Gå til innhold

Bugaboo cameleon på terreng?


Irja

Anbefalte innlegg

Vi har sett oss ut bugaboo cameleon. Jeg har termin i februar.. Venninnen min sier den er super på all slags terreng, men jeg har lest flere steder på nettet at dn egner seg best i byen. Her vi bor er det både asfalt, grus og "skogsvei" hva tror dere? Synes f.eks simo kombi og Emmaljunga duo Edge ser så store og klumpete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. :) Du kan få vinterjul til denne vognen som er greie på snø og i tøft terreng, visstnok. Jeg har ikke prøvd, men det er det jeg har hørt. Om dere har mye vanskelig terreng, og god plass i bilen, så hadde jeg kansje vurdert en annen type vogn. Bugaboo er vel kansje en "by" vogn egentlig. Den er veldig grei på asfalt og i byn, da man kan svinge med en hånd - og fordi den er passe liten og nett. Vi får hele greia inn i bagasjerommet på vår audi a4 - med bag og sammenlagt understell.

Anonym poster: 87767e7d6bbb5ce1921224aa10bbfed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Bugaboo er jo ikke akkurat noen terrengvogn, men det finnes jo gode vogner til terreng som ikke trenger å være så digre, f.eks City Cross eller Brio Happy? Eller en trehjuling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor landlig til og ei venninne kjøpe Bugaboo. Hun synes ikke den er god i terrenget (grus og skogsbilveier) altfor vanskelig å håndtere er hennes mening så de er på jakt etter ny. Sier det er en byvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med mountain buggy? Den er super på terreng, og den er ikke klumpete og stor :-)

Anonym poster: f911f2a4d07baf54d5ecf6f8917f0fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...