Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 4.12.2017 den 23.42, Perelandra skrev:

Siden vi først er i gang med juleantrekk, hva med disse kjolene? Jeg så dem nylig på eBay. Jeg tror de passer til deg @Yvonne

s-l500.jpg

Ååååå de var søte😂 vil ha en sånn!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2017 den 23.43, Yvonne skrev:

Åh herregud! De er så stygge at de er kule! Jeg må nesten ha en sånn! :laugh:

Den er såpass quirky at jeg faktisk kunne funnet på å gå med en sånn. :fnise: 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Enig med deg😂😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Suppetuppe skrev:

Ååååå de var søte😂 vil ha en sånn!

Haha, helt enig! Mye kulere enn disse julegenserne. :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Passive skrev:

^Elsker Safiya Nygaard. :rodmer: Hun har masse videoer hvor hun går med kjempestygge plagg i en uke. Link.

Enig! Den dama er skikkelig rå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Suppetuppe skrev:

Ååååå de var søte😂 vil ha en sånn!

 

10 timer siden, Salka skrev:

Haha, helt enig! Mye kulere enn disse julegenserne. :hoppendeglad:

Dere finner kjolene her  :ninuskapus:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Suppetuppe skrev:

:ninuskapus: så snill😍😍 Tusentakk !

Bare hyggelig! Kattekjolene er så glorete at de er stilige. Det spørs om ikke jeg må ha en selv også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Perelandra skrev:

 

Dere finner kjolene her  :ninuskapus:

Tusen takk. :) haha, tror nesten jeg må ha en jeg selv om jeg tviler sterkt på at den kommer frem til jul siden den sendes fra Hong Kong. Men da har jeg til neste jul, hehe. Den er så stygg at den er kul! Tenk å sitte og se på Donald og vennene hans i den da! Og ha den på under julefrokosten på 1.juledag! :ninuskapus: Da er det bare oss to uansett. Men skal jeg ha rød eller svart? Olaf, syns du at de rauan eller de svartan e finest? :hoho: Hmmmm. Kinakjoler er vel ganske små i str? Bruker s til vanlig, bør kanskje ta large? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Perelandra skrev:

Bare hyggelig! Kattekjolene er så glorete at de er stilige. Det spørs om ikke jeg må ha en selv også.

Navnet var det stiligste: Hva skal du ha på deg? "Jeg tror jeg tar den Christmas Party Pin Up Swing Party Plus Size Xmas Cat Print Swing Skater Dress -kjolen min.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Tusen takk. :) haha, tror nesten jeg må ha en jeg selv om jeg tviler sterkt på at den kommer frem til jul siden den sendes fra Hong Kong. Men da har jeg til neste jul, hehe. Den er så stygg at den er kul! Tenk å sitte og se på Donald og vennene hans i den da! Og ha den på under julefrokosten på 1.juledag! :ninuskapus: Da er det bare oss to uansett. Men skal jeg ha rød eller svart? Olaf, syns du at de rauan eller de svartan e finest? :hoho: Hmmmm. Kinakjoler er vel ganske små i str? Bruker s til vanlig, bør kanskje ta large? 

Vi rekker sikkert ikke å få kjolene til denne jula, men det kommer forhåpentligvis flere juler etter denne. Jeg ser for meg storfamilien min med tanter, onkler og søskenbarn hvis jeg dukker opp i en slik kjole. Alle i slekta vet at Perelandra er ei sprø kattedame, men dette ble i meste laget...

1 time siden, Lou Salome skrev:

Navnet var det stiligste: Hva skal du ha på deg? "Jeg tror jeg tar den Christmas Party Pin Up Swing Party Plus Size Xmas Cat Print Swing Skater Dress -kjolen min.

:laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Perelandra skrev:

Vi rekker sikkert ikke å få kjolene til denne jula, men det kommer forhåpentligvis flere juler etter denne. Jeg ser for meg storfamilien min med tanter, onkler og søskenbarn hvis jeg dukker opp i en slik kjole. Alle i slekta vet at Perelandra er ei sprø kattedame, men dette ble i meste laget...

:laugh:

Gjør nok ikke det. Pleier å ta rundt to uker fra Kina. Hehe, ser det for meg, tipper de gjør stoooore øyne! :) Jeg ville bare brukt den hjemme på dagen før vi drar til foreldrene mine og på 1.juledag. Tror mamma og pappa hadde fått bakoversveis om jeg kom i noe sånt, hehe. Selv om jeg er en sprø Kattedame jeg og, hehe. :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 4.12.2017 den 19.23, Frida skrev:

Jeg sliter med å finne ut hvilken som er styggest, foreløbig lander jeg på den blå. De to andre er også stygge, men kanskje på en annen måte? 

Har nok noe med mannen å gjøre også :fnise: *alt kler den smukke tenkte jeg bare nå*

Anonymkode: 121b9...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nok noe med mannen å gjøre også :fnise: *alt kler den smukke tenkte jeg bare nå*

Anonymkode: 121b9...93f

Det er sant. Jeg så faktisk en i den røde dressen i løpet av jula, og han var ganske kjekk :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2018 den 16.35, Peanut skrev:

Apropos plagg. Dame: 8BA10B9E-555B-4235-9B85-E493D48BDD95.thumb.jpeg.7e39e531c361a7c762d5e5f712e8f6a3.jpegSer kaldt ut :sno:

Og jævlig tacky ut :haar:

Anonymkode: ff4e2...a0b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...