Gjest heihade Skrevet 10. mai 2014 #2661 Del Skrevet 10. mai 2014 Av og til så finner jeg god inspo blant haugene med grusomme plagg her inne. De to nedenfor skulle jeg gjerne hatt i skapet, for eksempel, hvis de ikke kostet så utrolig mye. Altså jeg har ikke noe imot skinnjakker, men de piggene var stygt plassert. Kanskje det blir mote blandt politiet? Da har de spikermatten klar. I mitt neste liv skal jeg bli en mann utelukkende for å slippe å plages med denne dritten:P Her er jakken forfra, f. eks. Tror den hadde vært dritrå hvis ikke ermene var trukket opp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 11. mai 2014 #2662 Del Skrevet 11. mai 2014 Av og til så finner jeg god inspo blant haugene med grusomme plagg her inne. De to nedenfor skulle jeg gjerne hatt i skapet, for eksempel, hvis de ikke kostet så utrolig mye. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 12. mai 2014 #2663 Del Skrevet 12. mai 2014 Har ikke sett disse plaggene i det siste, men bruker å se de når sommeren nærmer seg. Slike badeshortser er det styggeste jeg ser: http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/107547-0076_1?$nelly_392x523$&cropN=0.02,0,0.955,1 Denne under her er like stygg, kommer aldri til å gå i en slik en: http://i.blogg.no/650x488/http://d2.blogg.no/images/100708shorts_1215699961.jpg Ååh. Elsker slike shortser. Har kjøpt et par til typen, håper han vil gå med dem til sommeren Sånne shorts som dette er det styggeste jeg vet. Ser ut som gutten går med skjørt om han har beina samlet. Ikke fint. http://s5.thisnext.com/media/largest_dimension/951B4C54.jpg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #2664 Del Skrevet 21. mai 2014 Hvordan kan noen gå kledd slik ute?? Anonymous poster hash: c01ba...382 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 22. mai 2014 #2665 Del Skrevet 22. mai 2014 Hvordan kan noen gå kledd slik ute?? Anonymous poster hash: c01ba...382 Jeg får lyst til å bare: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 22. mai 2014 #2666 Del Skrevet 22. mai 2014 Hvordan kan noen gå kledd slik ute?? Anonymous poster hash: c01ba...382 Wow, jeg tror nesten det hadde vært mer anstendig om hun hadde gått naken ... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. mai 2014 #2667 Del Skrevet 22. mai 2014 Hvordan kan noen gå kledd slik ute?? Anonymous poster hash: c01ba...382 Prostituert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 22. mai 2014 #2668 Del Skrevet 22. mai 2014 De puppene så vonde ut Stakkars jente, selv med de skoene er det puppene som ser vondest ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie10 Skrevet 22. mai 2014 #2669 Del Skrevet 22. mai 2014 Generelt alt på superkul og lignende sider. Får meg til å grøsse.. Dumt alt for mange tacky jenter går kledd med disse klærne på byen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #2670 Del Skrevet 23. mai 2014 De weightless buksene mange går med. Jeg syntes de i jeansstoff ser veldig bra ut, men har aldri prøvd dem selv da.. En helt vanlig jeansbukse bare med et mønster som gjør at rumpa får et lite løft, dét har ikke jeg noe imot hvertfall Anonymous poster hash: 4d6e2...c30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 24. mai 2014 #2671 Del Skrevet 24. mai 2014 Trodde vi var ferdige med peplumtopper, men tydeligvis ikke. Var på en shoppingrunde i går, og det kryr fortsatt av peplumtopper i butikkene. Drit stygt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 25. mai 2014 #2672 Del Skrevet 25. mai 2014 Trodde vi var ferdige med peplumtopper, men tydeligvis ikke. Var på en shoppingrunde i går, og det kryr fortsatt av peplumtopper i butikkene. Drit stygt. I fjor var det jo peplum for alle pengene..... Hva gjør dere med de flotte peplum toppene dere kjøpte mengder av i fjor? - kaster dere dem? Jeg har en, den er like flott i år , og jeg tenker med stor selvfølgelighet bruke den... også i år... selv om "Den er 'bare såååå 2013 ass'..." 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2014 #2673 Del Skrevet 25. mai 2014 Peplum toppene var like stygge i 2013 som i 2014, så jeg eier ingen av de! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. mai 2014 #2674 Del Skrevet 25. mai 2014 Å jo da De var fantastisk festlige, - og jeg liker festlige sko med en 'twist'. Har rålyst på disse også jeg Jeg har disse! (Bare uten hel (desverre) ) Enig med Mynona; Peplum- topper/kjoler ER og BLIR fælt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 25. mai 2014 #2675 Del Skrevet 25. mai 2014 Peplum toppene var like stygge i 2013 som i 2014, så jeg eier ingen av de! Samme her I fjor var det jo peplum for alle pengene..... Hva gjør dere med de flotte peplum toppene dere kjøpte mengder av i fjor? - kaster dere dem? Jeg har en, den er like flott i år , og jeg tenker med stor selvfølgelighet bruke den... også i år... selv om "Den er 'bare såååå 2013 ass'..." Kjøpte selvsagt ingen peplumtopp i fjor heller, fordi jeg som sagt syns det er drit stygt. Poenget mitt var at det er skuffende å se at det fortsatt pryder veggene i butikken denne sommeren også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2014 #2676 Del Skrevet 25. mai 2014 Peplumkjoler er faktisk hakket verre en puplumtopper. Grusomt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 25. mai 2014 #2677 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg synes det kommer helt ann på hvordan en peplumtop/-kjole er laget. Det er store variasjoner, det er jeg enig i. - min ser ikke akkurat ut som en liten tutu, den er av en litt annen type hvor den lille peplumen legger seg mykt ned på hoftebena, og den fremhever livet på den måten bare Vivienne Westwood klarer få det til. Men det er nok med den ene, og jeg kjøpe min fordi den var/er ganske fabelaktig. - så oberverer dere en utdatert kjerring med denen fæle peplumtop'en i sommer så kan det være meg Synes det blir litt enkelt å definere alt som tar utgangspunkt i noe som faktisk er litt komplisert å få et bra snitt på til å være 'så fælt'. det blir som jeg skulle si at skinnyjeans er så fælt... fordi mesteparten av de billige kopiene er grønnjævlige, - uten å se at det finnes eksemplarer som er mer enn bare 'litt' bra for dem som kler det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliqua Skrevet 25. mai 2014 #2678 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg liker bloggen hennes altså, men noen ganger lurer jeg litt på hva hun tenker når hun kler på seg. Syntes dere dette er fint? http://hedda.blogg.no/1400952793_statistics.html 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2014 #2679 Del Skrevet 25. mai 2014 Beklager, men jeg synes ikke den var noe fin. Selv om den er fra Vivienne Westwood. Og det er ikke fordi den er utdatert. Det var ingens poeng at peplum er utdatert, det var et poeng med "søren heller, er det in i år også". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2014 #2680 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg liker bloggen hennes altså, men noen ganger lurer jeg litt på hva hun tenker når hun kler på seg. Syntes dere dette er fint?http://hedda.blogg.no/1400952793_statistics.html Jeg vet ikke hvem hun er, men det antrekket der var grusomt ja. Sånne bukser (eller tightser) er virkelig ikke fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå