AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6441 Del Skrevet 26. september 2022 032c THE OPTIMUM PUFFER COAT - Dunkåpe / -frakk - burgundy/vinrød - Zalando.no 04f1a4d505ff4d7398f304204fccd2b3.webpAnonymkode: b0227...29e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 26. september 2022 #6442 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 032c THE OPTIMUM PUFFER COAT - Dunkåpe / -frakk - burgundy/vinrød - Zalando.no 04f1a4d505ff4d7398f304204fccd2b3.webp 84 kB · 2 Nedlastninger Anonymkode: b0227...29e Så noen betaler over 9000 kr for det der? 🤣 Den var ... ja, det var den sannelig min! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 28. september 2022 #6443 Del Skrevet 28. september 2022 På god morgen Norge i dag. Den rutete dressen Desta Maria hadde på er grusom, orker ikke se programmet. Den ville vert stygg på en mannogså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6444 Del Skrevet 2. oktober 2022 Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut. Anonymkode: 05b52...522 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6445 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut. Anonymkode: 05b52...522 Det der ser jo helt fint ut, flott kvinne og flotte former. Passer bra på henne. Anonymkode: 061bb...f0f 32 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6446 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det der ser jo helt fint ut, flott kvinne og flotte former. Passer bra på henne. Anonymkode: 061bb...f0f Ingenting i veien med kvinnen, men den buksen på henne så ikke bra ut. Hun hadde sikkert vært kjempefin i jeans med rette ben eller mom jeans. Men den jeansen der kledde hun overhodet ikke. Anonymkode: 05b52...522 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6447 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut. Anonymkode: 05b52...522 Det ser helt vanlig ut? Anonymkode: 5ec1c...964 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6448 Del Skrevet 2. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut. Anonymkode: 05b52...522 Hva er galt med dette? Synes det var fint jeg Anonymkode: 0b0a5...cda 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 2. oktober 2022 #6449 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut. Anonymkode: 05b52...522 Uenig. Vidden nederst kler henne og smalere/rette ben nederst på personer med bredde i hofte/rumpepartiet kan fort se ut som en av de forhistoriske moder jordfigurene med spiss til å sette ned i bakken. Momjeans er bare.... Nei uansett fasong (dog, innrømmer det er behagelig å ha på). 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6450 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut. Anonymkode: 05b52...522 Enig. Dette var helt ikke pent for denne kroppstypen. Gjorde at hun så kortvokst ut. Veldig mange norske kvinner som har denne kroppstypen, da, så overrasker meg ikke at folk «mener at det ser bra ut», selv om det ikke gjør det. Skjønner ikke hvorfor ikke folk skjønner at visse ting kler visse kroppstyper bedre. Legger ved et bilde av hvordan slengbukse bør se ut. Anonymkode: 05b52...522 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6451 Del Skrevet 2. oktober 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Enig. Dette var helt ikke pent for denne kroppstypen. Gjorde at hun så kortvokst ut. Veldig mange norske kvinner som har denne kroppstypen, da, så overrasker meg ikke at folk «mener at det ser bra ut», selv om det ikke gjør det. Skjønner ikke hvorfor ikke folk skjønner at visse ting kler visse kroppstyper bedre. Legger ved et bilde av hvordan slengbukse bør se ut. Anonymkode: 05b52...522 Nå hjelper det jo på at hun på nederste bilde bruker høye hæler også da Anonymkode: 0b0a5...cda 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6452 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå hjelper det jo på at hun på nederste bilde bruker høye hæler også da Anonymkode: 0b0a5...cda Jada, men hun har også en helt annen kroppsform. Tror ikke hun hadde sett ut som en hobbit uten hælene, som hun andre. Anonymkode: 05b52...522 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6453 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ikke akkurat klær, men what the actual fuck?! https://www.instagram.com/p/CjNlVudKV9h/ Anonymkode: f9d71...72c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 3. oktober 2022 #6454 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke akkurat klær, men what the actual fuck?! https://www.instagram.com/p/CjNlVudKV9h/ Anonymkode: f9d71...72c Vel, hvit lakk på tennene er sikkert sunnere enn å drive med tannbleking eller å lime på skallfasetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 3. oktober 2022 #6455 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det perfekte eksempelet på at hvem som helst ikke bør bruke hva som helst, bare fordi det er mote. Hvis du har korte, kraftige ben, i tillegg til lår og hofter, styr unna bootcut. Dette så forferdelig ut. Anonymkode: 05b52...522 Vel, hun er vel kortvokst, så da er det jo ikke rart at hun ser kortvokst ut. Det er ikke noe galt i å være kortvokst. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #6456 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hulderen skrev (1 time siden): Vel, hun er vel kortvokst, så da er det jo ikke rart at hun ser kortvokst ut. Det er ikke noe galt i å være kortvokst. Haha, nettopp! Anonymkode: cfed3...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #6457 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hulderen skrev (2 timer siden): Vel, hun er vel kortvokst, så da er det jo ikke rart at hun ser kortvokst ut. Det er ikke noe galt i å være kortvokst. Hun er 1 cm høyere enn gjennomsnittshøyden i Norge for kvinner, så nei, hun er ikke kortvokst. Men at jeansen faktisk fikk henne til å se sånn ut, sier jo litt. Enig i at det ikke er noe galt med å være kortvokst, men når jeg kjøper klær så er det ikke å se kortvokst ut jeg tilstreber. Anonymkode: 05b52...522 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 3. oktober 2022 #6458 Del Skrevet 3. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (På 14.4.2022 den 18.40): Zalando.. Syns den var stilig på modellen, men om den kler særlig mange andre kvinner og om den kler noen som ikke står rett opp og ned er en helt annen sak. Den slår meg ikke som spesielt funksjonell. De fleste blir nok seende ut som en rullepølse med pupper på avveie. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6459 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 11.06): Hun er 1 cm høyere enn gjennomsnittshøyden i Norge for kvinner, så nei, hun er ikke kortvokst. Men at jeansen faktisk fikk henne til å se sånn ut, sier jo litt. Enig i at det ikke er noe galt med å være kortvokst, men når jeg kjøper klær så er det ikke å se kortvokst ut jeg tilstreber. Anonymkode: 05b52...522 Hun er nøyaktig like høy som meg, har veldig lik min kropp, og jeg har aldri sett så «kortvokst» ut på noe bilde, ever! Men så bruker jeg skinny jeans, og det er visst enda verre, iflg kg. Anonymkode: 21273...b20 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6460 Del Skrevet 5. oktober 2022 Er folk snart ferdige med å diskutere den bootcut-jeansen på hun dama? For jeg er her for å se stygge plagg. Anonymkode: 1b5fa...5d8 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå