Gå til innhold

å nei! blør i uke 8!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er nå i uke 8 og har den siste uken hatt bittelitt blod på papiret, kanskje tre ganger siste uken. I natt hadde jeg enda litt mer blod og litt i do. Har ingen annen smerter enn litt stikninger i magen. Hva skal jeg gjøre? skal det gå sin gang eller må jeg ta kontakt med legen?

har noen opplevd det samme?

er kjemperedd!

Anonym poster: 5213e21f98c705d0d967fd2bc3b2d17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får vente og se, eventuelt kan du kontakte legen og få målt HCG-nivået med noen dagers mellomrom for å se om det stiger slik det skal.

Anonym poster: ad5d720c6d268ff320459ec4f7e9bbe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt å kontakte legen for hcg - måling, sånn for sikkerthetsskyld. Men husk også at det er veldig, veldig mange som opplever blødninger under svangerskapet og det går allikevel helt fint. Lykke til :)

Anonym poster: 88a5b17d44869afa5cc9ee09410eaad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og begynte å blø i uke 8, masse og med smerter, og nå sitter jeg her med 2 små jenter. :babyjente: :babyjente:

Det går nok mest sannsynligvis bra, men det skader jo ikke å sjekke at alt står bra til for din egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde også før uke 12. Kom gråtende til legekontoret. I dag har jeg en flott sønn :)

Anonym poster: 849f15cfaa63b0c15ab62f7758a28120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest janne89

De sier så lenge det ikke er mere enn mensen blod så går det nok greit. For meg så skjedde det i uke 12 men for meg så gikk det galt. Hjelper ikke ringe til legen for de kan ikke gjøre noe er det som er så kjedelig:/ Men dumå bare ta det heelt rolig og ikke stresse i det heletatt. Prøv og slapp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...