Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

På 17.8.2012 den 10.26, Karmosin skrev:

wolford-leopard-tights-profile.jpg

 

Dyretrykk er ille nok. Dyretrykk på STRØMPEBUKSER er så gresselig at jeg får gåsehud, og ikke på en god måte.

 

 

 

 

Hahaha! Jeg hadde noe lignende, men svart, da jeg var tenåring og skrekkelig goth-ete og dramatisk. Brukte det EN gang og arkiverte det så under feilkjøp, så jeg var nok ikke helt vettløs... Tror det kostet en tier på en outlet.

:) helt enig Karmosin.  Dyretrykk er grusomt.  Har aldri forstått pointet med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.8.2017 den 9.57, Sjokoladeknask skrev:

Jeg skjønner ikke greia med det store brillene med svart ramme, som nesten alle synes å gå med nå. Folk ser jo prikk like ut som sauer, men det er jo en kjent sak at man er redd for å skille seg for mye ut her i Norge. 

Smått irriterende for de av oss som hadde slike briller før det ble en trend og faktisk trenger dem for å se med. Heldigvis har man linser, synes den trenden har vart veldig lenge nå..

Endret av applestories
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/5/2016 den 2.11, Mystix skrev:

Var noe noen homofile fanger i amerikansk fengsel fant på for å vise at de var homo. True story.  Når bukselinningen faktisk sitter under rumpa er det jo lett å komme til for å si det slik.   

Feil. Den saggestilen ble til fordi at i USA fikk/får man ikke bruke belte. Ikke noe med homofili å gjøre.

Ja, vet at det er et gammelt innlegg✌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Peanut skrev:

nintchdbpict000292302454.jpg?strip=all&q

£725 for de der :blink:

Ser ut som hun har 50 katter hjemme og de sitter ikke pent og venter på maten...!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyeste episode i serien "rare/stygge plagg fra Ebay":

Sleggearmer i rosa plysj:

s-l500.jpg

 

Off-shoulder gensere kan være kule men dette syntes jeg er litt voldsomt. Hun ser jo ut som hun har blitt overfalt! :P
s-l500.jpg

Denne var ikke så ille i seg selv, men trykket er nok for spesielt interesserte :fnise:
s-l500.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

@Ardwinna hahah så mye stygt! Den off shoulder genseren i midten hadde passet perfekt til den fæle buksa over her.

Hahaha, ja! Den nye overfall&attentat-stilen! :ler:

Endret av Ardwinna
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hahaha, ja! Den nye overfall&attentat-stilen! :ler:

Kan jo være litt praktisk også,  utstråler "gå videre dere, jeg har allerede blitt overfalt" signaler :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/17/2017 den 9.57, Sjokoladeknask skrev:

Jeg skjønner ikke greia med det store brillene med svart ramme, som nesten alle synes å gå med nå. Folk ser jo prikk like ut som sauer, men det er jo en kjent sak at man er redd for å skille seg for mye ut her i Norge. 

Skiller man seg ut så ender man opp på KG i tråder som dette, så det frister jo ikke akkurat.

Anonymkode: ee21e...161

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skiller man seg ut så ender man opp på KG i tråder som dette, så det frister jo ikke akkurat.

Anonymkode: ee21e...161

Du er vel ikke et klesplagg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Ardwinna skrev:

Du er vel ikke et klesplagg?

... Er du vanskelig med vilje eller? De menneskene som postes i tråden er jo heller ikke et klesplagg, men de bærer klesplagget og blir likeså kritisert for smak. 

Anonymkode: c801d...6f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... Er du vanskelig med vilje eller? De menneskene som postes i tråden er jo heller ikke et klesplagg, men de bærer klesplagget og blir likeså kritisert for smak. 

Anonymkode: c801d...6f4

Ja jeg er vanskelig med vilje.
Er det ikke bare å drite i hva alle andre mener? Å forholde seg til hva masse forskjellige folk på et diskusjonsforum mener er håpløst uansett. Jeg har da ikke sluttet å gå i tunika og tights bare fordi mange her inne har kalt det både stygt og kjerringaktig i diverse tråder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Ja jeg er vanskelig med vilje.
Er det ikke bare å drite i hva alle andre mener? Å forholde seg til hva masse forskjellige folk på et diskusjonsforum mener er håpløst uansett. Jeg har da ikke sluttet å gå i tunika og tights bare fordi mange her inne har kalt det både stygt og kjerringaktig i diverse tråder.

Er tilogmed noen ting i denne tråden jeg synes har vært kult :overrasket: Fordi noen synes det er fælt hadde jeg ikke latt være å gå med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Raiu skrev:

Er tilogmed noen ting i denne tråden jeg synes har vært kult :overrasket: Fordi noen synes det er fælt hadde jeg ikke latt være å gå med det.

Ja nettopp! Det som er helt grimt i den enes øyne kan være skikkelig kult i en annens øyne. Det er umulig å kle seg så "bra" at absolutt alle synes det er fint.

Når jeg bikker 60 skal jeg begynne å gå med sånne leopardjakker som den over her! :Nikke::fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...