Gå til innhold

.....


Gjest Jentehumor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg opplevde det samme som deg i januar :)

Men vi planla og prøvde å bli gravide. Jeg var noen dager forsinket med mensen, men hadde tidenes vondeste bryst og mye mageknip i flere dager før mensen kom. Når mensen plutselig kom så var det mere og helt annerledes enn det har vært tidligre.

Jeg vet i hjertet mitt at jeg var gravid og mistet veldig tidlig.

Du får trøste deg med at fryktelig mange har vært gravide uten at de egentlig har vist det selv. Mensen kan være 1-2 dager forsinket og de kan ha mistet en bitteliten en :)

Det er fryktelig normalt, kanskje mere normalt enn man ønsker å innrømme :overrasket:

De følelsene du kjenner på nå er helt normale. Du er i et forhold med en god mann som du en gang i fremtiden ønsker muliggens barn med. Dersom barnet hadde kommet nå eller om 2 år så hadde det nok vært velkommen likevel :)

Bare du selv kan vite om det betyr at du vil ha barn, men det kan nesten virke slik for meg som leser :)

Kanskje ikke barn akkurat nå, men "en gang" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg har lest et sted at det er veldig, veldig mange som spontanaborterer før de i det hele tatt vet at de er gravide. I tillegg til de som spontanaborterer tidlig i graviditeten når de faktisk vet at de er gravide.

Sad, but true. Det er vel naturens måte å ordne opp i på - ofte er det noe galt med disse fostrene.

(beklager hvis dette så hjerterått ut, jeg forstår jo også at du er lei deg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...