Gjest Rose11 Skrevet 5. juni 2015 #3261 Del Skrevet 5. juni 2015 http://cdn.buzznet.com/assets/users16/wevegotyoucovered/default/worst-dressed-2012-mtv-emas--large-msg-135267144739.jpghttp://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2015/06/kim-kardashian-1-oak-nightclub-december-31-2012-day-she-announced-pregnancy-wenn__width_580.jpghttp://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2014/10/kim-kardashian-kanye-west-worst-dressed-celebs__oPt.jpghttp://www.billboard.com/files/media/miley-cyrus-500.jpghttp://www.gq.com/images/style/2013/06/worst-dressed/dennis-rodman-worst-dressed.jpghttp://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/Grammys-2012-Worst-Dressed-of-the-Night-5.jpg Lurer på om det er Kim som har kledd Kanye opp i det grusomme antrekket? Han ser misfornøyd ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 5. juni 2015 #3262 Del Skrevet 5. juni 2015 En jente som brukte klikk klakk sko på eksamen. Så ikke skoene, de var sikkert fine. Klikk klakk sko er fint. Ikke lurt å bruke på eksamen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #3263 Del Skrevet 5. juni 2015 Lurer på om det er Kim som har kledd Kanye opp i det grusomme antrekket? Han ser misfornøyd ut Har du ikke sett på keeping up with the kardashians? Det er Kanye som kler opp Kim. Derfor går de begge i superstygge klær. Og han ser ikke misfornøyd ut, han ser jo alltid sånn ut Anonymous poster hash: eb11a...82e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. juni 2015 #3264 Del Skrevet 5. juni 2015 Har du ikke sett på keeping up with the kardashians? Det er Kanye som kler opp Kim. Derfor går de begge i superstygge klær. Og han ser ikke misfornøyd ut, han ser jo alltid sånn ut Anonymous poster hash: eb11a...82e Haha nei. Bare de gamle sesongene før Kanye kom inn i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3265 Del Skrevet 12. juni 2015 Eh. Tenkte umiddelbart på denne tråden da jeg ved et uhell (virkelig) kom over dette: Trodde ikke det kunne bli verre, mens så viste det seg at denne dama har egen etsy-butikk hvor hun selger et godt utvalg av ..eh.. "strikkede skatter av klassiske og moderne stilarter" (<-- oversatt fra hennes tekst). Der fant jeg denne: Hodet mitt spinner. Er dette en ekte butikk? Har hun tapt et veddemål? Er dette håndstrikka klær? Hvem strikker slike klær? I mohair?! Hvem er dette? Hva er 'galt' med henne? Får hun virkelig solgt dette? Whaaat?!?! Og ja, hun har 85 registrerte salg bak seg. Woah. Mind blown. Anonymous poster hash: c29c1...a76 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3266 Del Skrevet 12. juni 2015 Eh. Tenkte umiddelbart på denne tråden da jeg ved et uhell (virkelig) kom over dette: Trodde ikke det kunne bli verre, mens så viste det seg at denne dama har egen etsy-butikk hvor hun selger et godt utvalg av ..eh.. "strikkede skatter av klassiske og moderne stilarter" (<-- oversatt fra hennes tekst). Der fant jeg denne: Hodet mitt spinner. Er dette en ekte butikk? Har hun tapt et veddemål? Er dette håndstrikka klær? Hvem strikker slike klær? I mohair?! Hvem er dette? Hva er 'galt' med henne? Får hun virkelig solgt dette? Whaaat?!?! Og ja, hun har 85 registrerte salg bak seg. Woah. Mind blown. Anonymous poster hash: c29c1...a76 Jeg synes faktisk at det var dritfint!!! Var de dyre??? Anonymous poster hash: 6b0b5...8fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. juni 2015 #3267 Del Skrevet 12. juni 2015 Jeg synes faktisk at det var dritfint!!! Var de dyre???Anonymous poster hash: 6b0b5...8fe Du kødder? Hvis du vil se ut som en bjørn/ape, så vær så god. Den buksa var jo grusom! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 13. juni 2015 #3268 Del Skrevet 13. juni 2015 Eh. Tenkte umiddelbart på denne tråden da jeg ved et uhell (virkelig) kom over dette: Trodde ikke det kunne bli verre, mens så viste det seg at denne dama har egen etsy-butikk hvor hun selger et godt utvalg av ..eh.. "strikkede skatter av klassiske og moderne stilarter" (<-- oversatt fra hennes tekst). Der fant jeg denne: Hodet mitt spinner. Er dette en ekte butikk? Har hun tapt et veddemål? Er dette håndstrikka klær? Hvem strikker slike klær? I mohair?! Hvem er dette? Hva er 'galt' med henne? Får hun virkelig solgt dette? Whaaat?!?! Og ja, hun har 85 registrerte salg bak seg. Woah. Mind blown.Anonymous poster hash: c29c1...a76 Perfect for chewbacca cosplay det der. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #3269 Del Skrevet 14. juni 2015 Perfect for chewbacca cosplay det der. den buksa.. Anonymous poster hash: 7ee97...18a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 14. juni 2015 #3270 Del Skrevet 14. juni 2015 Eh. Tenkte umiddelbart på denne tråden da jeg ved et uhell (virkelig) kom over dette: Anonymous poster hash: c29c1...a76 Perfect for chewbacca cosplay det der. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 15. juni 2015 #3271 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Mulig jeg banner i mote-kirken nå, men jeg synes Mette Marits antrekk under prinsebryllupet i Sverige er noe av det styggere jeg har sett i det siste. OK: klærne av slaktet yeti over her er jo verre, men av antrekk som er båret på fullt alvor, og som er ment å se gørrfine ut, så synes jeg dessverre kronprinsessen kommer skikkelig uheldig ut. Ukledelig fasong og litt lite "kongelig" schwung over det. Endret 15. juni 2015 av Margit Spat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3272 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg så en jente på butikken i dag og hun hadde på seg en forferdelig stygg shorts! Den var hvit og slafsete. Sånn du får henge ræv i. Den var highwaist. Så hadde den en snor surret rundt livet flere ganger. Pluss en bh topp. Det var så fælt! Hun var vel 18-19.Anonymous poster hash: 44984...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3273 Del Skrevet 9. juli 2015 Altså, hun hadde på seg en bh topp over liksom. Ikke rundt livet Anonymous poster hash: 44984...79a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3274 Del Skrevet 9. juli 2015 Eh. Tenkte umiddelbart på denne tråden da jeg ved et uhell (virkelig) kom over dette: Trodde ikke det kunne bli verre, mens så viste det seg at denne dama har egen etsy-butikk hvor hun selger et godt utvalg av ..eh.. "strikkede skatter av klassiske og moderne stilarter" (<-- oversatt fra hennes tekst). Der fant jeg denne: Hodet mitt spinner. Er dette en ekte butikk? Har hun tapt et veddemål? Er dette håndstrikka klær? Hvem strikker slike klær? I mohair?! Hvem er dette? Hva er 'galt' med henne? Får hun virkelig solgt dette? Whaaat?!?! Og ja, hun har 85 registrerte salg bak seg. Woah. Mind blown. Anonymous poster hash: c29c1...a76 Måtte google henne, og GODE GUD. JEG FØLER MEG RAR I HODET ER DETTE VIRKELIG? Anonymous poster hash: 05923...0e5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 10. juli 2015 #3275 Del Skrevet 10. juli 2015 Måtte google henne, og GODE GUD. JEG FØLER MEG RAR I HODET ER DETTE VIRKELIG?Anonymous poster hash: 05923...0e5 Kakemonsteret jo :D 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3276 Del Skrevet 11. juli 2015 Lurer på om det er Kim som har kledd Kanye opp i det grusomme antrekket? Han ser misfornøyd ut Kanye ser jo alltid misfornøyd ut. Han smiler jo aldri. Anonymous poster hash: 9b013...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3277 Del Skrevet 11. juli 2015 Hodet mitt spinner. Er dette en ekte butikk? Har hun tapt et veddemål? Er dette håndstrikka klær? Hvem strikker slike klær? I mohair?! Hvem er dette? Hva er 'galt' med henne? Får hun virkelig solgt dette? Whaaat?!?! Og ja, hun har 85 registrerte salg bak seg. Woah. Mind blown. Anonymous poster hash: c29c1...a76 Nå fikk jeg meg en god latter. Den buksa der var virkelig noe... Anonymous poster hash: 9b013...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. august 2015 #3278 Del Skrevet 29. august 2015 Synes dette var ganske stygge kjoler: Mvh Yvonne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #3279 Del Skrevet 30. august 2015 Eh. Tenkte umiddelbart på denne tråden da jeg ved et uhell (virkelig) kom over dette: Trodde ikke det kunne bli verre, mens så viste det seg at denne dama har egen etsy-butikk hvor hun selger et godt utvalg av ..eh.. "strikkede skatter av klassiske og moderne stilarter" (<-- oversatt fra hennes tekst). Der fant jeg denne: Hodet mitt spinner. Er dette en ekte butikk? Har hun tapt et veddemål? Er dette håndstrikka klær? Hvem strikker slike klær? I mohair?! Hvem er dette? Hva er 'galt' med henne? Får hun virkelig solgt dette? Whaaat?!?! Og ja, hun har 85 registrerte salg bak seg. Woah. Mind blown. Anonymous poster hash: c29c1...a76 Jeg er redd... Anonymous poster hash: a3787...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 30. august 2015 #3280 Del Skrevet 30. august 2015 Synes dette var ganske stygge kjoler: Mvh Yvonne Hun fikk en veldig rar fasong i den øverste i hvertfall. Super(?!?!)Tanja? Herregud. Trodde først det var Tanja Hansen det var snakk om.. Noen som husker henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå