Gå til innhold

Hvor mange knipeøvelser pr.dag, og hvor mange repetisjoner hver gang?


Eurybia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du burde google bekkebunnstrening, da finner du masse bra informasjon. Bekkenbunnstrening er egentlig noe alle burde gjøre regelmessig resten av livet.

Anonym poster: f3179d1dcd1a5f06c8ab5927be7c8c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har lest en plass at du bør ta 10-15 rep av gangen. Hold i 5 sek på hver. Og dette bør du gjøre hver dag.

Jeg gjør det ikke hver dag, for jeg glemmer det rett og slett. Pluss at jeg syns det er kjedelig. Men burde skjerpe det inn nå siden fødselen nærmer seg med små skritt :)

Men man må holde på etter fødselen også. Er visst lettere å trene opp de musklene om de er godt trent før fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har lest en plass at du bør ta 10-15 rep av gangen. Hold i 5 sek på hver. Og dette bør du gjøre hver dag.

Jeg gjør det ikke hver dag, for jeg glemmer det rett og slett. Pluss at jeg syns det er kjedelig. Men burde skjerpe det inn nå siden fødselen nærmer seg med små skritt :)

Men man må holde på etter fødselen også. Er visst lettere å trene opp de musklene om de er godt trent før fødselen :)

Ok, hvor mange ganger pr.dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvor mange ganger pr.dag? :)

Åja.. det glemte jeg å skrive. 3 ganger pr dag er det jeg har fått anbefalt :) Stod i en av gravid brosjyrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste er flinke med en gang de begynner, men så dabber det av. Det kan hjelpe å gjøre det når du har en fast, daglig rutine som f.eks tannpuss morgen og kveld. Ellers så tror jeg det er lurt å gjøre et par hver gang du kommer på det, gjøre så mange du gidder og så lenge du gidder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør det hver kveld etter at jeg har lagt meg, holder i 5 sek X 10. Fødte for et år siden, og jeg merker at jeg har mye mer kontroll nå enn før (hadde problemer meg jogging, feks.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...