Gå til innhold

homofobi

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard

kan si meg enig i en ting her , hvorfor skal homor/lesper absolut skryte av hva de er?

men og påstå at jenter som blir oppdrat av fedre ligger dårlig ann osv???

at om du er homo så knuller du så klart mens unga ser på???trur faktisk ikke har mere sex foran unga en du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
men og påstå at jenter som blir oppdrat av fedre ligger dårlig ann osv???

at om du er homo så knuller du så klart mens unga ser på???trur faktisk ikke har mere sex foran unga en du har.

helt enig skidrow.. de påstandene der er helt på jordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg vet ingenting om statistikken du sikter til. Det er jo ikke mange barn som har homofile foreldre. Tenk deg en gutt på 18 som bor hjemme hos mamma og mamma. Eller en jente på 18 som bor hjemme hos pappa og pappa. Fytterakkern. Eller hvis pappa og pappa har en komps eller to på besøk og har seg litt med hverandre. Jeg er glad det ikke er meg. Ser du ikke at dette blir gæærnt??

Det minner meg litt om de som er imot prester, men for kvinlige lesbiske prester.

Dette blir for dumt :roll:

Bare fordi man er homofile betyr ikke det at man ikke lever et vanlig familie liv,. Og si at de har seg med hverandre og kompisene hvis de stikker innim blir bare dumt.

Som noen sa før meg her , er det veldig mange barn som ikke vokser opp i standard familien ( mamma , pappa barn) Det er mange stefamilier, skillsmissebarn hvor barnet bor hos mor eller far og er en noen % hos den andre.

Du sleper vel ikke kvinnfok på kvinnfolk hjem og har deg med dem når du har barna dine vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile har selvfølgelig sex foran barna sine :roll: orgier har de også, svære oljeglinsende homo-orgier midt på stuegulvet mens barna ligger våkne og hører på.... selvsagt.

Syke syke folk, fysjameisen :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart det er krig i verden???

Slenger meg på Coffee Jolene her.

Skeive folk er virkelig fæle, og enkelte her har helt tydelig peiling på hva de snakker om... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedro, argumentene dine er helt på jordet.

* at barn av homofile blir mer mobbet er tilbakevist, om du velger å tro på fakta eller ikke er ditt problem, og det er da sånne som deg som hindrer verden i å gå framover.

* Barn av homofile HAR rollefigurer av begge kjønn, besteforeldre, tanter, onkler, venner av familien osv. Homofile foreldre er ofte flinkere til å involvere flere enn kjernefamilien i oppdragelsen enn det heterofile par er.

* Hvorfor tror du at homofile par er mer "umoralske" enn heterofile? Hvorfor skulle det være mer naturlig for dem å ha sex foran ungene sine eller orgier slik du impliserer?

* hvorfor er det ille for tenåringsbarn å bo hjemme hos foreldre av motsatt kjønn?

Glem ikke at homofili er ikke bare sex, det handler om kjærlighet også, på nøyaktig samme måte som hos heterofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glem ikke at homofili er ikke bare sex' date=' det handler om kjærlighet også, på nøyaktig samme måte som hos heterofile.[/quote']

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nei, jeg ser ikke at det er galt. Det jeg syns er galt er at mennesker stadig hever seg over, og mener at andres levesett er forkastelig, bare fordi den ikke passer inn i deres tanker om hva som er rett og galt. Fordommer heter det visst.

Er dette fordommer? Dersom dette er et gjennomtenkt standpunkt kan er det vel galt å kalle det fordom. Har du ingen rett til å mene at andres levesett er galt?

Finnes det ingen grenser for hva du mener er rett og galt levesett?

Hvis du i din tanke mener det er galt at barn i 12 års alderen gifter seg. Er du da fordomsfull som mener dette er galt?

Det må da være lov å ha en mening. Eller skal det være slik at det skal være forbudt å ha andre meninger enn flertallet?

Er det kun lov å mene noe i forhold til seg selv og ikke i forhold til andre mennesker og samfunnet forøvrig?

Det er gammel hersketeknikk å stemple alle med andre meninger som fordomsfulle. Med det sier du at de ikke har satt seg inn i saken de mener noe om. Det er arrogant og fordomsfult å hevde overfor andre tenkende mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ganger missliker jeg diskusjonsformen på KG. Selvfølgelig mener jeg ikke at to homser med en venn på besøk har seg foran barnet i stuen. Den slags argumenter er bare tåplige.

Hvis de har besøk, og alle 3 overnatter i samme seng, blir det muligens et problem når barnet opdager en fremmed på badet Søndag morgen. Barn har som kjent farverik fantasi. See my point?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ganger missliker jeg diskusjonsformen på KG. Selvfølgelig mener jeg ikke at to homser med en venn på besøk har seg foran barnet i stuen. Den slags argumenter er bare tåplige.

Hvis de har besøk, og alle 3 overnatter i samme seng, blir det muligens et problem når barnet opdager en fremmed på badet Søndag morgen. Barn har som kjent farverik fantasi. See my point?

Vil ikke det være akkurat like problematisk hvis det er en mamma og en pappa som har invitert med seg en lekekamerat hjem og barnet møter denne lekekameraten? Dette vil være problematisk uansett om foreldrene har samme kjønn eller er en av hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøh, er det vanlig at gjester overnatter i samme seng som vertsparet?

Er det mindre skummelt for barn å møte en fremmed på badet når det har heterofile foreldre?

Eller en jente på 18 som bor hjemme hos pappa og pappa. Fytterakkern. Eller hvis pappa og pappa har en komps eller to på besøk og har seg litt med hverandre.

Dette er sitert deg, Pedro. Kan du forklare meg hvordan vi IKKE skal forstå det som du mener at homofile foreldre har seg med med vennene sine også? Tror du virkelig ikke homofile par har de samme etiske kodene for ett forhold som heterofile par?

Venter også fortsatt på svar om hvorfor det er så ille at en tenåringsjente bor hos foreldre av motsatt kjønn. Tror du homofile pappaer ser på døtrene sine annerledes enn heterofile pappaer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei ser overhodet ikke poenget ditt.

Er det mer vanlig at at homosexuelle har trekant som hetrosexuelle :roll: , det blir sååå utrolig dumt.

Det er da like stor risko at barnet møter en fremmed på badet hvis foreldrene har gått fra hverandre og barent er en helg hos far/mor og h*n drasser med en ny i senga hver helg.

makkan til vås :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Hvis pappa har en ny venninde og barnet før leggetid blir fortalt at hun overnatter, synes barnet at det bare er koselig. Jeg snakker av erfaring.

Homosexuelle menn har hyppigere partnerbytte enn heterofile, og ja hyppigere 3-4 kanter. Hva kommer det av at HIV er hyppigere blandt homser enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Nei! Hvis pappa har en ny venninde og barnet før leggetid blir fortalt at hun overnatter, synes barnet at det bare er koselig. Jeg snakker av erfaring.

Homosexuelle menn har hyppigere partnerbytte enn heterofile, og ja hyppigere 3-4 kanter. Hva kommer det av at HIV er hyppigere blandt homser enn andre?

:o Så alle barn synes det er koselig :o :o , hvilken verden lever du i

Og bare for å oppdatere deg på utviklingen av HIV de siste årene er den like utbredt hos hetrofile som hos homofile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile menn eller lesbiske kvinner som er i ett forhold så alvorlig at de tenker på barn har ofte sterkere bånd enn heterofile par.

Selvfølgelig finnes det flyfiller blandt homofile også, men i og med at det er en større prosess for dem å få barn er det som regel enormt mye mer gjennomtenkt.

Når det kommer til adopsjon ville homofile par måtte gå gjennom samme prosess som heterofile, med grundig gransking.

Med din teori om at barn syns det er hyggelig med venninner som overnatter så tror jeg det er like individuelt som favorittfarge. Og jeg snakker også av erfaring. Ingenting tilsier at ett barn av homofile foreldre ikke har det på akkurat samme måte.

Lurer fremdeles på hvorfor det er ille for tenåringsjenter å bo sammen med homofile pappaer jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store Pedro.... :o

Hva får deg til å tro at det ALLTID (jadda - det er det du skriver) er greit for et barn at foreldrene har en ny partner på besøk...?

Å finne sin forelder i seng med en ny er traumatisk uansett legning, om det ikke har vært utvist respekt og klokskap i introduksjonen av dette mennesket i barnets liv.

Du kan da ikke for alvor mene at måten man tar seg av et barn på, holdninger og kommunikasjonsmønster, erfaringer og reint vett har noen sammenheng med personens seksuelle preferanser?????

Og når det gjelder hyppig partnerbytte...

Skal jeg erklære mitt barns far for uskikket ettersom han har hatt et betraktelig hyppigere bytte av partnere enn meg gjennom vår datters oppvekst (han har hatt jevnlig tilsyn med henne og hun har derfor blitt eksponert overfor disse nye partnerne i snart 11 år...)

Argumentene dine virker søkte og basert på synsing og uvitenhet Pedro... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Du store Pedro.... :o

Hva får deg til å tro at det ALLTID (jadda - det er det du skriver) er greit for et barn at foreldrene har en ny partner på besøk...?

Å finne sin forelder i seng med en ny er traumatisk uansett legning, om det ikke har vært utvist respekt og klokskap i introduksjonen av dette mennesket i barnets liv.

Du kan da ikke for alvor mene at måten man tar seg av et barn på, holdninger og kommunikasjonsmønster, erfaringer og reint vett har noen sammenheng med personens seksuelle preferanser?????

Og når det gjelder hyppig partnerbytte...

Skal jeg erklære mitt barns far for uskikket ettersom han har hatt et betraktelig hyppigere bytte av partnere enn meg gjennom vår datters oppvekst (han har hatt jevnlig tilsyn med henne og hun har derfor blitt eksponert overfor disse nye partnerne i snart 11 år...)

Argumentene dine virker søkte og basert på synsing og uvitenhet Pedro... :roll:

:klappe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det mye pepper på en gang. Efter som det er flere heterofile i verden enn homser, er det innlysende at det er flere heterofile med HIV.

Andelen HIV-smittede er større blandt homser enn heterofile.

Selvfølgelig må introduksjonen av ny kjæreste foregå på en fornuftig måte. Mine barn synes det var leitt at jeg var alene, og mamma hadde ny venn. Helt OK med ny dame. Alexs x's antall prtnere, må du ta opp med ham og barna. Har de klaget til deg?

Nei for all del. De fleste 18 årige jenter skulle ønske de hadde to homser til fedre. Det er da bare naturlig.

"Det er sånne som meg som hindrer verden å gå fremover" Hmm...

Med flere homofile bremses befolkningseksplosjonen, i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Selvfølgelig må introduksjonen av ny kjæreste foregå på en fornuftig måte. Mine barn synes det var leitt at jeg var alene, og mamma hadde ny venn. Helt OK med ny dame. Alexs x's antall prtnere, må du ta opp med ham og barna. Har de klaget til deg?

.

Her skjønner jeg rett og slett ikke hva du spør om ?

Jeg håper for barna dine sin skyld at du ikke overfører ditt syn på homofile på dem.

Det er jo slik det blir mobbing av :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei for all del. De fleste 18 årige jenter skulle ønske de hadde to homser til fedre. Det er da bare naturlig.

Dette er fremdeles ikke svar på spørsmålet mitt. Hvorfor er det ille for en jente på 18 å ha homofile foreldre? Det er ikke snakk om å ønske seg, de fleste er rimelig fornøyd med de foreldrene man har, enten de er unge, gamle, homser, lesber, skjeløyde eller gråhårete. Hva får deg til å tro at jenter på 18 absolutt ikke vil ha homofile foreldre, hvis det er foreldrene de har vokst opp med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...