Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så vittig at kvinner tydeligvis er sine egne verste fiender 🫢....Snakk om å snakke hverandre ned....

Anonymkode: 0a8ed...53a

Dette er den dummeste påstanden jeg leser. 

Anonymkode: d3b50...2f2

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gramma skrev (12 timer siden):

Det er jo veldig mange ting å ta tak i her, men jeg henger meg av en eller annen grunn mest opp i at det er en strømpebukse, ikke en tights. 

FB_IMG_1711055136893.thumb.jpg.bacd1e1d7b5cf18405d6425947a08667.jpg

Her var vi en innpakka og en utpakka… 

Anonymkode: d3b50...2f2

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (2 timer siden):

💃

Screenshot_20240322_101606_Samsung Internet.jpg

Denne "hører sammen" med kjolen Emily Blunt hadde på seg på Oscar-gallaen. Rart ingen har lagt den ut enda 

Image may contain Emily Blunt Fashion Adult Person Wedding Premiere Red Carpet Accessories Jewelry and Necklace

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

inspirert av en annen tråd - noen av farge- og mønsterkombinasjonene med "freshe" nye bunadskjorter som f.eks Embla bunader promoverer:

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

Anonymkode: 5ab86...dc5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (5 timer siden):

💃

Screenshot_20240322_101606_Samsung Internet.jpg

«Å faen, 6-åringen  har malt på finkjolen min!» 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (På 16.3.2024 den 22.34):

103048207.png?t[strip]=1&t[crop][x]=-67&t[crop][y]=107&t[crop][width]=744&t[crop][height]=629&t[resize][width]=434&accessToken=d30c1d6a087b024f6e5d5ae47538de17f087c65614bc433e79a121fc02dd5500

Synes den jakka var kjempefin 🤩 Sparer til symaskin og har store planer om å lage lignende til meg selv!

Anonymkode: e25ce...6ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

inspirert av en annen tråd - noen av farge- og mønsterkombinasjonene med "freshe" nye bunadskjorter som f.eks Embla bunader promoverer:

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

Anonymkode: 5ab86...dc5

Jeg synes disse er nydelige! Ønsker meg en sånn selv, har Bergensbunad fra før. 🥰

Anonymkode: 28401...caa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden):

Vårgarderoben 2024: 10 plagg vi skal investere i denne våren

Igjen, enkelte elementer for seg selv er helt greit, men sammen er de forferdelige, er totalt enig!!! (Best: den prikkede toppen med perlekjede. Verst: den store jakken på samme person og røde sko med rød "strømpiks"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

IMG_6051.thumb.jpeg.e52a435204295f111ef91b24b224b47b.jpeg
 

Så er det én ting jeg som dame absolutt ikke liker, selv om det har blitt heelt vanlig. Det er sneakers til absolutt ALT. Jeg mener, vi som kvinner har alle disse skoene tilgjengelig: IMG_6052.thumb.jpeg.843bf849be73fe918a15efdf342da362.jpeg

men neida, i stedenfor å velge noen av dem der så skal andre ha IMG_6053.thumb.jpeg.2eb4f04d5b21b16db66cc31de6bc338c.jpegIMG_6054.thumb.jpeg.2a5046ddc48480718ba6af8f3c1b686e.jpeg

på føttene. Dette er designersko som ikke er bra for buen på føttene. Sportssko er mer designet for det. 

Anonymkode: f9d71...72c

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker*** skrev (På 21.3.2024 den 22.16):

Jeg synes disse kriminelt lange OG tykke boblekåpene som går ned til leggene er lite flatterende. Spesielt om de er uten armer. Dette holder jeg litt for meg selv, da flere venninner har slike. Når alt kommer til alt er jo ikke gode vinterjakker spesielt fine noen av dem. Verken parkas eller boblejakker synes jeg er særlig fint. Gjelder også min vinterparkas. Den skal først og fremst holde meg varm... 

Enig med deg! De er helt sikkert superdeilige og varme, som å ha på seg en dyne. Men fine er de ikke! Gi meg heller en fin ullkåpe 🤩

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minitroll skrev (På 17.3.2024 den 20.37):

Om Holzweiler får viljen sin er det disse jakkene som skal dominere skiløypene i påsken. Blir muligens litt utfordrende i skiheisen, men stilen er viktigst. 

IMG_0017.jpeg

Ser ut som litt sikkerhet for oss som ikke er så gode på ski, som å kle seg i giga bobleplast 😂

Anonymkode: 3c9de...532

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse, og andre liknende sandaler. Har aldri skjønt poenget med å slenge på en håndfull perler og "pynt" på et par fotformsko, det er bare så totalt mismatch. Det blir som å sminke grisen - den en fortsatt en gris, i dette tilfellet faktisk styggere enn hva den ville vært uten sminken, altså perlene.

RIEKER, Sandal med reimer Grå

Anonymkode: b49f5...fd0

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Disse, og andre liknende sandaler. Har aldri skjønt poenget med å slenge på en håndfull perler og "pynt" på et par fotformsko, det er bare så totalt mismatch. Det blir som å sminke grisen - den en fortsatt en gris, i dette tilfellet faktisk styggere enn hva den ville vært uten sminken, altså perlene.

RIEKER, Sandal med reimer Grå

Anonymkode: b49f5...fd0

Og for de som MÅ bruke den typen sko, så setter vi pris på at grisen er litt sminket, så ser vi ikke helt "kjerring" ut

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (7 minutter siden):

Og for de som MÅ bruke den typen sko, så setter vi pris på at grisen er litt sminket, så ser vi ikke helt "kjerring" ut

Poenget mitt var faktisk at de hadde sett mindre kjerring ut uten pynten! Da hadde de vært sporty og funksjonelle sandaler som ikke prøver å være noe annet enn hva de er. Jeg skjønner jo at noen har behov for ortopediske sko, men må man velge de aller styggeste?

Anonymkode: b49f5...fd0

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Poenget mitt var faktisk at de hadde sett mindre kjerring ut uten pynten! Da hadde de vært sporty og funksjonelle sandaler som ikke prøver å være noe annet enn hva de er. Jeg skjønner jo at noen har behov for ortopediske sko, men må man velge de aller styggeste?

Anonymkode: b49f5...fd0

Herregud da, smaken er forskjellig. Noen liker pynt andre ikke - godt med variasjon og at de som trenger denne type sko faktisk har litt å velge imellom!

Anonymkode: 14182...3cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud da, smaken er forskjellig. Noen liker pynt andre ikke - godt med variasjon og at de som trenger denne type sko faktisk har litt å velge imellom!

Anonymkode: 14182...3cc

Det var ikke snakk om å like pynt eller ikke, bare at det ser totalt malplassert ut med perler på denne typen sko/sandaler. 

Anonymkode: b49f5...fd0

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...