver gang blodet deres prøver å forlate den syndige kroppen. Dersom vi ikke er til stede og blodet får renne fritt, så kan blodtørsten ta overhånd, som i dette tilfellet."

Det var altså dette som var så forferdelig støtende? Det hadde jo ikke en gang noe med saken å gjøre?

Har det klikka for enkelte her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en kvalmende tråd. Dersom hendelsen er som det ser ut, så har vi her en tragedie av enorme dimensjoner. En syk kvinne som ENDELIG har gått med på å begynne å ta medisinene sine igjen, dreper, og muligens spiser sine egne barn mens mannen er borte for å kjøpe medisin.

Og dere syns at dette er en passende anledning til å slå om dere med plattheter og vittigheter.

Dere er virkelig en bedriten forsamling. Forakt dekker det liksom ikke, men det er definitivt noe lignende jeg føler når jeg leser de eplekjekke innleggene i denne tråden. Dere burde skamme dere.

Er fullstendig enig med deg. Etter å ha funnet frem til KG sitter jeg igjen med det inntrykket at manglende empati er den nye folkesykdommen - i hvertfall hvis KG gir et reelt tverrsnitt av samfunnet.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff a meg, dette er virkelig en forferdelig verden. Nå bet vi ikke om moren var syk eller ei, men handlingen er helt grusom uansett. Bare å tenke på hva disse to små ungene må ha sett og hørt før de døde gjør meg trist.

Forøvrig må jeg innrømme at trådstarter har gjort et usedvanlig uverdig forsøk på å starte diskusjonen på feil premisser, og jeg både håper og tror at ingen legger noe skyld på mannen i denne saken. At noen skulle gjøre det ville forundret meg, og det virker litt fjernt hvorvid trådtsrater virkelig lurer eller drar et dårlig forsøk på å provosere og dra inn andre debatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...