Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #1 Del Skrevet 18. februar 2004 Hei du Synes du er litt " krass" i tonen til brukere om dagen jeg :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. februar 2004 #2 Del Skrevet 18. februar 2004 PMS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. februar 2004 #3 Del Skrevet 18. februar 2004 Eller er det horoskopene som ikke faller i smak? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2004 #4 Del Skrevet 18. februar 2004 :oops: Jeg er vel bare litt sliten om dagen og dermed mister jeg tålmodigheten med kverrulerende, ignorante "loudmouths" litt kjappere enn ellers... Er jeg slem? *hvisker* Det er litt deilig å være bitch også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #5 Del Skrevet 18. februar 2004 Neida du er ikke slem Faktisk underholdene. Var forøvrig helt enig med deg ( som vanlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #6 Del Skrevet 18. februar 2004 Kunne faktisk trenge litt hjelp av din skarpe tunge her '>http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...5#965935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2004 #7 Del Skrevet 18. februar 2004 Neida du er ikke slem Faktisk underholdene. Var forøvrig helt enig med deg ( som vanlig ) *fnise* Blir så lei av rare spørsmål *siterer med sytestemme* "Broren til mannen min vil alltid kline med meg. Hva mener han med det????" Hallo.... Litt innsikt er vel ikke for mye forlangt *slår oppgitt ut med armene* Glad du er enig Alex! Ville vært mest bekymra om du og endel andre her ble støtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. februar 2004 #8 Del Skrevet 18. februar 2004 Suzy SNILL! Sliten sjøl jeg! Har bare lyst på kos og stryk og gode klemmer! Jobba 13 timer igår, og det blir lenge i dag også! Jeg hogde visst en smule kraftig til i noen innlegg her om dagen, jeg også. (jente22, jeg får ikke lov til noe av mannen min, hvorfor fårjeg ikke pult...) :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #9 Del Skrevet 18. februar 2004 Kunne faktisk trenge litt hjelp av din skarpe tunge her :wink:http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?p=965935#965935 Lover at dere kan få ut litt aggresjon her :-) Dakar :trøste: Suzy og Glamorgirl som har lange harde dager, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. februar 2004 #10 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg holder meg til den gode gamle "overse-strategien" på teite innlegg, jeg. GreenSky - et harmonisk og avbalansert menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2004 #11 Del Skrevet 18. februar 2004 Har vært på homsetråden Alex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #12 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg så det Flinke suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2004 #13 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg så det Flinke suzy Snille Alex... :blomst_opp: Noen ganger Greeny - noen ganger er det bare godt å få diskutere litt heftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. februar 2004 #14 Del Skrevet 18. februar 2004 Diskutereing er fint, kverrulering liker jeg ikke (selv om jeg kverrulerer jeg også, noen ganger må jeg bare!) Ikke det at jeg sier at du kverrulerer, Suz! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2004 #15 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er vel mest sånn at når jeg er litt "tynnslitt" ellers har jeg lettere for å irritere meg over de tingene jeg vanligvis bare blåser av og overser... Og dermed lar jeg meg lokke til å bitche litt også. Jeg liker å diskutere, men jeg blir utrolig irritert av spørsmål som er så opplagte at det egentlig er bortkasta plass å stille dem - eller ren skjær dumhet som skinner gjennom ved at debattantene ikke skjønner det som står, eller ikke forstår enkeltord, eller uttrykk... Litt mye mellom øra om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. februar 2004 #16 Del Skrevet 18. februar 2004 Alle er ikke så smarte som deg, Suz! Men jeg skjønner hva du mener. Da jeg var ny her var jeg mye inne på samliv. Likte å skrive råd, og å få folk til å se tingene i et litt annet perspektiv, kanskje. Men nå er jeg mer lei, har sagt det samme flere ganger før, og de samme spørsmålene kommer om igjen. Folk må jo selvfølgelig spørre hvis det er noe de lurer på - det er ikke det, men jeg blir også lei av å skrive mye av det samme hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2004 #17 Del Skrevet 18. februar 2004 Alle er ikke så smarte som deg' date= Suz! Nei ikke engang jeg er så smart som meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. februar 2004 #18 Del Skrevet 18. februar 2004 Men det er JEG! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2004 #19 Del Skrevet 18. februar 2004 Pøh! Du er like blond som meg - ta ikke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. februar 2004 #20 Del Skrevet 18. februar 2004 Ok! Da sier vi at jeg er den smarteste, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå