Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

23 hours ago, AnonymBruker said:

Synes jeg fant en del stygge plagg på handletur i dag:

mobilefullscreen%5D

 

mobilefullscreen%5D

main%5D

Anonymkode: 3f6c9...bd5

Er dette det styggeste du har sett? Hva er så ille med dette?

Anonymkode: 0b0a5...cda

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 hours ago, AnonymBruker said:

Er dette det styggeste du har sett? Hva er så ille med dette?

Anonymkode: 0b0a5...cda

Uformelige og veldig lite flatterende plagg. Den første der kunne jo like godt kledd på seg et laken.

Anonymkode: 3f6c9...bd5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.7.2021 den 15.44):

Uformelige og veldig lite flatterende plagg. Den første der kunne jo like godt kledd på seg et laken.

Anonymkode: 3f6c9...bd5

For noen er de kjolene helt geniale.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.7.2021 den 15.44):

Uformelige og veldig lite flatterende plagg. Den første der kunne jo like godt kledd på seg et laken.

Anonymkode: 3f6c9...bd5

«Lite flatterende» dekker hva jeg mener om det meste om moten nå om dagen. 

Anonymkode: cfed3...b35

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.7.2021 den 17.11):

Er dette det styggeste du har sett? Hva er så ille med dette?

Anonymkode: 0b0a5...cda

Er det ikke fint at vi er ulike?☺️ Ts(og jeg forsåvidt) synes dette var stygge plagg. Syns det er fint at man faktisk legger ut klær som folk faktisk går i her. Det er mer teit å legge inn bilder av klær fra catwalks. Det er ikke akkurat meningen at de skal være pene

Anonymkode: fba7e...ac7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosendahl
Athena79 skrev (8 timer siden):

Dette er vist en kjole, syns det ligner mer en morgenkåpe

Kaftan med knytebelte - Lys beige - DAME | H&M NO

Hadde vært en perfekt morgenkåpe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene mine. Faen de er stygge nå ass

Anonymkode: 38646...096

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har sikkert ikke tenkt over det. men dere som sitter å kritiserer hvordan ANDRE kler seg,anser jeg som de største taperne. Dere dømmer faktisk folk utfra klesstil,,,,men dere sier sikkert at dere ikke har fordommer når dere er i soslae settinger, for en gjeng med tapere!

Anonymkode: b4088...de0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Skoene mine. Faen de er stygge nå ass

Anonymkode: 38646...096

 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dere har sikkert ikke tenkt over det. men dere som sitter å kritiserer hvordan ANDRE kler seg,anser jeg som de største taperne. Dere dømmer faktisk folk utfra klesstil,,,,men dere sier sikkert at dere ikke har fordommer når dere er i soslae settinger, for en gjeng med tapere!

Anonymkode: b4088...de0

Hahah var bra jeg heller kommenterte meg selv, før din kommentar 😂

Anonymkode: 38646...096

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, PM75 said:

5B18040A-F518-4B2E-9AA6-A997EB415419.png

Synes den buksa var kul jeg, hva koster den?

Anonymkode: 0b0a5...cda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dere har sikkert ikke tenkt over det. men dere som sitter å kritiserer hvordan ANDRE kler seg,anser jeg som de største taperne. Dere dømmer faktisk folk utfra klesstil,,,,men dere sier sikkert at dere ikke har fordommer når dere er i soslae settinger, for en gjeng med tapere!

Anonymkode: b4088...de0

Det er jo mest kritikk til Zalando og andre nettsider. Det er lite til enkeltpersoner på gaten og bra er det. Når det er sistnevnte er det sjelden bilder, bare en beskrivelse, så da blir ingen hengt ut. Man ser jo også forskjell på de som kler seg "stygt" fordi de har lite penger og fordi de har for mye penger. De første henger vi ikke ut, de siste kan vi le av og gå videre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.7.2021 den 1.19):

Dere har sikkert ikke tenkt over det. men dere som sitter å kritiserer hvordan ANDRE kler seg,anser jeg som de største taperne. Dere dømmer faktisk folk utfra klesstil,,,,men dere sier sikkert at dere ikke har fordommer når dere er i soslae settinger, for en gjeng med tapere!

Anonymkode: b4088...de0

De fleste forstår at man har ulik smak og ser humoren i en slik type tråd. Du ser tydeligvis ikke humoren & det er også lov. Men det er et paradoks at du kaller andre dømmende, samtidig som du sier at alle i tråden er en gjeng med tapere 😉

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altså ikke bilde, og jeg er klar over at jeg sannsynligvis er for gammel til å skjønne at det er kult, men jeg er veeeeldig overrasket over at disse store, lange, posete kjerringskinnjakkene fra 90-tallet tydeligvis er på moten nå. Bestemoren min og venninnene hennes hadde sånne.

Hvem i alle dager hadde trodd at 19-20-åringer kom til å iføre seg noe sånt med selvsikkerhet og stolthet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ti10 skrev (7 timer siden):

Jeg har altså ikke bilde, og jeg er klar over at jeg sannsynligvis er for gammel til å skjønne at det er kult, men jeg er veeeeldig overrasket over at disse store, lange, posete kjerringskinnjakkene fra 90-tallet tydeligvis er på moten nå. Bestemoren min og venninnene hennes hadde sånne.

Hvem i alle dager hadde trodd at 19-20-åringer kom til å iføre seg noe sånt med selvsikkerhet og stolthet?

Nei! Er de tilbake? 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (På 17.7.2021 den 14.43):

Jeg har altså ikke bilde, og jeg er klar over at jeg sannsynligvis er for gammel til å skjønne at det er kult, men jeg er veeeeldig overrasket over at disse store, lange, posete kjerringskinnjakkene fra 90-tallet tydeligvis er på moten nå. Bestemoren min og venninnene hennes hadde sånne.

Hvem i alle dager hadde trodd at 19-20-åringer kom til å iføre seg noe sånt med selvsikkerhet og stolthet?

Nei  😨

nakd_maxi_oversized_pu_blazer_1018-00583

Anonymkode: 560ac...d1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/16/2021 at 1:04 AM, Bingo Bongo said:

Screenshot_20210716-010245_Samsung Internet.jpg

Oi. Et MUST til julebordet, de der.

On 7/17/2021 at 2:43 PM, ti10 said:

Jeg har altså ikke bilde, og jeg er klar over at jeg sannsynligvis er for gammel til å skjønne at det er kult, men jeg er veeeeldig overrasket over at disse store, lange, posete kjerringskinnjakkene fra 90-tallet tydeligvis er på moten nå. Bestemoren min og venninnene hennes hadde sånne.

Hvem i alle dager hadde trodd at 19-20-åringer kom til å iføre seg noe sånt med selvsikkerhet og stolthet?

Kanskje de har funnet sine bestemødres skinnjakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...