Gjest Bud Skrevet 18. august 2012 #21 Skrevet 18. august 2012 Kanskje du ser veldig imøtekommende ut Bud Men er enig med deg, og det er litt av grunnen jeg har gått over til en lokal utlendingsjappe. Billigere og zero shitchat xD Joda, jeg har da gjennomgått en ordentlig oppdragelse Liker best å bli tatt på av nordmenn, så jeg får vel holde ut med gamlingen... 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #22 Skrevet 18. august 2012 Det burde finnes egne frisører for oss som ikke ønsker smalltalk. Anonym poster: 6e151b11b692d71c41c6d224c14ce6c6 2
Gjest Pet Skrevet 18. august 2012 #23 Skrevet 18. august 2012 Det burde finnes egne frisører for oss som ikke ønsker smalltalk. Anonym poster: 6e151b11b692d71c41c6d224c14ce6c6 Salongen De Tause Frisører, evt Taushetens Salong, eller kanskje Hold Kjeft Frisør. 6
Gjest Bobler Skrevet 18. august 2012 #24 Skrevet 18. august 2012 Salongen De Tause Frisører, evt Taushetens Salong, eller kanskje Hold Kjeft Frisør. Evt Salong Lat Som Om Du Er Døv.
Gjest Bud Skrevet 19. august 2012 #25 Skrevet 19. august 2012 Evt Salong Lat Som Om Du Er Døv. Der sa du det! Jeg skal jaggu late som om jeg er døv!!
Gjest Fairydust Skrevet 19. august 2012 #26 Skrevet 19. august 2012 Der sa du det! Jeg skal jaggu late som om jeg er døv!! Hvordan skal du forklare frisøren hvordan hun skal klippe deg, da? Kanskje du ender opp med hockeysveis.
Gjest Bud Skrevet 19. august 2012 #27 Skrevet 19. august 2012 Hvordan skal du forklare frisøren hvordan hun skal klippe deg, da? Kanskje du ender opp med hockeysveis. På en lapp..? 1
boyki Skrevet 19. august 2012 #28 Skrevet 19. august 2012 Jeg for min del syns pratsomme frisører er trivelig, forutsatt att det ikke går utover klippen. Men nå er jeg gutt da, så de klippene er vel neppe så komplekse, eller så fokus-krevende. Prøvde en ny frisør forrige gang som pratet uten pause, søt og trivelig jente, som jeg fikk god kjemi med. Hun stoppet klippen flere ganger i opptil 1 minutt for å prate. Ble bare skuffet over att hun ikke invitert meg på date etterpå men klippen ble helt ok :D selvom fokuset mest sansynnelig var ett annet sted!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #29 Skrevet 19. august 2012 Veldig enig, hater pratsomme frisører. Og det verste er nok også at de skal komme med alle disse "gode" rådene sine og dumme kommentarer. "Har du farget håret?" Nei. Jeg har vært i utlandet i tre uker. Naturlignok blir håret lysere, det er ikke uvanlig for meg. "Du flasser mye". No shit Sherlock. Jeg har eksem i hodebunnen. Og ja, jeg har prøvd det meste. Nei, det hjelper ikke å la håret tørke naturlig. Eller tørke med og uten føner. Eller bruke Fungeral. Jeg er ikke interessert i dine tåpelige råd. Hva med å klippe tuppene, som jeg er der for, framfor å komme med tåpelige kommentarer? Mvh Yvonne Oi!! Mener du det samme den dagen du er på verksted for å fikse girboksen, og de unnlater å nevne at bremsene er i ferd med å ryke?<br /><br /> Anonym poster: 2c2005935f58f647a6a1af4164ca0200 5
Gjest Fairydust Skrevet 19. august 2012 #30 Skrevet 19. august 2012 På en lapp..? Oki, det tenkte jeg ikke på... 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #31 Skrevet 19. august 2012 (endret) Moahaha, for min del er det aldri noe problem, ettersom jeg er døv og hører ikke en dritt av det frisøren eller andre prater om. Jeg bare nikker, gir tommelen opp, smiler. Og skulle de oppdage at jeg er døv, så spør de ofte om jeg kan lese på munnen og da svarer jeg "æh? hva, jeg forstod ikke...?" mens jeg ler så jeg rister inni meg fordi det hender at folk rett etterpå kommenterer noe som omhandler meg, fyttikatta så mye moro jeg får fordi folk flest enten er ignoranter (som tror at vi som ikke hører ikke kan noen ting) eller som tror at jeg ikke faktisk får med meg det meste, noe jeg gjør dersom jeg vil, orker og bestemmer meg for å få med meg det som prates om. Og duverden, så mye moro jeg har når jeg av og til leser på munnen til folk, så mye dritt, rart og åndsvakt som blir sagt i dagliglivet Frisører inkludert. Innlegg redigert, Sophie-Ann, mod Anonym poster: 175edb1e3098d90827e0d85704b69803 Endret 20. august 2012 av Sophie-Ann 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #32 Skrevet 19. august 2012 Er ikke noe glad i pratsomme frisører, selv. De skal alltid grave i privatlivet, noe jeg ikke kan fordra. Sist gang når jeg var hos frisøren var det total tauset, det var faktisk litt ubehagelig. Hun sa ikke en eneste ting, spurte ikke om noe, så jeg måtte fortelle henne hvordan jeg ville ha håret. Hun fikk frie tøyler, under forutsetningen at det måtte kle meg. Det gjorde det ikke. Siden har jeg ikke vært hos en frisør. Det er 5 år siden sist. Jeg har blitt en utrolig god frisør på de 5 åra, både stusser, klipper og farger håret selv. Anonym poster: c6d38b82f84d47e0648558c38d6c4a38
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #33 Skrevet 19. august 2012 Evt Salong Lat Som Om Du Er Døv. Der sa du det! Jeg skal jaggu late som om jeg er døv!! På en lapp..? Oki, det tenkte jeg ikke på... Anonym poster: 175edb1e3098d90827e0d85704b69803
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #34 Skrevet 19. august 2012 Synes det er veldig mange tråder på dette forumet om hvor dumme og inkompetente frisører er. Kanskje dere burde klippe håret deres selv? Anonym poster: ac41f7a2b0e0aec78f47afc713c8e423 1
Sophie-Ann Skrevet 20. august 2012 #35 Skrevet 20. august 2012 Tråden er ryddet for avsporinger, Sophie-Ann, mod
Rosalie Skrevet 20. august 2012 #36 Skrevet 20. august 2012 Småprater gjerne med frisøren min, men trikset om man ikke ønsker det er å ha med en bok eller blad å lese i. Er sikkert ikke veldig lett å være frisør, heller, da veldig mange forventer at frisøren skal småkommunisere om det meste.
Meridian Skrevet 20. august 2012 #37 Skrevet 20. august 2012 Veldig enig, hater pratsomme frisører. Og det verste er nok også at de skal komme med alle disse "gode" rådene sine og dumme kommentarer. "Har du farget håret?" Nei. Jeg har vært i utlandet i tre uker. Naturlignok blir håret lysere, det er ikke uvanlig for meg. "Du flasser mye". No shit Sherlock. Jeg har eksem i hodebunnen. Og ja, jeg har prøvd det meste. Nei, det hjelper ikke å la håret tørke naturlig. Eller tørke med og uten føner. Eller bruke Fungeral. Jeg er ikke interessert i dine tåpelige råd. Hva med å klippe tuppene, som jeg er der for, framfor å komme med tåpelige kommentarer? Mvh Yvonne Hvis du vil ta imot et godt råd fra meg, som kun er godt ment fra min siden, så burde du innføre mer fett i kosten, da det hjelper mot tør hud, flass, eksem og mange hudproblem. Spis fett og proteinrik mat som avokado, nøtter, frø, og vær forsiktig med ting som ødelegger hud og hår som hvetemel og sukker. Ellers virker det som om du har et problem med at håret ditt blir bleket i sola og at du har eksem. Frisøren vil nok bare hjelpe, men hun treffer kanskje dine såre punkt? Når det gjelder hva tråden handler om, liker jeg ikke å gå tiol frisør, fordi de alltid skal spørre meg ut om personlige ting som -hvor gammel jeg er -hvor jeg bor -om jeg jobber/studerer -om jeg har kjæreste/barn ... Om de absolutt skal prate, syns jeg det er greit å prate om håret mitt, siden det er det jeg betaler nesten 7-800 kr for. 1
MockingJay Skrevet 20. august 2012 #38 Skrevet 20. august 2012 På en lapp..? Døve har som oftest lært å prate... Å lese på munn. Man kan ha en full god samtale med en som er døv uten å merke noe. Må være stum dere mener
Kladd Skrevet 20. august 2012 #39 Skrevet 20. august 2012 Mine frisørsamtaler ender som regel når de spør meg hva jeg gjør, og de ikke klarer å føre en videre samtale på det. Enkelt og greit! Hater pratsomme frisører!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #40 Skrevet 20. august 2012 Mine frisørsamtaler ender som regel når de spør meg hva jeg gjør, og de ikke klarer å føre en videre samtale på det. Enkelt og greit! Hater pratsomme frisører! Nå ble jeg innmari nysgjerrig på hva det er du sjør, kjenner jeg... Anonym poster: c79b5d0fb82b23a4d392f0b43e23ed1e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå