Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På god morgen Norge i dag. Den rutete dressen Desta Maria hadde på er grusom, orker ikke se programmet. Den ville vert stygg på en mannogså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut.

6864CCC8-56A6-437B-A7BB-534CA96A0094.jpeg

Anonymkode: 05b52...522

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut.

6864CCC8-56A6-437B-A7BB-534CA96A0094.jpeg

Anonymkode: 05b52...522

Det der ser jo helt fint ut, flott kvinne og flotte former. Passer bra på henne.

Anonymkode: 061bb...f0f

  • Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det der ser jo helt fint ut, flott kvinne og flotte former. Passer bra på henne.

Anonymkode: 061bb...f0f

Ingenting i veien med kvinnen, men den buksen på henne så ikke bra ut. Hun hadde sikkert vært kjempefin i jeans med rette ben eller mom jeans. Men den jeansen der kledde hun overhodet ikke.

Anonymkode: 05b52...522

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut.

6864CCC8-56A6-437B-A7BB-534CA96A0094.jpeg

Anonymkode: 05b52...522

Det ser helt vanlig ut? 

Anonymkode: 5ec1c...964

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut.

6864CCC8-56A6-437B-A7BB-534CA96A0094.jpeg

Anonymkode: 05b52...522

Hva er galt med dette? Synes det var fint jeg

Anonymkode: 0b0a5...cda

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut.

6864CCC8-56A6-437B-A7BB-534CA96A0094.jpeg

Anonymkode: 05b52...522


Uenig. Vidden nederst kler henne og smalere/rette ben nederst på personer med bredde i hofte/rumpepartiet kan fort se ut som en av de forhistoriske moder jordfigurene med spiss til å sette ned i bakken.

Momjeans er bare.... Nei uansett fasong (dog, innrømmer det er behagelig å ha på).

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut.

6864CCC8-56A6-437B-A7BB-534CA96A0094.jpeg

Anonymkode: 05b52...522

Enig. Dette var helt ikke pent for denne kroppstypen. Gjorde at hun så kortvokst ut. Veldig mange norske kvinner som har denne kroppstypen, da, så overrasker meg ikke at folk «mener at det ser bra ut», selv om det ikke gjør det. Skjønner ikke hvorfor ikke folk skjønner at visse ting kler visse kroppstyper bedre.

 

Legger ved et bilde av hvordan slengbukse bør se ut.

CE851AAB-52A9-4236-824B-157A99529114.jpeg

Anonymkode: 05b52...522

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Dette var helt ikke pent for denne kroppstypen. Gjorde at hun så kortvokst ut. Veldig mange norske kvinner som har denne kroppstypen, da, så overrasker meg ikke at folk «mener at det ser bra ut», selv om det ikke gjør det. Skjønner ikke hvorfor ikke folk skjønner at visse ting kler visse kroppstyper bedre.

 

Legger ved et bilde av hvordan slengbukse bør se ut.

CE851AAB-52A9-4236-824B-157A99529114.jpeg

Anonymkode: 05b52...522

Nå hjelper det jo på at hun på nederste bilde bruker høye hæler også da

Anonymkode: 0b0a5...cda

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå hjelper det jo på at hun på nederste bilde bruker høye hæler også da

Anonymkode: 0b0a5...cda

Jada, men hun har også en helt annen kroppsform. Tror ikke hun hadde sett ut som en hobbit uten hælene, som hun andre.

Anonymkode: 05b52...522

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut.

6864CCC8-56A6-437B-A7BB-534CA96A0094.jpeg

Anonymkode: 05b52...522

Vel, hun er vel kortvokst, så da er det jo ikke rart at hun ser kortvokst ut. Det er ikke noe galt i å være kortvokst.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Vel, hun er vel kortvokst, så da er det jo ikke rart at hun ser kortvokst ut. Det er ikke noe galt i å være kortvokst.

Haha, nettopp!

Anonymkode: cfed3...b35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hulderen skrev (2 timer siden):

Vel, hun er vel kortvokst, så da er det jo ikke rart at hun ser kortvokst ut. Det er ikke noe galt i å være kortvokst.

Hun er 1 cm høyere enn gjennomsnittshøyden i Norge for kvinner, så nei, hun er ikke kortvokst. Men at jeansen faktisk fikk henne til å se sånn ut, sier jo litt.

Enig i at det ikke er noe galt med å være kortvokst, men når jeg kjøper klær så er det ikke å se kortvokst ut jeg tilstreber.

FC26A26B-EB7B-4807-B705-29E931EB5AC2.jpeg

Anonymkode: 05b52...522

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 14.4.2022 den 18.40):

image.thumb.png.cf06ab5891d695b9489b926b05a04eaf.png

Zalando..

Syns den var stilig på modellen, men om den kler særlig mange andre kvinner og om den kler noen som ikke står rett opp og ned er en helt annen sak. Den slår meg ikke som spesielt funksjonell.

De fleste blir nok seende ut som en rullepølse med pupper på avveie.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 11.06):

Hun er 1 cm høyere enn gjennomsnittshøyden i Norge for kvinner, så nei, hun er ikke kortvokst. Men at jeansen faktisk fikk henne til å se sånn ut, sier jo litt.

Enig i at det ikke er noe galt med å være kortvokst, men når jeg kjøper klær så er det ikke å se kortvokst ut jeg tilstreber.

FC26A26B-EB7B-4807-B705-29E931EB5AC2.jpeg

Anonymkode: 05b52...522

Hun er nøyaktig like høy som meg, har veldig lik min kropp, og jeg har aldri sett så «kortvokst» ut på noe bilde, ever! Men så bruker jeg skinny jeans, og det er visst enda verre, iflg kg.

Anonymkode: 21273...b20

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk snart ferdige med å diskutere den bootcut-jeansen på hun dama? For jeg er her for å se stygge plagg.

Anonymkode: 1b5fa...5d8

  • Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...