AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #41 Skrevet 20. august 2012 Nå ble jeg innmari nysgjerrig på hva det er du sjør, kjenner jeg... Anonym poster: c79b5d0fb82b23a4d392f0b43e23ed1e *gjør Anonym poster: c79b5d0fb82b23a4d392f0b43e23ed1e
Gjest Sophie Magdalene Skrevet 20. august 2012 #42 Skrevet 20. august 2012 Jeg elsker å gå til frisøren og synes det er hyggelig å prate med dem. Benytter anledningen til å spør om råd hvis jeg lurer på noe .. eller bare prate om løst og fast.
Gjest Loverdose Skrevet 20. august 2012 #43 Skrevet 20. august 2012 Er jeg i godt humør den dagen jeg går til frisøren, så liker jeg at de prater! Men er jeg i crappy humør og vil helst holde kjeften lukket resten av dagen, så hadde det vært fint om de tok hintet... :gjeiper:
Gjest Mandalas Skrevet 20. august 2012 #44 Skrevet 20. august 2012 Jeg hater å gå til frisøren pga kravet til småprat. Jeg vet jo at hun gir beng i om jeg har vært i Danmark i sommer eller hva jeg jobber med og hva jeg har for fritidsinteresser, så hvorfor skal jeg gidde å legge ut om det? Det føles bare pinlig! Nei, da sitter jeg heller stille i stolen i 2 timer altså. Jeg kunne forresten ikke brydd meg mindre om frisørens ferie heller.
Gjest Candy Pie Skrevet 20. august 2012 #45 Skrevet 20. august 2012 Jeg har satt i extension noen ganger, og det tar fort et pr timer + Var hos ei dame, herregud...verste jeg har vært med på nesten. Hun sa omtrent ingenting og i selve frisørsalongen var det bare et pr andre som ble klippet. Ellers, så var det flere frisører der ( lærlinger?) som bare hang der og stirra rundt om kring. Lite hyggelig...ville stikke, men kunne jo ikke det heller:P Ellers så har jeg vært hos ei annen som jeg har vært hos flere ganger. Og skal jeg sette på ny extension, kommer jeg til å dra dit. Hun snakker litt, men ikke for mye eller om ubehagelige ting på noen måte, også er salongen en del mindre og ikke noe "gjennomtrekk" av folk =) Men dere som er flinke på å småprate, hva kan man snakke om med andre? Jeg vil ikke bare snakke om meg selv liksom...ikke er det noe spesielt heller. Været går vel alltids an, men blir jo litt kjedelig i lengden da...
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #46 Skrevet 20. august 2012 jeg foretrekker at de er stille. jeg har ikke lyst å prate om været. eller andre kjedelige ting. kunden har alltid rett. vil kunden ha det stille burde de tilføye seg det. å kun prate om håret når det er nødvendig. er kunden snakkesalig må de bare prate i veg. Anonym poster: 9090bd9926749cd78f664eb8d44363b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå